• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Mijn Asus P5e gaat vandaag op RMA :( het beestje heeft een aantal BSOD na elkaar niet overleeft. Hopelijk is er niets met mijn CPU gebeurd. De reepjes geheugen en CPU kunnen niet getest worden op een ander mobo.. dus hoop ik dat het mijn mobo is.

Ik ben pc-technicus van opleiding en heb dus ook alle stappen ondernomen voor te troubleshooten...

vandaag rma pakket opgestuurd naar azerty.

rampage formula word verwacht eind deze week bij azerty, tegen volgende week woensdag hopelijk bij me thuis ...

mijn rma is afgekeurd -_- asus p5e werkt dus nog volledig... mijn asus rampage formula komt maandag naar mij toe. Dit word mijn nieuw mobo en mijn asus p5e word gebruikt voor HTPC later...

ik ga volgende week geheugens lenen van een vriend voor te testen... als het mijn geheugens niet zijn, andere voeding erin. En als het mijn voeding niet is... is het mijn geliefde Q9450@3.8ghz :(

de HTPC is bijna alive :) ook werkt mijn watergekoelde pc nog altijd naar behoren ;) die MCW60's vallen wel niet goed mee... ook de VRM's worden niet goed gekoeld.

de HTPC is bijna alive :) ook werkt mijn watergekoelde pc nog altijd naar behoren ;) die MCW60's vallen wel niet goed mee... ook de VRM's worden niet goed gekoeld.

tiens, mijn MCW60 die ik op mijn HD3850, HD3870 en 7900GT heb gehad heeft de gpucore altijd rond de 30-33 idle gehouden en maximaal 40°C stress

wil met trots vermelden dat de pc nu al geruime tijd zonder enig probleem werkt (l) wat ook de bedoeling van waterkoeling is denk ik?

door het warme weer is mijn CPU temp wel wat gestegen...

load : 44 46 48 51 CPU

GPU komt gewoon met zijn 2 cores niet boven de 31grade

mobo : 28graden :D

wil met trots vermelden dat de pc nu al geruime tijd zonder enig probleem werkt (l) wat ook de bedoeling van waterkoeling is denk ik?

door het warme weer is mijn CPU temp wel wat gestegen...

load : 44 46 48 51 CPU

GPU komt gewoon met zijn 2 cores niet boven de 31grade

mobo : 28graden :D

lawl wat een bump. :icon_mrgreen:

dat verdient nog wat fotows

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan