Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey jongens, ik ben op zoek naar een watergekoeld i7 moederbord.weet iemand waar ik dit standaard kan kopen?
EDIT
het liefste met 2 of 3 pci sloten,4 / 6 SATA.. en een goed merk dus
bij voorbaat dank,
Nils
MIPS maakt heel vaak voor gemonteerde moederborden Echter zijn de prijzen nooit mis en loont het zich qua prijs om zelf te monteren als je al wat meer ervaring hebt. Bij MIPS krijg je namelijk ook garantie op de borden
Anders heeft EVGA er binnenkort wel 1tje in de aanbieding.
nu nog een geschikte kast vinden.. wil 2 rads kwijt kunnen.. 2x360 of 1x360 en een 240 ofzo.. weten jullie er een? of laten laseren(6) whaha
eemn denken. zwerver lekker carnaval gevierd nog?
achterhoekers vieren het uitbundig zit in oldenzaal op school flink gefeest
@Ontopic
Kast die geschikt is, Silvertone TJ07, Lian Li V2--- series... dat waren ze wel denk ik, tenminste de wat betaalbare en goed leverbare kasten.
@Offtopic
Haha neuh niet echt Ik zit in de strook waar we het officieel niet vieren.
Echter heb ik wel gewoon fijn een paar pilsjes meegepakt in Grolle
hmm tj07 is wel mooi, maar ik vind dat ie niet echt héél speciaal is..
alhoewel een witte tj07 is wel geil LianLi ff kijken.. geen idee wat V2 serie is
hmm tj07 is wel mooi, maar ik vind dat ie niet echt héél speciaal is..
alhoewel een witte tj07 is wel geil LianLi ff kijken.. geen idee wat V2 serie is
kijk anders even op mijn werkblog ... zie je meteen wat voor een GIGANTISCH ding die Lian Li V2100 is (en hoe je nog veeeeeeeeel verder kan modden) ... je kan natuurlijk ook gewoon bij caseking.de een watercooled case kopen he
Bij zo'n pre-build kast leer je natuurlijk nog niks, maar je betaald wel erg dik voor de uren die erin hebben gezeten :O 600 voor een kast met een gat er een radiator erin.
Denk dat ik m'n volgende beroep al we weet ....
Dus als er mensen zijn die ook een watergekoeld systeem hebben en het niet durven samen te bouwen stuur me ff een pm'tje Over de prijs hebben we het later nog wel *Dit is geen grap!* :106: