• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ervaring van Zhane

Zhane

Null
Hieronder komen mijn ervaringen met HighFlow:

Eerste Bestelling
Deze heb ik op 25 december 2009 geplaatst.

Verzending
De verzending vond ik wat minder, omdat het een ongeloofelijke vertraging had.
Gelukkig stelde Freddy me op de hoogte van alle problemen en hoefde ik me geen zorgen te maken!
Toch vind ik de verzending nog steeds een minpuntje, omdat het werd verzonden in een rare (lees: oude, gebruikte) doos. En de inhoud werd beschermd met papier (dat papier wat je bij de blokker kan halen om bekers mee in te pakken), ik had eigenlijk wel wat beters verwacht voor een bestelling van over de 100 euro. Namelijk bubbelplastic/ een zak met lucht erbij, piepschuim oid.

Service
De service daarintegen is helemaal geweldig! Freddy is vaak online en makkelijk via PM te bereiken op het forum.
Ik had de Roccat Taito aangevraagd, welke niet in het assortiment stond en die stond er na een paar uur wel in!

Conclusie

Zeer goede webshop! Alleen de verzending kan misschien nog wat beter.
 
Je kan ervan uit gaan dat wij elke bestelling goed verpakken, dat kan zowel met papier, schuim, bubbelfolie etc. :)
Dat het heel aan komt bij onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel.
 
Tja, dit is wel een terugkomend minpuntje, maar eigenlijk ook wel begrijpelijk van Freddy zijn kant.
Verpakkingsmateriaal kost geld en hoe meer je afneemt des te groter de korting. Weinig ruimte betekend weinig opslag waardoor de kost prijzen hoger zijn.

En om dus dit niet al teveel door te berekenen aan de klant plukt hij locale supermarkten leeg voor dozen:098: zodat wij geen 9.95 qua verzendkosten hoeven te betalen :033:

Maar ik moet wel toegeven: een ongemarkeerde doos is wel professioneler.
 
Tja, dit is wel een terugkomend minpuntje, maar eigenlijk ook wel begrijpelijk van Freddy zijn kant.
Verpakkingsmateriaal kost geld en hoe meer je afneemt des te groter de korting. Weinig ruimte betekend weinig opslag waardoor de kost prijzen hoger zijn.

En om dus dit niet al teveel door te berekenen aan de klant plukt hij locale supermarkten leeg voor dozen:098: zodat wij geen 9.95 qua verzendkosten hoeven te betalen :033:

Maar ik moet wel toegeven: een ongemarkeerde doos is wel professioneler.

Begrijpelijk dat een ongemarkeerde doos beter is. Maar je moet ook zo bekijken. Er zijn niet al teveel waterkoeling shops. En niet iedereen heeft zulke dingen nodig dus de inkomsten zullen lager zijn dan bij een normale webshop. Freddy moet dus op bepaalde dingen besparen tot dat de inkomsten goed genoeg zijn om ongemarkeerde dozen in te kopen.

Ook opslag is een groot probleem. Zover ik weet heeft freddy een opslag plek gehuurd voor de spullen die in de webshop staan. Zulk soort opslag plaatsen zijn niet al te groot en freddy heeft heel wat dingen in de shop staat en moet ook redelijk wat op voorraad hebben. Moet je na gaan als hij dan ook nog is van die dozen bij moet kopen. Dan heeft hij geen ruimte meer voor de waterkoeling spullen enzo.

Velen van jullie weten ook dat freddy bezig is met een winkel te openen. Dit werd vertraagt jammer genoeg. Als dat allemaal klaar is heeft hij meer ruimte om dingen op te slaan en als de kosten het toe laten kan hij ongemarkeerde dozen in kopen.

Tot zover moet iedereen er maar mee leven dat je soms een wiskey doos krijgt met al je spullen er in. Het gaat er om dat alles netjes en onbeschadigd wordt geleverd bij jou thuis.
 
Ik heb er geen probleem mee hoe een doos eruit ziet.
Zolang er niet mee gegooid wordt, diepe krassen of deuken in zitten heb ik hier geen moeite mee.


Voordelen:
- Hergebruiken van dozen
- Goed voor het mileu
- Minder "opvallend"
- Kosten besparend voor HighFlow

Nadeel:

- Ziet er misschien iets minder "professioneel" uit, voordeel is dat de service uiteraard DIK in orde is :)
- Je denkt dat je Wiskey krijgt, krijg je water koeling :044::icon_super:


Verder succes met je aankoop! :)
Ennuh, waar foto's worden gemaakt, worden ook in een apart topic geplaatst eh? :p:icon_lol:
 
CIMG0794.jpg

Zo'n doos had ik dus:p ff fototje van kenny gepikt xD
 
Tja, het valt misschien op, maar men kan tenminste niet 1,2,3 zien dat er voor een paar honderd euro aan waterkoeling in zit. Want dan zijn er opeens wat meer mensen geïnteresseerd in zo'n doos :).
 
Uhm, ik vond de dozen van Freddy juist altijd wel humor hebben :)
en, dat mensen niet weten wat er in zou zitten, look again :D
er staat heel groot op de pakbon HIGHFLOW, YOUR COMPUTER COOLING SHOP

voor de rest, er is nog nooit iets niet in orde geweest met een levering bij mij.
Keep up the good work Freddy, en zodra je een shop hebt, kom ik ff gluren :)
 
Hi,

Hoe de doos eruit ziet heeft tot op heden voor mij nog nooit een rol gespeeld, hoe het produkt zijn bestemming bereikt vind ik veel belangrijker!

Want deze dozen zien toch een beetje af tijdens transport, waarom moet het dan een fraaie doos zijn.

Denk dat veel mensen deze mening delen.

Grtz
 
Heb al bestellingen aangekregen in een slagroom-doos maar zelfs in het verre België nog NOOIT enige beschadiging gehad aan de componenten in het pakket, dikke "thumbs-up" voor het logistieke team van Highflow wat mij betreft!

PS: Zie ook liever hergebruik van oudere dozen dan een nieuwe doos te moeten betalen, die ik thuis (net als de oude doos) toch weggooi...
 
Ik bewaar de dozen die ik van shops krijg, dan kan ik altijd nog eens iets terugsturen. Ik heb ook een doos met verpakingschips, eentje met zakjes lucht en eentje met papier en bubbeltjesplastic.

Wat ben ik toch weer goed voor het milieu :p
 
Zhane sorry, maar ik vind dat je zeurt! :p
Die doos bok je toch weer de deur uit
Denk dat dat een van de laatste punten is waar je je zorgen om hoeft te maken,
Volgende keer krijg jij het gewoon in een 'professionele' plastic zak met Highflow bedrukking! :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
arwin74 mijn ervaring (ff copy paste van tweakers wand daar staat tie al) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
G Nieuwe ervaring; TOPservice van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
V Nieuw en ik heb jullie ervaring nodig :D Advies Waterkoeling Setup 1
Rammstation Iemand ervaring met dancing light 6 led 6 collour ? HighFlow Product Reviews 2
Freddy Ledger Blue Review / Ervaring HighFlow Product Reviews 2
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Viepert Ervaring gezocht mbt Cablemod/Darkside led strips Cases en Modding 2
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R Ervaring EK-CSQ fitting met Tygon R3603 tube Waterkoeling 6
W ervaring met koelblok op R9 280X Toxic? Welk koelblok past? Advies Waterkoeling Setup 2
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
eric franciscus Mijn ervaring bij HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
NAVYVIPER mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
G Goede ervaring Highflow slechte ervaring bezorgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 12
T posative ervaring hier maar negatieve ? HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
J Vervelende ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
zeepkist weer een positieve ervaring rijker HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
R Bitspower Crystal (multi) Link ervaring Waterkoeling 6
Viepert Viepert zijn eerste ervaring met WC Gallery & Build Logs 16
Legendary1985 Ervaring met 1080/1260 RADS Waterkoeling 2
M Perfecte ervaring met Highflow 3e keer op rij HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M hele goede ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Ervaring met HTC HD2 ? Algemene Discussies 15
Wouter [Gezocht] Iemand met database ervaring voor vbulletin. HighFlow Forum 12
R Koolance Exos-2.5 Black ervaring? Waterkoeling 2
R Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
K0G3L Logitech Harmony Ervaring Algemene Discussies 12
A EK-FC285 GTX Rev.2 ervaring Waterkoeling 0
S ervaring met noisblocker fans? Hardware & Software 3
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 2e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 1e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
Mobomonster Uitsluitend goede ervaring! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D Ervaring Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
F Slechte ervaring Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 26
E ervaring :P HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
Busterben Iemand ervaring met CM atcs 840 wc? Waterkoeling 6
Silverspeed Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry mijn ervaring met highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
bakkiebier Mijn ervaring met Highflow ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 13
RRPhantom Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
Quadcore mijn ervaring met highflow en afhalen HighFlow Testimonials / Shopreviews 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan