Dat bovendeksel is je topcover ;).
V vincent Gouden member 1 november 2012 #64 zow was ik weer, topcover gezwateerd en fans eronder gemoffeld: eerste deel van de body-kit: had de rondingen wat dieper willen freezen maar had geen grotere frees bij de voet...
zow was ik weer, topcover gezwateerd en fans eronder gemoffeld: eerste deel van de body-kit: had de rondingen wat dieper willen freezen maar had geen grotere frees bij de voet...
Sw333t I Love my NUC 1 november 2012 #66 Dit is nou typisch iets dat ik niet had verwacht, maar eigenlijk had kunnen verwachten. "Simpel", maar zeer effectief om de naam van de build te kunnen hanteren. Inderdaad super strak!
Dit is nou typisch iets dat ik niet had verwacht, maar eigenlijk had kunnen verwachten. "Simpel", maar zeer effectief om de naam van de build te kunnen hanteren. Inderdaad super strak!
Harjo OC noob 2 november 2012 #69 Komt en ook een tuning spoiler op dubbele uitlaat en tuning lucht inlaat ?
V vincent Gouden member 3 november 2012 #70 maak er een dubbele uitlaat onder, dan gebruik ik hem als kruiwagen
Thierry perfectly imperfect 3 november 2012 #71 vincent zei: maak er een dubbele uitlaat onder, dan gebruik ik hem als kruiwagen Klik om te vergroten... Whahahahaha
vincent zei: maak er een dubbele uitlaat onder, dan gebruik ik hem als kruiwagen Klik om te vergroten... Whahahahaha
R RebellionNL Member 4 november 2012 #72 Misschien een idee, om je zijkant van je MDF in te frezen, en het er zo uit te laten zien vincent ?
V vincent Gouden member 6 november 2012 #74 wel besteld voor de build GTR badge 16 dagen wachten op de post
V vincent Gouden member 6 november 2012 #76 MrGiorgio zei: Vet! Ik ben benieuwd hoe je m gaat verwerken in je build. Klik om te vergroten... nog geen idee, dat gaan we wel bekijken als de badges binnen zijn....
MrGiorgio zei: Vet! Ik ben benieuwd hoe je m gaat verwerken in je build. Klik om te vergroten... nog geen idee, dat gaan we wel bekijken als de badges binnen zijn....
MrGiorgio De Planner 6 november 2012 #77 Ga je de fans nog spuiten in n racekleur? Net zoals n GTR soms gekleurde remklauwen heeft?
V vincent Gouden member 6 november 2012 #78 fans ben ik mee bezig, maar is niet de bedoeling dat ik die ga spuiten
V vincent Gouden member 6 november 2012 #79 onderkant zwart gemaakt met een rode accent: morgen even wat mdf halen en dan maak ik de top verder af...
onderkant zwart gemaakt met een rode accent: morgen even wat mdf halen en dan maak ik de top verder af...