Jeetje, mooi waardeloos. Bedankt voor de waarschuwing.
Nou...je moet wel (heel) wat geduld hebben, dat is wat zeker is!
Nou zeg,wat een gedoe om een case te kopen daar zeg.
Ik zou niet zoveel geduld hebben als jij,xenomorph.
Soms moet je wel wat geduld hebben. Wanneer er nou een deadline achter zat ivm een mod wedstrijd ofzo, ja dan had ik allang vaarwel gezegd. In dit geval was ik al een bedrag kwijt omdat het een customcase betreft, anders was dat bedrag ook foetsie.
Kreeg nadat ik (uurtje terug) via overclock.net een PM had gestuurd een PM terug dat hij direct Justin zou benaderen. Prompt daarop krijg ik een email van Justin.
Ze zouden problemen hebben gehad met een CNC die stuk was, tevens komen ze 1 man tekort in de productie waardoor men emails checken niet voor de productie laten gaan zo blijkt uit zijn email.
Ik begrijp best dat productie voor gaat, maar een beetje klantenservice en updates, horen erbij, want zo blijkt dus dat klanten ontevreden worden en slechte mond-op-mond reclame maakt dat mensen weg blijven.
Het zal misschien allemaal wel onbewust gebeuren, maar laat het je klanten weten als er problemen zijn!!! Op deze manier is het gewoon frustrerend en eisen mensen hun geld terug.
Heb nu eindelijk een TnT code via DPD gekregen, hopelijk verknalt DPD het deze keer niet, want een vorige levering van een andere webshop die via DPD kwam werd zonder pardon en zonder briefje voor de garage deur achter gelaten.
Manmanman.....kansloos:018: