Beste Lezers,
Ik ben van plan over te stappen op waterkoeling, nou heb ik al heel wat forums gelezen en ben wel wat wijzer geworden maar toch blijft mijn vraag of ik wel de "koelste" onderdelen kies en er dus wel goed aan doe over te stappen.
De bedoeling is om m'n CPU (Q6600) en m'n videokaarten (2x 8800GTX) te koelen, dankzij HighFlow ben ik reeds in het bezit van een PA120.1 en een PA120.2, wist niet zeker of het ging passen maar na een kleine aanpassing aan m'n kast moet het lukken.
Verder zat ik te denken aan:
- Laing D5-MCP655 12V
- D-Tek FuZion Universal
- 2x EK-FC8800 GTX / Ultra SLI Acetal
De vraag is dus, doe ik hier goed aan of kan het beter?¿?
Owjah, Reservoir... daar twijfel ik nog over, moet/wil dus even kijken hoeveel ruimte ik dadelijk heb,
zou toch ook met een vulpoort (in bezit) en een stuk slang kunnen ?¿?
Vragen en vooral suggesties zijn welkom.
Alvast bedankt,
Lethalis.
Ik ben van plan over te stappen op waterkoeling, nou heb ik al heel wat forums gelezen en ben wel wat wijzer geworden maar toch blijft mijn vraag of ik wel de "koelste" onderdelen kies en er dus wel goed aan doe over te stappen.
De bedoeling is om m'n CPU (Q6600) en m'n videokaarten (2x 8800GTX) te koelen, dankzij HighFlow ben ik reeds in het bezit van een PA120.1 en een PA120.2, wist niet zeker of het ging passen maar na een kleine aanpassing aan m'n kast moet het lukken.
Verder zat ik te denken aan:
- Laing D5-MCP655 12V
- D-Tek FuZion Universal
- 2x EK-FC8800 GTX / Ultra SLI Acetal
De vraag is dus, doe ik hier goed aan of kan het beter?¿?
Owjah, Reservoir... daar twijfel ik nog over, moet/wil dus even kijken hoeveel ruimte ik dadelijk heb,
zou toch ook met een vulpoort (in bezit) en een stuk slang kunnen ?¿?
Vragen en vooral suggesties zijn welkom.
Alvast bedankt,
Lethalis.