• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Slechte ervaring Highflow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk voel ik me hier niet thuis, want vele zijn positief over deze zaak.
Helaas ik niet.
Heb paar weken geleden een bestelling geplaats voor vele honderden euro's.
Omdat ik had moet werken in de haven en niet elke dag mails kan kijken, ging ik vanuit dat ze zouden leveren.

Bestelling verliep prima en de euro's lag klaar op tafel voor rembours.
Mijn broertje zou die dag wachten op het pakket van TNT.
Maar niks, helemaal niks terwijl alles op voorraad was :eusa_eh:

Mailtje gestuurd naar Freddy :
Antwoord is dit ,
Beste ChangLi,



Zie a.u.b. voorgaande emails.

Mijn collega Michelle (en ik zelf) hebben u al emails gestuurd ter informatie over uw bestelling.



Gelieve niet zo snel conclusies te trekken, als u onze voorgaande emails leest, zult u merken dat wij ons best doen om u zo goed mogelijk te helpen. Dat u teleurgesteld kan ik daarom niet goed begrijpen.


We hebben op onze voorgaande emails nog geen reactie van u gekregen.



Nu heeft een andere klant de 3/8”-G3/8” fittingen (art. 996107) besteld, waarvan we volgens het systeem te weinig van op voorraad hebben.

Dit komt omdat u er tien heeft besteld en wellicht voor uw bestelling ook de verkeerde zijn.

(ik heb u hierover ook al een email gestuurd)



Dus om alvast de andere klant te helpen, heeft mijn collega Michelle uw bestelling geannuleerd, zodat het voorraad klopt.



Indien u uw bestelling door wilt laten gaan, lees a.u.b. de andere emails en graag een antwoord daarop.

Zo kunnen wij uw bestelling correct en zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.



Kind Regards / Met vriendelijke groet,



Freddy Sun

Nee, oke wij werken hard in de haven van smorgens tot laat in de nacht.
Maar goed, Freddy bepaald wat goed is en slecht en niet de klant, - punt.
Na het na lezen van hun voorwaarde ben ik ook blij dat ik niks van Highflow heb gekregen, want je krijg geen garantie voor waterkoeling producten ! :icon_eek: wat is dat nou ?

Zie voorwaarde :
8.5 Geen garantie wordt gegeven op toetsenborden, muizen, joysticks, batterijen en accu's van draagbare computers, waterkoeling producten alsmede verbruiksmaterialen, zoals papier, linten, koelvloeistof, koelpasta en verwisselbare informatiedragers e.d. of het verlies van informatie van de apparatuur van de bij de apparatuur geleverde magnetische informatiedragers.

Nou als je een blok krijg die lek is heb je dus pech.
Heb nu de spullen besteld bij Aquatuning.nl, waar mijn de stem bekend voorkomt mensen werken van een andere WC shop die plotseling gestop is.
binnen 2 dagen binnen zonder problemen.

Rare winkel dit wel verkopen maar geen garantie leveren.
Heb ondertussen ook een topic geopend bij Tros Radar.

Modbreak:
Dit staat in de sticky van dit topic, ik neem aan dat u dit al had doorgelezen:

Ben je klant van HighFlow?

Laat ons weten wat jouw ervaring met HighFlow is.
Goed of slecht, beide horen wij graag:

Goed: dat is natuurlijk het beste! dat is ook reclame voor ons!

Slecht: deel dat a.u.b. mede, zodat we eraan kunnen werken en problemen in toekomst kunnen voorkomen!

Laat a.u.b. ook uw mening weten op tweakers.net in onze shopreview:
http://tweakers.net/shopreview/7521/highflow.html

Bij voorbaat dank!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig ik heb dat nooit gezien :icon_eek:

Ik denk dat je op bepaalde waterkoelings onderdelen echt wel garantie heb..
Ik denk dat het gewoon niet geld voor bepaalde verbruiks artikelen zoals slangen / water / radiatoren. Dit omdat als je een slang verknipt er niks meer aan hebt en zo geld het ook voor de vloeistof. Vloeistof kan je maar 1 malig gebruiken..

Op radiatoren heb je zoiezo geen garantie. Zou een beetje stom zijn als jij zelf een schroef te ver hebt gedraait waardoor je rad lekt (en dus je eigen domme onhandige fout is) Zou stom zijn als je hem dan RMA stuurd en zo weer een nieuwe krijgt..

Ik denk ook dat de spullen best wel na gekeken word voordat het bij freddy de deur uit gaat..

Daarnaast denk ik als je een product werkelijk een fabrieks fout heeft dat je heus wel gerust aan kan kloppen bij freddy om het probleem op te lossen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk heeft Freddy je willen behoeden voor een fout, ik kan namelijk uit deze mail opmaken dat je verkeerde fittingen heb besteld. Freddy heeft daar netjes een mail over gestuurd, maar die zet je niet in je bericht.
Je moet Freddy juist bedanken voor de waarschuwing. Dat je je mail niet kan bekijken is jammer, maar ik zie niet hoe Highflow je anders had kunnen bereiken.
Dat Freddy de fittingen aan een andere klant verkoopt is ook enigzins logisch, dan hoeft die klant niet te wachten op iemand die waarschijnlijk verkeerde fittingen heeft gekocht.

(Ik werk niet bij Highflow, maar wil graag dit misverstand helpen rechtzetten.)
 
je kan ook overdreven reageren ..:103:

ik weet zeker dat als je je emails gewoon had gelezen dat er makkelijk een oplossing zou zijn gevonden, dus je kan highflow eigenlijk niet de schuld geven, het meeste ligt bij jezelf.

betreft de garantie: waterkoelingsonderdelen zijn gebruiks artikelen waaraan je zelf zit te schroeven/bouwen. vandaar dat er denk ik geen garantie op wordt gegeven.

Overigens neemt highflow gewoon spullen terug als er een fabrieksfout inzit, dit heb ik al bijna een keer gedaan maar heb toen de fout zelf bijgewerkt :)



als jij waarschijnlijk verkeerde fittingen hebt en Freddy wil je alleen maar helpen, vindt ik het raar dat je zo boos doet.
 
Achjoh een keertje een negatief bericht voor deze winkel maakt toch niks uit.

Dat topic bij Tros Radar zal ook vrij weinig doen. Omdat er voor de rest alleen maar positieve reviews van highflow zijn (bijv op tweakers).

En als Radar de zaak gaat onderzoeken dan zullen ze zien dat Freddy heeft gewaarschuwd voor de verkeerde fittingen. ;)
 
Erg flauw en onvolwassen om niet het volledige verhaal hier te plaatsen, met name je (nutteloze) Tros Radar comment getuigt van weinig volwassenheid.

Anyway, het lijkt me niet meer dan normaal dat, als je hier zo je beklag komt doen, dat je dan het volledige verhaal van A tot Z open en bloot neerlegt. Op deze manier komt het op mij over alsof je, door eigen fouten, nu Highflow zwart probeert te maken uit frustratie.

Ik veroordeel niemand, maar zoals het verhaal nu wordt gebracht lijkt het er sterk op dat de bestelling niet is doorgegaan vanwege de klant, niet vanwege de shop.

maar zoals vhrgamer al zegt, een enkele negatieve respons doet Highflow niets :)
 
Tja als je pc net zo hard loopt als je naam (force india) kan ik begrijpen dat je gefrustreerd bent.
Maar dat hoef je niet bot te gaan vieren op iemand die gewoon hart heeft voor zijn zaak en klanten.
Dat jij je mails niet leest en niet reageerd is niet het probleem van highflow maar van jezelf.
Als je die wel had gelezen had je geweten dat de bestelling was geannuleerd.
Tenminste zo maak ik het uit op je wat overtrokken reactie.
En wat de garantie betreft.
Dit staat ook op de site:

Levering defect product:
Mocht een product defect zijn, dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden d.m.v. een RMA-aanvraag. HighFlow.nl hanteert een carry-in garantie, waarbij de kosten en het risico voor retour zenden voor rekening van de klant zijn.

Levering verkeerd product:
Mocht de levering niet overeenkomen met hetgeen u heeft besteld, dan kunt u dit uiteraard terugsturen. Ook een verkeerde levering dient u aan ons te melden d.m.v. een RMA-aanvraag.
Na beoordeling van de RMA-aanvraag zult u zo spoedig mogelijk het juiste artikel toegezonden krijgen. De kosten voor het retour zenden zijn in dit geval voor rekening van HighFlow.nl.

Maar daar heb je waarschijnlijk "overheen" gelezen?

Ik heb namelijk nog geen 1 webshop meegemaakt die zo met zijn/haar klanten mee denkt, zelfs nog regelmatig aangeeft, als je iets vraagt over de beschikbaarheid van een produkt, van dan moet je die of die even een pm sturen die heeft er nog 1 over.
Dus dan verkoopt hij zelf op dat moment dat produkt niet maar helpt een andere klant van iets overtolligs af. En dus niet alleen voor de $$ gaat maar ook met de klanten mee denkt.
Dat heb ik nog bij geen 1 shop meegemaakt.
Zodra andere shops de $$ binnen hebben vinden ze het allemaal wel best.

Ik hoop dat je het door zet met het trosradar gedoe.
Betere reclame kan highflow niet krijgen als men alles uit zoekt.

Greetz Ries

:icon_pidu:
 
Ik snap ChangLi echt niet.
We doen ons best voor oplossingen en je zit ons gewoon af te kraken :S

Zie hier onze mails naar ChangLi en trek je eigen conclusies:

Email 1 (hierin wordt note bene ook onze garantie uitgelegd, welke ChangLi totaal verkeerd begrijpt):
Beste Chang Li,

Ik las net uw topic hier:
http://forum.bouweenpc.nl/topic/7576

Bij defecte producten (fabrieksfouten) is uiteraard wel garantie.
Als u onze shopreviews leest van andere klanten, kunt u lezen dat we RMA aanvragen altijd netjes afronden.
Service staat bij ons hoog in het vaandel.

De regel in onze voorwaarden is vooral bedoelt voor mensen die bijvoorbeeld een waterblok kopen, paar dagen ermee draaien en dan opeens willen retourneren.

Zo’n gebruikte waterblok kunnen we niet meer doorverkopen als nieuw.
Helemaal niet meer als die persoon water gebruikt zonder anti-corrosie toevoeging.
Hetzelfde geldt ook voor pompen, en andere waterkoeling producten.

Wij willen onze klanten altijd nieuwe producten aanbieden en geen gebruikte/geretourneerde producten.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
Kapotte producten buiten eigen schuld om heeft bij ons uiteraard garantie!
Dat kunnen vele klanten bevestigen.



Email 2 (we hadden toen de Monsta Wit nog niet op voorraad, ook heeft ChangLi waarschijnlijk de verkeerde fittingen besteld):
Dank u voor uw bestelling.

U heeft 10 fittingen besteld met G3/8” schroefdraad.
Ik denk dat dat met G1/4” schroefdraad moet zijn, want anders passen ze niet in de radiator/CPU blok.
Zal ik dat in uw bestelling voor u aanpassen?

Verder hebben we de Monsta Rad White nog niet op voorraad.
Die krijgen naar verwachting pas eind April binnen.
Wilt u anders niet voor de Monsta Rad Black gaan?

Mocht u toch willen wachten voor de White, dan is het aan te raden dat u het bedrag per bankoverboeking betaald.
Dat scheelt u minimaal 6 euro aan verzendkosten.

In afwachting op uw reactie.
Hierboven geven we 3 opties/oplossingen, welke het beste zijn voor de klant.
De reactie van ChangLi op bovenstaande email:
Jullie moeten leveren wat ik bestel en niet zelf bepalen wat goed of slecht is.

Ik ga een negatieve review schrijven bij tweakers.
Ook vind ik jullie nu erg dringend overkomen, ook dit neem ik in de review.

MvG,
ChangLi
Kijk... dit is nou iets wat ik totaal niet begrijp...

Hierna volgt de email van in de startpost van ChangLi.
Daarna geen reactie meer gehad van ChangLi, afgezien van deze topic.

Ik zou bijna denken dat je voor een andere shop werkte...
 
Laatst bewerkt:
Mee denken mag niet meer Freddy. :icon_neutral:
Foei toch. :021:
Gewoon iedereen foute dingen laten bestellen. :eusa_shhh:
Goed voor je inkomsten. (just kidding)
 
Als ik van s'morgens vroeg tot laat in de nacht in de havens zou werken zou ik het denk ik ook allemaal niet zo scherp meer zien. ;)

tip
 
Dom ook dat je geld op de tafel legt, wachtende op de TNT terwijl er dus klaarblijkelijk geen eens een verzendbevestiging de deur uit is gegaan.. Wat natuurlijk helemaal leuk is gezien de 'bestelde' witte TFC Monsta.. (weken geleden al zelfs, knap knap...):023:

Een knullige en zo makkelijk onderuit te halen criticaster maakt het alleen maar duidelijk dat het wel goed zit met Highflow, ik wil niet zo ver gaan om te zeggen dat er een andere shop achter zou zitten, al zou het grappig zijn als het wel zo is. :eusa_naughty:

Anyway, slechte publiciteit is ook publiciteit denk ik dan maar zo.. Je moet wel heel triest zijn als je denkt een zaak met een solide reputatie als die van Highflow te kunnen schaden op deze manier. Of hij nu wel of niet relaties heeft met een andere shop maakt verder niet zo veel uit denk ik, mocht het zo zijn dan getuigt dan van jaloezie en weet Highflow des te zekerder dat het goed bezig is.

Keep up the good work :079:
 
Op 22 April van dit mooie voorjaar krabbelde ForceIndia deze onzin zei:
Eigenlijk voel ik me hier niet thuis, want vele zijn positief over deze zaak.
Helaas ik niet.
Heb paar weken geleden een bestelling geplaats voor vele honderden euro's.
Omdat ik had moet werken in de haven en niet elke dag mails kan kijken, ging ik vanuit dat ze zouden leveren.


Rare winkel dit wel verkopen maar geen garantie leveren.
Heb ondertussen ook een topic geopend bij Tros Radar.

Ik denk dat Freddy het al goed heeft uitgelegd, zelfs meneer zegt niet alle emails gelezen te hebben.
Mensen die zo reageren op een (waarschijnlijk) gedeelte verkeerde bestelling kun je maar beter niet als klant hebben.

Zeer kleinzielig dit soort gedrag, zeker als 95% misinformatie vanuit de klant en 5% stupiditeit door de klant.
Als je bij een webshop besteld, en niet je emails checkt EN daar dan ook nog over gaan klagen.

Ik zal me niet nel bemoeien met dit soort dingen, daar ben ik gewoon te oud voor.
Maar ALLES wat je zegt laat zien dat je alleen vanuit je eigen kleine belevingswereld denkt en wilt denken.
Je bent goed geholpen, alleen schijn je niet geholpen te willen worden.
Veel plezier bij aquatuning.nl
 
roflol

ik werk zelf aan de haven van antwerpen ik ben nu toe aan mijn derde bestelling bij highflow de eerste bestelling was ik mijn huisnummer vergeten en freddy heeft mij netjes opgebeld (was aan het werken toen ) om het te regelen
2 dagen en ik had alles binnen nu bij de tweede en derde bestelling zijn er bepaalde producten niet binnen en moeten besteld worden WEER netjes een mail gekregen en eventuele oplossingen dus ik denk dat het probleem toch echt wel bij jou(Chang Li,) ligt

en dan nog zo van uwe toren blazen omdat ne mens u wil behouden van fouten te maken:eusa_doh: (slim bezig)

@freddy keep it up:033:
 
freddy is de man.
wanneer er zelfs nog word gemaild over fittingen e.d is dat zeer klantvriendelijk.
bij andere bedrijven zouden ze dat echt niet doen.

hulde
 
ik trek 1 conclusie

WAT EEN ENORME KNUPPEL.

Freddy,

als je de bestelling toch geleverd had, had meneer waarschijnlijk een Topic geopend dat je spullen had geleverd die nooit op elkaar waren afgestemd.

Ik zeg ook:
Is een review van een andere Shop.
 
Zo ver ik weet kan een shop sowieso niet zeggen dat ze ergens geen garantie op geven. Bij wet was geloof ik een jaar garantie verplicht? Weet het ff niet meer maar is hier in ieder geval te vinden:

Hardware.Info TV: Online kopen, retourrecht, garantie en conflictafwikkeling | Hardware.Info Nederland

En wat ik zo gelezen heb op het forum word je altijd gewoon goed bijgestaan als je een product hebt dat problemen begint te vertonen. Ik mocht in ieder geval mijn fan controller gewoon terugsturen, maar heb het niet gedaan omdat ik niet zon whineypants ben.

Verder vind ik het inderdaad een beetje een vreemde review... Als een shop mij zou bellen dat ik ze dom ben geweest om de verkeerde fitting te bestellen ( happens to me all the time, trust me ) dan zou ik dit juist op prijs stellen ipv erachter te komen als alles binnen is en het van alle kanten lekt/niet past.

Ik wilde eigelijk mijn post beginnen met: "HIJ HEEFT GELIJK!!! IK ZIT OOK AL MAANDEN TE WACHTEN OP MIJN RESERVOIR!!!111" - Maar ik snap gewoon dat Freddy daar ook nix aan kan doen en dat het die slome honden bij primochill zijn die zo zitten te treuzelen :p
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat over electronica en dergelijke. Ik ben er vrij zeker van dat dat alles niet op dezelfde manier van toepassing is op zaken als fittingen, waterblokken en radiatoren.

Uiteraard kun je in geval van (fabrieks)fouten van een product wel aankloppen bij Highflow, dat zal geen problemen geven aangezien dergelijke zaken gewoon via Highflow en de fabrikant kunnen worden opgelost.
 
Ik zou niet weten waarom voor waterkoeling spul andere regels zouden moeten gelden? Ze hebben het trouwens gewoon over producten online kopen, dus daar zou ook een case of iets dergelijks onder kunnen vallen.
 
Dus hij besteld zelf verkeerd, en omdat het niet in voorraad is, is hij niet tevreden?

Terwijl je meerdere emails hebt gestuurd, waar geen reactie op kwam omdat hij vele uren werkt ?

nou nou, k trek mijn conclusies wel van dit topic,

terwijl mijn bestellingen binnen twee dagen aankomen, nooit geen probleem terwijl t over bestellingen bij mij gaat van honderden euro's, zelf 1 bestelling zelf dikke 1000euro, GEEN PROBLEEM bij mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
G Goede ervaring Highflow slechte ervaring bezorgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 12
U Goede en/of Slechte ervaringen met DPD? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
A XFX FX-797G-TDFC 7970 slechte reviews. AMD / ATI 4
P Slechte vertalingen/Geen Vertalingen HighFlow Webshop 5
JeanPaul Slechte flow ? Waterkoeling 3
D Slechte support swiftech!!! Waterkoeling 9
Celly Help met slechte airflow Overige Koeling 12
T Slechte koeling? Overige Koeling 5
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
V Nieuw en ik heb jullie ervaring nodig :D Advies Waterkoeling Setup 1
Rammstation Iemand ervaring met dancing light 6 led 6 collour ? HighFlow Product Reviews 2
Freddy Ledger Blue Review / Ervaring HighFlow Product Reviews 2
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Viepert Ervaring gezocht mbt Cablemod/Darkside led strips Cases en Modding 2
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R Ervaring EK-CSQ fitting met Tygon R3603 tube Waterkoeling 6
W ervaring met koelblok op R9 280X Toxic? Welk koelblok past? Advies Waterkoeling Setup 2
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
eric franciscus Mijn ervaring bij HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
NAVYVIPER mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
T posative ervaring hier maar negatieve ? HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
J Vervelende ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
zeepkist weer een positieve ervaring rijker HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
R Bitspower Crystal (multi) Link ervaring Waterkoeling 6
Viepert Viepert zijn eerste ervaring met WC Gallery & Build Logs 16
Legendary1985 Ervaring met 1080/1260 RADS Waterkoeling 2
arwin74 mijn ervaring (ff copy paste van tweakers wand daar staat tie al) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Perfecte ervaring met Highflow 3e keer op rij HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M hele goede ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Ervaring met HTC HD2 ? Algemene Discussies 15
Wouter [Gezocht] Iemand met database ervaring voor vbulletin. HighFlow Forum 12
Z Ervaring van Zhane HighFlow Testimonials / Shopreviews 21
R Koolance Exos-2.5 Black ervaring? Waterkoeling 2
R Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
K0G3L Logitech Harmony Ervaring Algemene Discussies 12
A EK-FC285 GTX Rev.2 ervaring Waterkoeling 0
S ervaring met noisblocker fans? Hardware & Software 3
G Nieuwe ervaring; TOPservice van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 2e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 1e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
Mobomonster Uitsluitend goede ervaring! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D Ervaring Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
E ervaring :P HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
Busterben Iemand ervaring met CM atcs 840 wc? Waterkoeling 6
Silverspeed Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry mijn ervaring met highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan