+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 103

Onderwerp: Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Traject van het schip heeft door weersomstandigheden e.d. een vertraging opgelopen
    Het is afgelopen weekend niet aangekomen bij de haven in Antwerpen, moet moet a.s. vrijdag aankomen volgens Track&Trace:
    Vessel details for: MAERSK OHIO (Container Ship) - IMO 9298698, MMSI 367775000, Call Sign KABP Registered in USA | AIS Marine Traffic

Member Syntraxx is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    662
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Traject van het schip heeft door weersomstandigheden e.d. een vertraging opgelopen
    Het is afgelopen weekend niet aangekomen bij de haven in Antwerpen, moet moet a.s. vrijdag aankomen volgens Track&Trace:
    Vessel details for: MAERSK OHIO (Container Ship) - IMO 9298698, MMSI 367775000, Call Sign KABP Registered in USA | AIS Marine Traffic
    hmmm weer een weekje langer dus ...nou ja om de tijd te doden.. nog maar ff pic van mn veranderingen dan maar zoals je kan zien links is nieuw rechts is oud tijden het wachten maar wat nieuwe speeltjes besteld via Highflow een flesje Opaque paars en een exrta resevoir in de kast een afdekplaat gemaakt voor de Hue+ en HDD wat erachter zit wat dingetjes gespoten waaronder de radiator/ klemmetjes van de resevoirs /GPU holder/ kast binnenkant zelf ..is uiteraard nog niet helemaal klaar want bij de pomp moet nog een T stukje komen voor de drain want waar hij nu zit is niet idiaal en laat ik die nu net vandaag ook weer besteld hebben zelf vindt ik deze veranderingen wel vet alleen mischien had het paars ook wel rood mogen blijven heb ook nog wat nieuwe buisje moeten gebruiken hiervoor en uiteraard nog niet helemaal klaar waneer het goedje gaat komen zullen er ongetwijfeld nog wel wat veranderingen gaan komen maar tot zo ver best wel blij mee Purplee skull.jpg

Junior Member anub1s18 is on a distinguished road anub1s18's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 10-Apr-10
    Credits
    854
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    damn gave loop, efficiŽnter kwa tubing kan haast niet.

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    662
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    bedankt!

Deze kast leent zich gewoon heel mooi voor watercooling en je kan er ook echt heel veel kanten meet op.maar hij is er nog niet ik probeer altijd wat beters te vinden..maar dit is wel gewoon best strak als ik het zelf mag zeggen.

Ik ben benieuwd hoe die er dalijk uit gaat zien als "het Goedje "erin zit alleen met die vertragingen kan het nog wel even duren

Ingeschreven
    Sat 10-Apr-10
    Credits
    854
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    in elk geval iets om naar uit te kijken ^^ bij mijn bestelling zitten wat onderdelen die ik eerst nodig heb om te kijken of wat ik wil wel wel kan ^^ buiten dat wil ik proberen over te gaan naar hoofdzakelijk meerdere 45 graden bochten ipv enkele 90 graden geen echte reden gewoon looks ,bij de vue zitten 2 buizen bitspower hard tube om te proberen, de eerste meter die ik overhad van me huidige build is... ehr...nja die ligt in kronkels in de kast nie echt gelukt 3 attempts 3 fails al was 1 van de 6 45 graden bochten best goed gelukt...

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    662
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    zekers,

die 45 graden heb ik ook aan zitten denken. maar ik denk dat ik dat eventueel zelf wel kan.. ik ben vorig jaar januari begonnen met watercooling niet eens eerst soft tube maar gelijk HC.. had een setje besteld via Barrow en op een of ander manier heb ik daar aanleg voor..ik gebruik geen instrumenten of wat gewoon eyeballing en gaan met die bannaan en ja ... je ziet t resultaat...maar heb je ook foto's dan van jou build? ben best benieuwd naar andere builds..

Ingeschreven
    Sat 10-Apr-10
    Credits
    854
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    heb er wel een paar van me huidige, maar ivm je eerste poging bijna shamefull display

enige duidelijke foto van de loop/huidige drain
    2016-11-16 17.46.38.jpg
    2016-10-21 17.14.39.jpg

en eentje up and running
    2016-11-17 17.45.53 - Copy - Copy.jpg

heb wel een paar jaar soft tubing gehad wat wel makelijk was maar the floppyness ruined it.. dis me eerste hard tube build.

veranderingen die er aan komen singularity mount (zit dichter op de rad en dan kank hopelijk een 240PE voor er in proppen ipv SE, en wil de SE boven met een 360 alphacool nexxxus ST30 vervangen. ze zijn eigenlijk wel genoeg maar heb hem waterkoelt voor stilte en efficiŽntie en grotere dikkere rads helpen met bijde, hopelijk dat met de singularity mount de radiator/pomp een etage naar onder kunnen ^^ heb inmiddels ook custom cablemod kabels omdat ja...H440 heb anders bijna nergens plaats omdat er kabels verstopt liggen >.> bv 75cm 24 pin kabel + 30CM extention omdat de stock psu kabels redelijk lelijk zijn en das nu 1 mooie kabel van 50cm zo veel extra plaats in de kelder T.T kon eerst de drain kraan eigenlijk niet zien wat me als ik met kabels zat te worstelen toch wel bezorgd maakte.

zal na de "refresh" wat betere foto's proberen te maken hopelijk is V2 wat dichter bij wat ik in gedachte had
    Laatst gewijzigd door anub1s18; 15-03-18 om 00:40.

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    662
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    ziet er opzich netjes uit en leuk spul . die kast van je kan je ook hele leuke dingen mee doen..zoals inderdaad op de bodem achter die kap een pomp en drain kwijt scheelt weer zichbaar clutter... ik heb zelf ooit de NZXT S340 gehad maar die kast kraste mij te snel en ben toen heel snel over gegaan op Inwin wat mij tot nu toe heel erg bevalt ...

Junior Member lexvant is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 23-Mar-18
    Credits
    376
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

update?

al enige info wanneer we deze thuis kunnen verwachtten? xx

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Het schip is afgelopen maandag aangelegd op de haven van Antwerpen.
    Het moet deze week gelost en op een vrachtwagen geladen worden voor de levering bij ons in Rotterdam aankomende week.
    Hiervan hebben we nog geen Track&Trace gekregen, maar met een beetje geluk hebben we het aankomende week eindelijk een keer binnen

Ingeschreven
    Fri 23-Mar-18
    Credits
    376
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    dat zijn goeie berichtten! ik kijk er naar uit om deze in mijn systeem te gaan gieten

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    662
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Wat een timing .. Mn buld is dan ook wel een beetje bijna klaar 29496443_10212114825088084_8144974713119047680_n.jpg29495829_10212114825848103_2861498055172030464_n.jpg29497211_10212114907490144_3183485688859328512_n.jpg nog wat tubes verleggen en laat die sterling silver dan maar komen

Ingeschreven
    Fri 23-Mar-18
    Credits
    376
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    ziet er strak uit Syntraxx!

als de mijne klaar is zal ik ook even wat pics plaatsen

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    662
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    thanks, maar nog niet helemaal done... heeft ook wel wat werk in gezeten ..was helemaal klaar met die zichbare kabels en Hue+ en hdd ook een stuk van de GPU zit erachter dus was ik ook heel erg blij mee dat het zo gelukt was..de stroomkabels van GPU dus ook niet meer zichtbaar.. zit alleen nog met het gedeelte van de resevoirs... dat moet nog wel even veranderen

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.719
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    662
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Ik hoor dit al zo vaak zie het ook op Facebook , youtube, maar ik ben schijnbaar nog niet bang genoeg want mn order staat er nog steeds

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    En er zal weer een heleboel mensen de boel gaan afzeiken zonder het filmpje geheel te af te kijken of te realiseren is dat het systeem 6 maanden gebruikt is als productie systeem en de vraag is welke component voor de problemen heeft gezorgd.

In crypto wereld heet dat "spreading FUD"

Voor de nieuwkomers is het van belang om je er goed in te lezen, daarom nogmaals de link hier: https://keepingit.cool/vue/

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.719
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    En er zal weer een heleboel mensen de boel gaan afzeiken zonder het filmpje geheel te af te kijken of te realiseren is dat het systeem 6 maanden gebruikt is als productie systeem en de vraag is welke component voor de problemen heeft gezorgd.

In crypto wereld heet dat "spreading FUD"

Voor de nieuwkomers is het van belang om je er goed in te lezen, daarom nogmaals de link hier: https://keepingit.cool/vue/
    Was ook de alle eerste vloeistof die in die pc zat.
    Zal nu wel verbetert zijn,die formule.

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    662
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    het ergste wat je kan gebeuren is dat je je systeem weer helemaal schoon moet maken ...sommige doen alsof je je pc gelijk het raam uit kan gooien .Nogmaals ik ben echt nie zo snel bang om iets te proberen..en zal het zeker ook niet laten om het wel te doen..voor hget zelfde geld werkt het hartstikke mooi en gaat het langer mee dan verwacht.. dan heb je toch dubbel en dwars waar voor je centjes ..zoniet ? ach je mot toch alles een keer probere toch? kennie alles hebben

prof klikker Slader will become famous soon enoughSlader will become famous soon enough Slader's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 24-Feb-09
    Credits
    1.744
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    freddy,
    In feb gaf je aan dat je nog een gedetailleerder antwoord zou ontvangen van een scheikundige van primochill. Misschien prettig om vanuit die kant wat meer duidelijkheid te krijgen ?

Toegegeven, nu heb ik de site van primochill al even niet bekeken maar de stellingen die er nu staan, zijn voor mij nu voor het eerst en leest naar mijn mening meer als indekken bij enige problemen:
    WHY IS VUE COOLANT NOT FOR ME?
    I want a simple maintenance free loop
    I'm a First-time watercooler
    My PC is always on and I don't put it to sleep or turn it off ever.
    I donít have time to watch system for issues
    I have aluminum water cooling components
    WHY IS VUE COOLANT FOR ME?
    I'm an Experienced Water Cooler
    I Can trouble shoot issues and find solutions
    I'm okay with opening blocks for cleaning
    I'm okay with rebuilding loops after issues
    I Use my pc for 6-8 hours a day
    Dat tezamen met het filmpje van j2c is niet bepaald goede promotie voor ze. Nu gaan er geruchten dat dit een eerste batch is, maar dat heb ik vanuit primochill nog niet bevestigd gekregen, dus naar mijn mening nog altijd niet waar.

Het zou liggen aan de onderdelen, ook dat is mogelijk. Maar dat is ook niet bevestigd uit de info van j2c aangezien die alleen maar koper had in zijn loop volgens zijn filmpje.

Vandaar dat ik dan toch wel graag uitleg zou willen vanuit een scheikundige daar. Hebben ze inderdaad iets verbeterd aan de nieuwe batches ? En wat is het nou precies dat dit kan veroorzaken ? Aangezien de stelling van de sales die je hebt gepost heel mooie sales praat is, maar je helemaal niets aan kan ophangen. Hij geeft zelf al aan "dont quote me".

Thnx alvast

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten