• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ervaring met HighFlow

ReSpawN

Junior Member
Ik schrijf eigenlijk weinig shopreviews, omdat ik mijn meeste aankopen bij Salland Automatisering doe.

HighFlow had toevallig de moeilijk leverbare A77 kast van Lian Li op voorraad, samen met de Megahalems koeler, die opeens erg moeilijk te leveren is. Voorafgaande aan mijn bestelling wist ik dat een oude bekende, Freddy hier werkte, waarmee ik bij eerdere momenten in contact ben gekomen (incl. CompleterLAN)

Pre-sales
Alles voorafgaand aan de bestelling was super. Vragen werden binnen 2 uur door Michelle en Freddy behandeld en ik wist precies waar ik aan toe was. Ook de overige 2 keer dat ik wat aan de bestelling wou wijzigen d.m.v. producten toevoegen werd het gigantisch snel afgerond en geupdate. Tevens kreeg ik elke keer ook een nieuwe bevestigingsemail met nieuwe betalingsgegevens. Kortweg, super!

Aflevering
Inmiddels is het product afgeleverd! Ik moet zeggen dat de Artic Silver MX-3 incl. lolly wel erg orgineel is (Freddy? :p)! Hoe dan ook, afgezien van de kast ben ik érg tevreden. Wat bedoel ik met 'de kast'? Als ik wat bestel wordt het altijd goed ingepakt zodat sommige gierige bezorgers niet kunnen zien wat er in zit. Kortom, dat was nu niet 't geval. Hij was super goed bevestigt en beveiligt met nylon straps. Kortom, het zou mooier zijn als deze in grijs/bruin karton was ingepakt, maar dit is ook prima!

Het andere, kleinere paktje stond ik echter best verbaast van! Onder andere van de lolly natuurlijk! Hier zat tot mijn grote verbazing de Prolimatech Megahalems in, waarvan ik had begrepen dat die VANDAAG (8-9-09) pas binnen zou zijn. Kortom, hele dikke plus van mijn kant! Ook erg goed ingepakt tegen verschuiven.

Ondertussen heb ik ook netjes de track-and-trace informatie gevolgd, die tot in de fijne puntjes klopten. Terwijl ik aan me coupé aan 't sleutelen was kwam de bezorger precies op de geschatte tijd.

2e aflevering
Nu de BS-06 extension voor de kast ook binnen is heb ik direct een mail gekregen wat betreft verzending, samen met een T&T nummer! Super mannen!

After-sales
Gezien de aflevering nog niet binnen is, kan ik hier tot dus ver niets over zeggen. Indien de aflevering goed is, zal deze tekst ook niet veranderen.

Al met al ben ik erg tevreden over HighFlow.nl!

2gy6c12.jpg


2nl6044.jpg


fdbw4p.jpg


73p7a1.jpg


29kwb9x.jpg
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels is de bestelling binnen en is mijn post aangepast, ik zal zo nog even foto's er bij zetten.

All done, kom maar op met die 25 euro! XD Leuke actie overgens!
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
NAVYVIPER mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Perfecte ervaring met Highflow 3e keer op rij HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M hele goede ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Silverspeed Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry mijn ervaring met highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
bakkiebier Mijn ervaring met Highflow ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 13
RRPhantom Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
Quadcore mijn ervaring met highflow en afhalen HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Traxtorm Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
W Mijn ervaring met highflow:) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Garrett Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 10
Robert Mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
A Ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
stravinski mijn ervaring met Highflow (geen enkele andere shop kan hieraan tippen) HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
Flythe Mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
O Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
MrGiorgio Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
Johnny Mijn ervaring met HighFlow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
D Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
G Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
S Mijn ervaring met highflow :) HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShaquilleMoreno Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
RusH Mijn ervaring met highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Rammstation Iemand ervaring met dancing light 6 led 6 collour ? HighFlow Product Reviews 2
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
R Ervaring EK-CSQ fitting met Tygon R3603 tube Waterkoeling 6
W ervaring met koelblok op R9 280X Toxic? Welk koelblok past? Advies Waterkoeling Setup 2
Viepert Viepert zijn eerste ervaring met WC Gallery & Build Logs 16
Legendary1985 Ervaring met 1080/1260 RADS Waterkoeling 2
D Ervaring met HTC HD2 ? Algemene Discussies 15
Wouter [Gezocht] Iemand met database ervaring voor vbulletin. HighFlow Forum 12
S ervaring met noisblocker fans? Hardware & Software 3
Busterben Iemand ervaring met CM atcs 840 wc? Waterkoeling 6
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
Caveman Mijn ervaring met de higflow shop HighFlow Testimonials / Shopreviews 7
V Nieuw en ik heb jullie ervaring nodig :D Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Ledger Blue Review / Ervaring HighFlow Product Reviews 2
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Viepert Ervaring gezocht mbt Cablemod/Darkside led strips Cases en Modding 2
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan