WiSK
Member
Ik ben heel blij met de A+ service van Freddy en Michelle :woot
Ik had in oktober een bestelling geplaatst, dat wachtte op wat rotary fittingen van Monsoon. In de tussentijd had ik extra bestellingen gedaan en elke keer was dat geen probleem om aan de hoofdbestelling bij te voegen. Bij andere online winkels moet je elke keer per bestelling de verzendkosten opnieuw betalen, of je wacht een dag per email om iets te wijzigen in je order. Maar bij Highflow gaat het heel soepel. Elke keer werd er netjes en stipt gereageerd, zelfs een paar keer 's avonds laat.
Verder wilde ik opmerken dat het assortiment in principe veel groter dan wat in de webshop staat. Freddy doet zijn best om gewenste producten zsm bestelbaar te maken als je in de Highflow forum een bericht achterlaat. Dat gaat ook heel soepel voor de consument - als die weet dat het mogelijk is. Daarbij moet ik dus opmerken dat dit eigenlijk ook een drempel was voor mij. Ik heb in het verleden gekozen om niet bij Highflow te bestellen juist omdat ik ze niet in het assortiment zag staan. Ik denk dat ik pas 8 maanden na mijn eerste bestelling een forum account heb aangevraagd. Toen pas zag ik de 'product suggesties' onderwerp en dat was dan ook het moment om volledig over te stappen naar Highflow. Misschien dus een idee om de product suggesties sterker te benadrukken in de webshop deel van de site.
Even terug naar het verhaal. Zat dus te wachten op Monsoon spullen maar gisteren besloot ik Freddy te vragen of hij toch mijn bestelling wilde sturen. Nou dat ging snel; is een uur geleden bezorgt op mn werk. Met lolly en gratis zaklampje

Ik had in oktober een bestelling geplaatst, dat wachtte op wat rotary fittingen van Monsoon. In de tussentijd had ik extra bestellingen gedaan en elke keer was dat geen probleem om aan de hoofdbestelling bij te voegen. Bij andere online winkels moet je elke keer per bestelling de verzendkosten opnieuw betalen, of je wacht een dag per email om iets te wijzigen in je order. Maar bij Highflow gaat het heel soepel. Elke keer werd er netjes en stipt gereageerd, zelfs een paar keer 's avonds laat.
Verder wilde ik opmerken dat het assortiment in principe veel groter dan wat in de webshop staat. Freddy doet zijn best om gewenste producten zsm bestelbaar te maken als je in de Highflow forum een bericht achterlaat. Dat gaat ook heel soepel voor de consument - als die weet dat het mogelijk is. Daarbij moet ik dus opmerken dat dit eigenlijk ook een drempel was voor mij. Ik heb in het verleden gekozen om niet bij Highflow te bestellen juist omdat ik ze niet in het assortiment zag staan. Ik denk dat ik pas 8 maanden na mijn eerste bestelling een forum account heb aangevraagd. Toen pas zag ik de 'product suggesties' onderwerp en dat was dan ook het moment om volledig over te stappen naar Highflow. Misschien dus een idee om de product suggesties sterker te benadrukken in de webshop deel van de site.
Even terug naar het verhaal. Zat dus te wachten op Monsoon spullen maar gisteren besloot ik Freddy te vragen of hij toch mijn bestelling wilde sturen. Nou dat ging snel; is een uur geleden bezorgt op mn werk. Met lolly en gratis zaklampje
