Hoi allen,
Ik heb vorige week maandag een bestelling gedaan bij Highflow.
Alles verliep soepel, met paypal alles betaald en ik zou het de dag erna binnen hebben.
Dit klopte ook, de dag erna hebben ze het pakketje proberen af te leveren, helaas was ik niet thuis (GLS).
Ik heb die zelfde dag toen nog gebeld met GLS om te vertellen dat ze de volgende keer bij een aflevering het ook mochten af geven bij een buurman, GLS heeft toen de dag er na het pakketje weer proberen af te leveren terwijl ik zelf nog een afspraak moest maken.
Nu was de dag er na zowel bij mijn buren als bij mij thuis niemand aanwezig. GLS weigert nu het pakketje nog een keer af te leveren, GLS zegt dat ik contact op moet nemen met highflow. Hiermee ben ik dus al vanaf vorige week donderdag bezig (zowel telefonisch als per mail), maar ik krijg maar geen gehoor.
Vandaag heb ik nogmaals met GLS gebeld, en ze zeggen dat ik het in Wijchen moet gaan ophalen (1.5 uur met de trein / dik een uur met de auto). Dit vind ik echt onzin.
Als ik het voor woensdag nog niet opgehaald heb (niet mogelijk) dan gaat GLS het terugsturen naar Highflow.
Omdat ik geen gehoor krijg van Highflow zelf heb ik het maar hier op het forum aangegeven, wellicht dat er dan wel op gereageerd wordt.
Ik hoop zsm. iets van Highflow te horen, en ik hoop ook dat het zsm. opgelost wordt.
Ik heb vorige week maandag een bestelling gedaan bij Highflow.
Alles verliep soepel, met paypal alles betaald en ik zou het de dag erna binnen hebben.
Dit klopte ook, de dag erna hebben ze het pakketje proberen af te leveren, helaas was ik niet thuis (GLS).
Ik heb die zelfde dag toen nog gebeld met GLS om te vertellen dat ze de volgende keer bij een aflevering het ook mochten af geven bij een buurman, GLS heeft toen de dag er na het pakketje weer proberen af te leveren terwijl ik zelf nog een afspraak moest maken.
Nu was de dag er na zowel bij mijn buren als bij mij thuis niemand aanwezig. GLS weigert nu het pakketje nog een keer af te leveren, GLS zegt dat ik contact op moet nemen met highflow. Hiermee ben ik dus al vanaf vorige week donderdag bezig (zowel telefonisch als per mail), maar ik krijg maar geen gehoor.
Vandaag heb ik nogmaals met GLS gebeld, en ze zeggen dat ik het in Wijchen moet gaan ophalen (1.5 uur met de trein / dik een uur met de auto). Dit vind ik echt onzin.
Als ik het voor woensdag nog niet opgehaald heb (niet mogelijk) dan gaat GLS het terugsturen naar Highflow.
Omdat ik geen gehoor krijg van Highflow zelf heb ik het maar hier op het forum aangegeven, wellicht dat er dan wel op gereageerd wordt.
Ik hoop zsm. iets van Highflow te horen, en ik hoop ook dat het zsm. opgelost wordt.