• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vervelende ervaring

jimr92

New member
Hoi allen,

Ik heb vorige week maandag een bestelling gedaan bij Highflow.
Alles verliep soepel, met paypal alles betaald en ik zou het de dag erna binnen hebben.
Dit klopte ook, de dag erna hebben ze het pakketje proberen af te leveren, helaas was ik niet thuis (GLS).

Ik heb die zelfde dag toen nog gebeld met GLS om te vertellen dat ze de volgende keer bij een aflevering het ook mochten af geven bij een buurman, GLS heeft toen de dag er na het pakketje weer proberen af te leveren terwijl ik zelf nog een afspraak moest maken.

Nu was de dag er na zowel bij mijn buren als bij mij thuis niemand aanwezig. GLS weigert nu het pakketje nog een keer af te leveren, GLS zegt dat ik contact op moet nemen met highflow. Hiermee ben ik dus al vanaf vorige week donderdag bezig (zowel telefonisch als per mail), maar ik krijg maar geen gehoor.

Vandaag heb ik nogmaals met GLS gebeld, en ze zeggen dat ik het in Wijchen moet gaan ophalen (1.5 uur met de trein / dik een uur met de auto). Dit vind ik echt onzin.
Als ik het voor woensdag nog niet opgehaald heb (niet mogelijk) dan gaat GLS het terugsturen naar Highflow.

Omdat ik geen gehoor krijg van Highflow zelf heb ik het maar hier op het forum aangegeven, wellicht dat er dan wel op gereageerd wordt.

Ik hoop zsm. iets van Highflow te horen, en ik hoop ook dat het zsm. opgelost wordt.
 
Zoals gezegd in de shout, is Highflow op vakantie tot 07-10-11.
Hoewel ik niks met de winkel te maken heb, en daar zeker niet werkzaam ben, vind ik dit wel heel jammer voor je.
Mocht Highflow aanwezig zijn geweest, weet ik zeker dat ze het zonder problemen weer naar je terug hadden gestuurd. Helaas kan dit nu dus niet direct.

Vakantie2011.jpg
 
Het is standaard dat GLS het pakketje niet afleverd bij de buren. Ook is het standaard dat ze 2 pogingen doen achter elkaar en het daarna op een depot droppen. Dat is ook met PostNL zo.

Highflow is op vakantie dus daar zul je geen gehoor van krijgen tot 7 Oktober. ;) Als je iets besteld dan weet je dat er iemand thuis moet zijn de dag dat het geleverd wordt of de dag erna bij de 2e poging. :) Anders had je een briefje op de deur moeten plakken dat GLS het ook bij de buren mag afleveren. ;)
 
GLS heeft toen de dag er na het pakketje weer proberen af te leveren terwijl ik zelf nog een afspraak moest maken.

Naar mijn mening had je dat direct moeten doen nadat je op dag 1 thuis kwam.
Kwestie van snel en direct handelen.

Als consument kan jij niet afspreken met de GLS wanneer zij je pakketje mogen afleveren.
Het gaat gewoon mee met de route en of je nou thuis ben of niet dat is eerder jou probleem. ;)
 
GLS zijn er trouwens wel krengen in.
PostNL geeft bij de eerste keer de optie om het af te halen bij de dichtsbijzijnde postkantoor.
Kan je dan aangeven met code op het briefje die ze achterlaten.
Das 1 van de redenen dat ik het altijd via PostNL doe en niet GLS, heb daar ook wel eens ervaring me gehad.

En ja zoals iedereen al zegt, hier kan highflow natuurlijk niks aan doen, plus het staat ook op de hoofdsite dat ze op vakantie zijn.

Leef met je mee, groet
 
Klein vraagje, als je het vorige week al wist, waarom kwam je er toen niet mee?
Het is nu 2 weken later en HighFlow is nu weg, dus het is eigenlijk wel grotendeels jouw schuld. Daarom moet je bij dit soort dingen altijd snel handelen.
 
Ach wees blij dat je niet voorhad wat ik voor had de eerste keer met GLS pakket afgeleverd en ik had niets.
Had die leuke pippo het om het hoekje gezet aan het huis aan een kant waar niemand komt
Stond er meer als een week tot ik de chauffeur zelf heb kunnen spreken na 5 keer bellen met GLS en bijna een klachten formulier in te vullen.
Daar kan HF niets aan doen en je moet maar thuis zijn + wettelijk gezien mag je buurman niet aftekenen voor een pakket op jouw naam.
Kwestie als jij "niets hebt gehad" kan je nog altijd een klacht indienen bij GLS voor het verlies van je pakket !
Na 7 okt zal het in een paar dagen in orde zijn.
 
GLS levert alles bij de buren af, net als postNL, gelijk imo (en ervaring).

Ik denk dat het gewoon meer aan de gene ligt die die route doet..

Overigens heb ik met DPD (tornmill in best) ook zeer slechte ervaring mee.. Die doen echt geen enkele moeite.. (Klachten bij de helpservice desk zijn ze heel laconiek in, die doen helemaal niks voor je) Die bellen niet eens aan.. Staan ze voor je deur bij je apartement.. Zien ze dat ze niet binnenkomen. Laten een blaadje achter en zijn dan weg...
En dan moet je maar zorgen dat het de 2de keer wel lukt.. Anders mag je helemaal naar BEST toe om dat klote ding te komen ophalen..
En dan ligt die DPD ook nog op een vrij onmogelijk locatie (niet eens dicht bij het NS station..) Dus dan ben je 15 euro verder en een klote stuk gewandeld als je dan eindelijk je pakket binnen hebt.. Echt te erg!!

Beste ervaring heb ik nog steeds met POSTNL. (of TNT)
Komen ze met een pakket aan de deur uit amerika met douane kosten erop..
Ja ik heb het geld niet hier, kan u hem op het postkantoor brengen.. Dan leveren ze hem daar ook gewoon netjes af. Waarna ik een dag later hem dan kom afhalen..
En bellen overigens ook altijd netjes aan...

De ene heeft daarmee slechte ervaring en de andere weer met een ander bedrijf..

Ik zeg maar zo het probleem ligt of bij je zelf, of bij de gene die het kom bezorgen in jou route.

Je hebt er bezorgers erbij zitten die heel makkelijk zijn en doen, en je hebt bezorgers die wel hun werk goed doen.. Ligt er gewoon aan waar je woont ect ...
 
Ligt idd aan de chauffeur in jouw wijk, zowel bij TNT als GLS.
De ene chauffeur heeft iets meer zin in zijn werk dan een andere...

Dit probleem moet overigens al opgelost zijn, jimr92's pakketje was retour naar ons verzonden.
Deze is opnieuw verzonden naar jimr92 per TNT :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B Vervelende resonantie Waterkoeling 2
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
V Nieuw en ik heb jullie ervaring nodig :D Advies Waterkoeling Setup 1
Rammstation Iemand ervaring met dancing light 6 led 6 collour ? HighFlow Product Reviews 2
Freddy Ledger Blue Review / Ervaring HighFlow Product Reviews 2
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Viepert Ervaring gezocht mbt Cablemod/Darkside led strips Cases en Modding 2
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R Ervaring EK-CSQ fitting met Tygon R3603 tube Waterkoeling 6
W ervaring met koelblok op R9 280X Toxic? Welk koelblok past? Advies Waterkoeling Setup 2
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
eric franciscus Mijn ervaring bij HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
NAVYVIPER mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
G Goede ervaring Highflow slechte ervaring bezorgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 12
T posative ervaring hier maar negatieve ? HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
zeepkist weer een positieve ervaring rijker HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
R Bitspower Crystal (multi) Link ervaring Waterkoeling 6
Viepert Viepert zijn eerste ervaring met WC Gallery & Build Logs 16
Legendary1985 Ervaring met 1080/1260 RADS Waterkoeling 2
arwin74 mijn ervaring (ff copy paste van tweakers wand daar staat tie al) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Perfecte ervaring met Highflow 3e keer op rij HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M hele goede ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Ervaring met HTC HD2 ? Algemene Discussies 15
Wouter [Gezocht] Iemand met database ervaring voor vbulletin. HighFlow Forum 12
Z Ervaring van Zhane HighFlow Testimonials / Shopreviews 21
R Koolance Exos-2.5 Black ervaring? Waterkoeling 2
R Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
K0G3L Logitech Harmony Ervaring Algemene Discussies 12
A EK-FC285 GTX Rev.2 ervaring Waterkoeling 0
S ervaring met noisblocker fans? Hardware & Software 3
G Nieuwe ervaring; TOPservice van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 2e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 1e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
Mobomonster Uitsluitend goede ervaring! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D Ervaring Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
F Slechte ervaring Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 26
E ervaring :P HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
Busterben Iemand ervaring met CM atcs 840 wc? Waterkoeling 6
Silverspeed Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry mijn ervaring met highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
bakkiebier Mijn ervaring met Highflow ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 13
RRPhantom Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
Quadcore mijn ervaring met highflow en afhalen HighFlow Testimonials / Shopreviews 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan