• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Je snapt het totaal plaatje niet denk ik. Natuurlijk heb ik plaats zat in mijn kast... maar je moet er gewoon nog kunnen aan werken etc. Bedoel, ik krijg een lek ergens... of ik moet 1 loop ontmantelen.. Dan moet alle 4 de loops eruit voor dat ik er kan aan werken ;)

Een server naast een desktop hebben is idd handig, maar via remote over lan... komt op het zelfde neer.. en de bedoeling van een server is toch 9 to 5 uptime?

Over totaal plaatjes gesproken, wanneer krijgen we die te zien :p

Word hier langzamerhand een beetje ongeduldig na meer dan een jaar zitten wachten op die MM van je :098: :icon_keel:

Mini update :

CPU loop : Up & running
GPU Loop : working on it
Mobo loop : scheurtje in Crystal T blok!!! echte troep die dingen van BP ( aan het mailen met vincent daarover)

HDD loop : waiting

Mini update :

CPU loop : Up & running
GPU Loop : working on it
Mobo loop : scheurtje in Crystal T blok!!! echte troep die dingen van BP ( aan het mailen met vincent daarover)

HDD loop : waiting

CPU loop : Up & Running
GPU Loop : UP & Running
HDD loop : Filling :)

wij willen pics!!! :p

you ask, we give :D

Up & running!!!!

124xbn6.jpg

Zoals je kan zien zijn alle 4 de loops gevuld, ik heb gemaild met freddy omtrent geluids problemen van mijn pompen, mss vervang ik ze nog als gabe van swiftech beter meewerkt ;)

Night schots heb ik nog niet... Gewoon geen tijd word super druk en dees weekend is mijn verjaardag dusjah

Zeg maar wat je er van vindt, ik ben benieuwd na 9maanden werk :D

Dat ziet er echt gigantisch uit! :D

bedankt freddy :)

die ziet er idd giant uit, nu nog wat kabels samenbinden waar nodig, afstofbeurtje en dan candyshots :D

Bedankt, wordt nog allemaal gedaan ;)
Candyshots !!!! :033:
Komen eraan met Canon camera van vriend
wel nice :D
verschillende tinten groene slang??
Nee, geel en groen... zie je beter met UV hopelijk... :icon_rolleyes:
Idd een afstof buurt kan die wel gebruiken :p
wordt gedaan
Ach ward is natuurlijk nog lang niet klaar met het afwerken van het ding :)
dat is waar
@Dope
Is dat niet gewoon geel en groen :p

ja , geel en groen :)

Ik ga nu snel terug gaan werken, morgen middag ook nog werken en vanaf dan komt mijn vriendin gans het weekend ( mijn verjaardag zaterdag... :003::111:)

ward0 out :025:

Testing PC :

Alle 4 de loops werken naar behoren(uitgenomen het geluid dan).
Pc opgestart met 2x Raptor schijven aangesloten, worden perfect gevonden in bios.
Sound card fixed, nog een restantje van opgedroogde vloeistof weg zitten peuteren...
Cable managment half gebeurd :D
DVD'tje branden met Windows7 64bit ultimate

Wat moet er nog gebeuren :

Wachten op Corsair vervang kabel
Wachten op bestelling van verlengsnoer voor Bulgin knoppen.
Wachten op bestelling met molex Y splitter voor noodoplossing

Nieuwe mod starten :D ( plannen zijn al gemaakt...)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan