• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

normale tijd om een product na te bestellen?

RollinLower

New member
hallo, nieuwe member hier. Ik berijd me voor om mijn eerste waterkoeling loop in elkaar te knutselen. Ik heb al mijn onderdelen al, behalve een paar fittingen. als ik op highflow bij de status van mijn bestelling kijk, staat er 'nabestellen'.
nu mijn vraag; hoe lang duurt dit normaal? ik wacht nu al een kleine week op die laatste paar fittingen, en het begint toch wel aardig te kriebelen om mijn loop in elkaar te zetten! :003:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J "normale" thumb scews maatje M3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
z999 [GEVONDEN] Waterblok, of een normale koeler voor de 5870 Gevonden 4
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
XenoMorpH Tijd voor een nieuwe kast. Cases en Modding 37
D tijdje ben ik al lid. nu eens tijd om mijn pc voortestellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
TeQ99 Pomp overleden. tijd voor een nieuwe maar welke. Advies Waterkoeling Setup 6
Mannozels boot order reset om de zoveel tijd.? Problemen & Oplossingen 0
Robin Goede ouden tijd Build Logs Gallery & Build Logs 6
D Na lange tijd lid stelt DunceDict zich (eindelijk) voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
ZwerverRoodbaard [INACTIVE] Iemand met tijd en zin om een pakket op te halen en versturen Gevonden 5
arwin74 pakjes tijd HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Wouter Forum upgraden. Offline voor kort tijd. HighFlow Forum 1
Wouter Forum voor onbepaalde tijd offline. HighFlow Forum 8
R Koelvloeistof, gaat dat aankoeken als je PC lange tijd niet gebruikt? Waterkoeling 3
Slader [Wiii] Trage reactie tijd van Wii op LCD scherm Gaming 6
MrGiorgio Is de publieke omroep wel van deze tijd? Nieuws en Sport 22
Oli4v tijd om nog eens wat dingen te bestellen bij Freddy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Joren Record tijd bestelling! HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
RWB Overstap naar een custom loop Advies Waterkoeling Setup 3
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
D Welk block voor een 3080 ti Waterkoeling 4
Freddy Plaatjes door een AI laten maken! Algemene Discussies 3
john een rtx 4090 toe voegen Waterkoeling 1
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
M D5 pomp start pas na een minuut of 10. Please help! Waterkoeling 3
arwin74 Plexi of alu behuizing voor een enkel 5.25" apparaat Gezocht 0
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Mannekino Is er voldoende ruimte tussen een 16mm OD fitting en ventilator zodat ik geen extender hoef te gebruiken? Waterkoeling 7
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
M Custom loop in een Fractal nano s Waterkoeling 3
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
Freddy Fijne jaarwisseling en een goed 2020 allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
M Gezocht een AMD backplate voor een supremacy EVO Gevonden 3
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
N Water koeling oplossing voor een AMD 7 Advies Waterkoeling Setup 3
Robin 27 inch 1080P een goed idee? Hardware & Software 0
V Vincent, een mac-user ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan