Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn drains zijn op het laatste toch nog veranderd, omdat het niet mogelijk was om fillports onderaan te bevestigen.
Toch heb ik het kunnen oplossen door een T met daaraan een fitting en een darm te bevestigen... Hopelijk komen morgen mijn stops binnen.
Ook heb ik alle voeding kabels voorzien in de pedestal, zodanig dat ik ze enkel nog moet aansluiten aan de voeding.
Ik moet nog brainstormen hoe ik iedere loop apart ga vullen omdat het moeilijk is om alle connectoren aan te sluiten eenemaal de kast op de pedestal staat.
Vanaf morgen moet ik niets meer aansluiten van darmen... Gewoon de loops vullen!!
Hopelijk gaat alles goed, ik ga nog een vriend contacteren en vragen of hij mij komt helpen voor vullen etc.. altijd handig bij 4 loops
Dit was toch een serieus antwoord he freddy? Dus jij zou alle 4 de loops tegelijk vullen? Waar ik voor vrees.. is dat mijn pompen geen opvoer hoogte genoeg zullen hebben om die 360 rads te vullen. Omdat het water van onderaan naar boven moet.
Belangrijk is dat de reservoirs boven de radiatoren zijn geplaatst, dan komt het water tenminste niet terug als je pompen uitzet.
Je hebt bay reservoirs, dus dat moet wel in orde komen.
Belangrijk is dat de reservoirs boven de radiatoren zijn geplaatst, dan komt het water tenminste niet terug als je pompen uitzet.
Je hebt bay reservoirs, dus dat moet wel in orde komen.
Vind me een freak of niet, maar ik lag gisteren avond in mijn bed.. en was nog ff aan het kijken naar mijn kast en dacht ga je nu echt dat plan doordoen en gans de tijd zitten klooien als je er moet aan werken ofzo... En ik ben tot besluit gekomen om mijn server pc eruit te halen en mijn pompen daar te plaatsen. Dan zijn mijn loops korter en kan ik gemakkelijker vullen etc. Mijn hdd's en BigNG blijven wel nog onderaan in de kast.
Vind me een freak of niet, maar ik lag gisteren avond in mijn bed.. en was nog ff aan het kijken naar mijn kast en dacht ga je nu echt dat plan doordoen en gans de tijd zitten klooien als je er moet aan werken ofzo... En ik ben tot besluit gekomen om mijn server pc eruit te halen en mijn pompen daar te plaatsen. Dan zijn mijn loops korter en kan ik gemakkelijker vullen etc. Mijn hdd's en BigNG blijven wel nog onderaan in de kast.
hehe "tetten" zoals jij zegt, moet ik niet echt over dromen... ik voel ze liever bij mn vriendin :066: :098:
Momenteel zit mijn server pc al terug in een kast en ben ik bezig mijn pompen te verplaatsen, maar ik ga dan bijna vertrekken naar mn vriendin en donderdag heb ik een dag school en savonds werken. Dus het zal al volgende week maandag zijn voor jullie de eerste foto's krijgen van mij.
Je snapt het totaal plaatje niet denk ik. Natuurlijk heb ik plaats zat in mijn kast... maar je moet er gewoon nog kunnen aan werken etc. Bedoel, ik krijg een lek ergens... of ik moet 1 loop ontmantelen.. Dan moet alle 4 de loops eruit voor dat ik er kan aan werken
Een server naast een desktop hebben is idd handig, maar via remote over lan... komt op het zelfde neer.. en de bedoeling van een server is toch 9 to 5 uptime?