+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Auto speakers op Pc aansluiten

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    /rage on

Oh mijn god, sorry maar wat wil je nu? dat we gaan vertellen hoe elke setje is waarvoor wij OOK google voor moeten gebruiken?

Dude rly? Use brains please!

/rage off
    Long time lurker

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.018
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Kenny ik had mezelf beloofd om niet meer te reageren op deze topic omdat ik dan in ragemode zou gaan bij deze bedankt om het voor mij te doen hh

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Senior Member dave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nice dave-firsttimer:)'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 17-Jun-12
    Credits
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Haha...ik kon "ragemode" nog niet!

Klinkt heftig

Lijkt wel iets uit dragonball
    Danger Den Copper build

Hardware Master X-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of light X-Tripiot's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Jul-09
    Credits
    45
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Ik heb laatst bij een maat van mij een bose l1 setje gehoord.. sodeju daar kom een partijtje kwaliteit uit.. en niet van die grote t*&.. speakers.. ( hij gebruikt het voor op feesten te draaien.btw)

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten