• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ervaring webshop op gsm

Mr-E

New member
Ik moet zeggen dat het bezoeken van de webshop op de gsm enorm verbeterd is! :045:

Ga zo door met het optimaliseren! Het enige wat ik altijd doe is meer producten laden, dus ipv 15 meteen alles op een pagina. Uiteraard hoeft niet alles, maar 60 is ook al mooi.
 

Freddy

Administrator
Forumleiding
Thanks! Dat is leuk om te horen, mobiele thema is 3 weken terug geactiveerd :)
Meer producten laden kan door de bezoeker zelf ingesteld worden, rechtsboven de lijst.
Maar we gaan het overwegen om standaard meer te laden (moet berekend worden i.c.m. server belasting).
 

Mr-E

New member
Thanks! Dat is leuk om te horen, mobiele thema is 3 weken terug geactiveerd :)
Meer producten laden kan door de bezoeker zelf ingesteld worden, rechtsboven de lijst.
Maar we gaan het overwegen om standaard meer te laden (moet berekend worden i.c.m. server belasting).
Ja ik vind het doorklikken als ik een flinke lijst heb altijd teveel gedoe en laad ik alles in 1 keer. Maar als je bijvoorbeeld rond de 30/45 producten laadt dan staat, bij gebruik van filters, alles wel op 1 pagina. Als ik bijvoorbeeld zoek op fittingen dan staan er erg veel ondanks een filter, door alle kleuren. Dan ben je zo 15 producten verder. :)
 

XenoMorpH

Active member
Heb toch wel wat problemen gehad met de site op mijn Samsung S6, op een 1 of andere manier werd deze erg traag, vooral bij het ophalen van de lijst met producten in mijn winkelwagen. Nu had ik wel een lange lijst, maar die werd soms maar half geladen en liep de browser-tab vast met de melding dat de server geen response meer gaf.:017:
 

Freddy

Administrator
Forumleiding
Heb je dat altijd of was het eenmalig?
We zijn wel bezig met updates op de server, dus het kan zijn dat je net een moment trof dat we de server aan het herstarten waren.
 

XenoMorpH

Active member
Dit was de eerste keer dat ik een bestelling wilde plaatsen via de mobile site. Het leek erop dat de S6 echt problemen had met het laden van een winkelmandje die ik had opgeslagen welke ik naar de kassa wilde exporteren. Kreeg vastlopers van het tab-blad en uiteindelijk een server error, hierdoor bleek later ineens dat de inhoud 2-maal in de bestellijst was gezet.

Het surfen etc ging uiteindelijk prima.
 
Bovenaan