• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Mijn suprise :

2h4icf4.jpg

4 van deze drains worden in de pedestal weggewerkt en zullen dienst doen als drain ipv fillport.

very shiny indeed :D ik moet zelf toch ook is een drain erin zetten :p

Morgen komt er nog een pakketje aan van freddy, met G1/4 OD verbindstukken. Om verbinding tussen pomp en drain zo kort mogelijk te maken.

Ook komen er nog enkele andere dingetjes mee :)

maar dat is voor morgen natuurlijk.

Ik heb ook mijn Mcubed opstelling klaar ;)

foto :

mm4bra.jpg

Dank aan : dopestuff(bert) en Mcubed voor de fandadapter en hulp :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Morgen komt er nog een pakketje aan van freddy, met G1/4 OD verbindstukken. Om verbinding tussen pomp en drain zo kort mogelijk te maken.

Ook komen er nog enkele andere dingetjes mee :)

maar dat is voor morgen natuurlijk.

Ik heb ook mijn Mcubed opstelling klaar ;)

foto :

mm4bra.jpg

Dank aan : dopestuff(bert) en Mcubed voor de fandadapter en hulp :)

damn dat uitzicht komt me bekend voor :p
np ;)

Mijn drains zijn op het laatste toch nog veranderd, omdat het niet mogelijk was om fillports onderaan te bevestigen.

Toch heb ik het kunnen oplossen door een T met daaraan een fitting en een darm te bevestigen... Hopelijk komen morgen mijn stops binnen.

detailed_image_3908.jpg

Ook heb ik alle voeding kabels voorzien in de pedestal, zodanig dat ik ze enkel nog moet aansluiten aan de voeding.

Ik moet nog brainstormen hoe ik iedere loop apart ga vullen omdat het moeilijk is om alle connectoren aan te sluiten eenemaal de kast op de pedestal staat.

Vanaf morgen moet ik niets meer aansluiten van darmen... Gewoon de loops vullen!!

Hopelijk gaat alles goed, ik ga nog een vriend contacteren en vragen of hij mij komt helpen voor vullen etc.. altijd handig bij 4 loops ;)

Succes met vullen! Dat gaat een leuk karwei worden met 4 pompen tegelijk :D

1 voor 1 lijkt me ook erg lastig, moet je weer tussen al die kabels gaan duiken.
Ik zou idd ook een 1 of 2 extra personen laten helpen.

Eentje die voeding aan/uit kan zetten (als reservoir leeg is).
En 2 die 2 reservoirs bij vullen :D

Dit was toch een serieus antwoord he freddy? Dus jij zou alle 4 de loops tegelijk vullen? Waar ik voor vrees.. is dat mijn pompen geen opvoer hoogte genoeg zullen hebben om die 360 rads te vullen. Omdat het water van onderaan naar boven moet.

Vind me een freak of niet, maar ik lag gisteren avond in mijn bed.. en was nog ff aan het kijken naar mijn kast en dacht ga je nu echt dat plan doordoen en gans de tijd zitten klooien als je er moet aan werken ofzo... En ik ben tot besluit gekomen om mijn server pc eruit te halen en mijn pompen daar te plaatsen. Dan zijn mijn loops korter en kan ik gemakkelijker vullen etc. Mijn hdd's en BigNG blijven wel nog onderaan in de kast.

Vind me een freak of niet, maar ik lag gisteren avond in mijn bed.. en was nog ff aan het kijken naar mijn kast en dacht ga je nu echt dat plan doordoen en gans de tijd zitten klooien als je er moet aan werken ofzo... En ik ben tot besluit gekomen om mijn server pc eruit te halen en mijn pompen daar te plaatsen. Dan zijn mijn loops korter en kan ik gemakkelijker vullen etc. Mijn hdd's en BigNG blijven wel nog onderaan in de kast.

's normaal, kheb dat soms ook, over evt betere loopvolgorden nadenken voor ik slaap, dan nog even aan wat tetten denken en we slapen goed :003:

's normaal, kheb dat soms ook, over evt betere loopvolgorden nadenken voor ik slaap, dan nog even aan wat tetten denken en we slapen goed :003:

hehe :D "tetten" zoals jij zegt, moet ik niet echt over dromen... ik voel ze liever bij mn vriendin :066: :098:

Momenteel zit mijn server pc al terug in een kast en ben ik bezig mijn pompen te verplaatsen, maar ik ga dan bijna vertrekken naar mn vriendin en donderdag heb ik een dag school en savonds werken. Dus het zal al volgende week maandag zijn voor jullie de eerste foto's krijgen van mij.

Toen ik dit las was het eerste wat ik dacht: "Meent ie dat nu?" Toen las ik de volgende post... Ja dus...

Wat ga je dan met de server pc doen? Toch wel zo handig als die in dezelfde pc steekt? Maar je hebt plaatst zat in die bijzetverwarming van je!

Toen ik dit las was het eerste wat ik dacht: "Meent ie dat nu?" Toen las ik de volgende post... Ja dus...

Wat ga je dan met de server pc doen? Toch wel zo handig als die in dezelfde pc steekt? Maar je hebt plaatst zat in die bijzetverwarming van je!

Je snapt het totaal plaatje niet denk ik. Natuurlijk heb ik plaats zat in mijn kast... maar je moet er gewoon nog kunnen aan werken etc. Bedoel, ik krijg een lek ergens... of ik moet 1 loop ontmantelen.. Dan moet alle 4 de loops eruit voor dat ik er kan aan werken ;)

Een server naast een desktop hebben is idd handig, maar via remote over lan... komt op het zelfde neer.. en de bedoeling van een server is toch 9 to 5 uptime?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan