• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tijd voor een nieuwe kast.

Na een beklag email lijkt Justin snel te reageren en hebben ze de eerste renders klaar en na een paar emails heen en weer heb ik de cut-out groen licht gegeven :)

Is een compleet nieuwe case geworden, welke hoogst waarschijnlijk ook in de "massa" (in hoeverre je het massa mag noemen) productie komt.

Wanneer de kast is opgestuurd zal ik de renders ff plaatsen :)
 
We zijn weer 2 weken verder, heb gisteren een mail gestuurd hoever men al was. De reactie was dat het nog een aantal weken (juist ja,...weken) kon duren omdat het een custom spec case betreft. Al met al ruim 3 maanden verder, opzich geen haast aangezien ik er geen haastig projectje van wil maken, maar toch een aardige periode.

Hier alvast een aantal renders die ik heb ontvangen.
Dimensions: (WxHxD): 285 x 467 x 475mm

De kast van de voorkant/zijkant, wordt een reversed design, met bovenop een kleine window.
untitled.96b.jpg

Vanaf de achterkant
untitled.95b.jpg

Ruimte voor 3x een 360 als ik zou willen, 2 horizontaal in de kelder (dus niet aan de zijkanten) en 1 aan de voorkant.
untitled.97b.jpg

Al zit ik te denken of de sidepanel met window wellicht in 2 delen moet (1 voor de kelder en 1 voor het bovenste gedeelte) of dat 1 groot paneel mooier zou zijn, wat vinden jullie?

De kast is in formaat een stuk kleiner dan mijn vrij forse NZXT Switch 810, misschien daarom wat handsamer voor Lanparties :082:

I'll keep u guys posted over de vorderingen :icon_biggrin:.
 
Nou...de kast is vorige week verzonden via UPS, maar volgens hun systeem zou deze nog opgehaald moeten worden. Volgens Parvum is deze al reeds opgehaald,....WAAR BLIJFT MIJN PAKKETJE!!!!!!

Iemand ervaring met UPS? Dit is mijn eerste ervaring met deze pakketservice, en gelijk al een goeie dus
 
UPS is meestal wel op tijd. Bij Parvum hebben we wel vaker meegemaakt dat het vertraging heeft (verzendlabel is aangemaakt, maar pakket zou nog niet opgehaald zijn).
Uiteindelijk komt het wel aan, maar niet zo snel als bij andere fabrikanten/leveranciers die met UPS verzenden..
 
Nou...de kast is vorige week verzonden via UPS, maar volgens hun systeem zou deze nog opgehaald moeten worden. Volgens Parvum is deze al reeds opgehaald,....WAAR BLIJFT MIJN PAKKETJE!!!!!!

Iemand ervaring met UPS? Dit is mijn eerste ervaring met deze pakketservice, en gelijk al een goeie dus

Er is vanaf gister ook een pakje onderweg met UPS voor mij. Ben benieuwd hoe lang het zal duren.
 
Echt, ik wordt zo moe van die gasten daar in Engeland! Freddy, hoe kun je nog zaken doen met die lui!

  • Eerste planning was dat de 17e/18e augustus de boel zou zijn gesneden, niet gelukt en een mail van mij op de 22e naar ze voor een update.
  • 23 aug. Pakket eindelijk klaar en verzonden met TnT code, is niet te tracken via UPS, staat volgens hun systeem nog bij Parvum....
  • Hele week tracken, maar niets.
  • 29 aug, ik ztuur maar een emailtje met de vraag waar het pakket blijft omdat deze al bijna een week duurt.
  • 30 aug, krijg een email terug dat het pakektje niet bij hun ligt en dat er dus wat fout gaat (ja duh, daarwas ik ook al achter), moet ff telnr doorgeven zodat UPS mij kan bereiken mocht dit nodig zijn...Ze gaan erachteraan bij UPS.
  • Elke dag tracking checkoen, geen update, geen email van Parvum.
  • 5 sept, ik stuur nog maar weer een email, duurt allemaal erg lang!!! Gelijk een klein beklag gedaan, het zij wel netjes, want tja, je moet wat van ze gedaan krijgen nog...
  • 6 sept, email terug; ze gaan een nieuwe kast voor me uitsnijden en krijg wel een 20% refund voor het lange wachten (kijkaan, das wel netjes, echter met de koers vs nu en in mei toen de kast was betaald, schiet ik er niets mee op)
  • zat. 10 sept, kast is gesneden en deze wordt maandag geboekt zodat deze weg kan
  • ma 12 sept, mail gestuurd met de vraag met welke pakketdienst ze hem opsturen en wat dan de TnT code zal zijn.
  • 18 sept, geen antwoord gehad op mijn email, dan nog maar een mail met een beklag over de gang van zaken, tevens op het overclock.net forum met een collega gePMt die de social media kant runt.
  • 19 sept, eindelijk weer eens een reactie met de melding dat ze de original package terug gevonden hebben en dat deze in uitstekende staat verkeerd, zal mij een email sturen met de TnT code etc..
  • Mooi!!, dan wordt ie wel direct verzonden.........mooi niet dus.
  • 21 sept, maar weer eens een email erachteraan waarom het zo lang moet duren. Ze hebben 2 pakketjes waarvan ze er maar 1 hoeven te versturen......
  • di 27 sept, nog geen reactie op mijn vorige email. Zal ff op het overclock.net forum weer klagen, kijken of er weer eens reactie komt.

Dus, be aware!! 1001 en beloftes, waar er maar 1 is nagekomen: de 20% refund. Maar nog steeds GEEN pakket thuis.

I'll keep you posted....:cry:
 
Jeetje, mooi waardeloos. Bedankt voor de waarschuwing.

Nou...je moet wel (heel) wat geduld hebben, dat is wat zeker is!

Nou zeg,wat een gedoe om een case te kopen daar zeg.
Ik zou niet zoveel geduld hebben als jij,xenomorph.
Soms moet je wel wat geduld hebben. Wanneer er nou een deadline achter zat ivm een mod wedstrijd ofzo, ja dan had ik allang vaarwel gezegd. In dit geval was ik al een bedrag kwijt omdat het een customcase betreft, anders was dat bedrag ook foetsie.

Kreeg nadat ik (uurtje terug) via overclock.net een PM had gestuurd een PM terug dat hij direct Justin zou benaderen. Prompt daarop krijg ik een email van Justin.
Ze zouden problemen hebben gehad met een CNC die stuk was, tevens komen ze 1 man tekort in de productie waardoor men emails checken niet voor de productie laten gaan zo blijkt uit zijn email.

Ik begrijp best dat productie voor gaat, maar een beetje klantenservice en updates, horen erbij, want zo blijkt dus dat klanten ontevreden worden en slechte mond-op-mond reclame maakt dat mensen weg blijven.
Het zal misschien allemaal wel onbewust gebeuren, maar laat het je klanten weten als er problemen zijn!!! Op deze manier is het gewoon frustrerend en eisen mensen hun geld terug.

Heb nu eindelijk een TnT code via DPD gekregen, hopelijk verknalt DPD het deze keer niet, want een vorige levering van een andere webshop die via DPD kwam werd zonder pardon en zonder briefje voor de garage deur achter gelaten.


Manmanman.....kansloos:018:
 
YES!!!:):038::041:

20161003_170940.jpg

Eindelijk binnen!!! Ik zal binnenkort beginnen met een Build-log :).
Zover ik kan zien is alles onbeschadigd binnen gekomen, nu hopen dat alles ook daadwerkelijk recht is:046:
 
Na al die ellende eindelijk aan de gang, na het lezen van dit alles ga ik hier niets bestellen haha.
Veel knutsel plezier!

En dat is inmiddels gelukt!

Ze waren wel vergeten een manual erbij te doen, kreeg daar wel netjes een email over van Justin (met een manual van de L1.0). Mede omdat het een custom case betrof en er nog geen manual voor beschikbaar was.

Maar eigenlijk is het best straight forward en logisch denken en heb hem zonder manual in elkaar gezet. Wat opzich best leuk is om te doen. En dan zie je wat voor ontwerp ideeen erachter zitten om het geheel stevig te houden, want dat is ie weldegelijk.

Ik haal hem later weer uit elkaar, dan kan ik wat betere foto's maken van de opbouw van de kast. Ook moet ik nog wat dingen bekijken/opmeten voor het waterkoeling gedeelte. :icon_biggrin:

Maar dat in een komende Build log!


Heb begrepen van Justin dat ze een backlog aan het weg werken zijn:

"Lead time on stock cases and anything via the website (such as 360mm mod, a simple inlay etc) state 30 days worst case. However we are more towards 5-6 weeks on these.
Anything way more custom such as unique or one off cases. Anything with custom water parts have ranged easily up to 3 months, order > design > cut.

That said we had a back log of over 100 orders and are catching up very fast. We've almost doubled our output per day and within around 4-5 weeks we will have caught up.

So for anyone else ordering expect a delayed service around the next month but anything after that will be getting down to the 5-14 day schedule or even faster
."

Of ik nou pech had weet ik niet, maar al met al was het het wachten wel waard tot nu toe. Kan ik ze aanraden?...Tja, hopelijk is het een leer moment voor Parvum en moet uiteindelijk iedereen zelf bepalen om met deze personen in zee te gaan.
Bij elk bedrijf is er wel iets wat mis kan gegaan en in dit geval geef ik ze de voordeelvan de twijfel, mede omdat het wel goedgekomen is.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
TeQ99 Pomp overleden. tijd voor een nieuwe maar welke. Advies Waterkoeling Setup 6
D Na lange tijd lid stelt DunceDict zich (eindelijk) voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Wouter Forum upgraden. Offline voor kort tijd. HighFlow Forum 1
Wouter Forum voor onbepaalde tijd offline. HighFlow Forum 8
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
R normale tijd om een product na te bestellen? Algemene Discussies 1
D tijdje ben ik al lid. nu eens tijd om mijn pc voortestellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Mannozels boot order reset om de zoveel tijd.? Problemen & Oplossingen 0
Robin Goede ouden tijd Build Logs Gallery & Build Logs 6
ZwerverRoodbaard [INACTIVE] Iemand met tijd en zin om een pakket op te halen en versturen Gevonden 5
arwin74 pakjes tijd HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
R Koelvloeistof, gaat dat aankoeken als je PC lange tijd niet gebruikt? Waterkoeling 3
Slader [Wiii] Trage reactie tijd van Wii op LCD scherm Gaming 6
MrGiorgio Is de publieke omroep wel van deze tijd? Nieuws en Sport 22
Oli4v tijd om nog eens wat dingen te bestellen bij Freddy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Joren Record tijd bestelling! HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
P Verschillende types voor RTX 3080Ti?? Waterkoeling 5
J GPU block voor radeon 7700 of 7800 Waterkoeling 1
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
S Vervanger voor Alphacool DC-LT 2600 Waterkoeling 2
D Welk block voor een 3080 ti Waterkoeling 4
J Advies gezocht voor nieuw systeem eind 2023/begin 2024 Waterkoeling 2
Hightower Aio sleeve voor de ekwb 280mm elite Cases en Modding 7
Hightower Lianli front mesh voor de o11 mini Cases en Modding 3
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
D Waterblock voor am4 amd socket Waterkoeling 5
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Slader Plugg voor Dewire Overige Koeling 3
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1200 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1700 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
Jason Alphacool AIO 360mm voor GPU - RTX 3080/3090 & RX 6800/6800XT/6900 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
W Hulp voor 1e waterkoeling setup RTX 3090 en intel 8700k Advies Waterkoeling Setup 5
J Heb hulp nodig om de juiste fitting aan te schaffen voor moeilijke bend Advies Waterkoeling Setup 10
Bl4ckj4ck666 nvidia rtx 3090fe oc voor nicehash mining Overclocking 6
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
B Weterkoeling voor kast. Waterkoeling 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan