wit in de front toegepast:
B Bas Beunhaas 12 november 2012 #102 Heeft ie een ares stopt ie m weg Verder super nette build! Ga zo door.
V vincent Gouden member 12 november 2012 #103 Rode bies op de top cover gemaakt: Zow dat was het voor deze week, ga mijn spullen inpakken en ga een week in de kost van mijn werk. Tot later.....
Rode bies op de top cover gemaakt: Zow dat was het voor deze week, ga mijn spullen inpakken en ga een week in de kost van mijn werk. Tot later.....
V vincent Gouden member 16 november 2012 #108 wwwicked zei: Ziet er goed uit kerel. :eusa_clap: Klik om te vergroten... tnanx www Tr4il zei: Ik heb hier maar twee woorden voor, Super Strak! Ga zo door! Klik om te vergroten... bedankt Arniebomba zei: Schitterend Klik om te vergroten... thanx Mitssz zei: Echt PRACHTIG om te zien! :007: Klik om te vergroten... bedankt
wwwicked zei: Ziet er goed uit kerel. :eusa_clap: Klik om te vergroten... tnanx www Tr4il zei: Ik heb hier maar twee woorden voor, Super Strak! Ga zo door! Klik om te vergroten... bedankt Arniebomba zei: Schitterend Klik om te vergroten... thanx Mitssz zei: Echt PRACHTIG om te zien! :007: Klik om te vergroten... bedankt
V vincent Gouden member 16 november 2012 #109 Update Aller eerst wil ik noiseblocker bedanken voor het interesse hebben en sponsoren van mijn build. Noiseblocker heeft mij 6x NB-loop B-12-4 opgestuurd. Wit is wit zie het verschil, tevens het design van de fan blades:
Update Aller eerst wil ik noiseblocker bedanken voor het interesse hebben en sponsoren van mijn build. Noiseblocker heeft mij 6x NB-loop B-12-4 opgestuurd. Wit is wit zie het verschil, tevens het design van de fan blades:
Asphiax New member 18 november 2012 #111 Erg mooie kast en lekker off-beat met de invulling! Toppertje !
V vincent Gouden member 23 november 2012 #113 Update: De nissan GTR embleems waren deze week ook binnen gekomen:
B Bas Beunhaas 23 november 2012 #116 Als dat overblijfsel waar je dat GT-R logo van afgetrokken hebt in de weg ligt, je weet me te vinden!
Als dat overblijfsel waar je dat GT-R logo van afgetrokken hebt in de weg ligt, je weet me te vinden!
V vincent Gouden member 24 november 2012 #117 Tot zover een kleine foto shoot hoe het nu erbij staat: Binnenkort bij mooi dag licht beter foto,s nemen. *Verder moet er nog een mooie /goede fancontroler komen *Plexi sidepanel *Rechter paneel een circuit stikker van Nurburgring *Heeeeel mischien waterkoeling
Tot zover een kleine foto shoot hoe het nu erbij staat: Binnenkort bij mooi dag licht beter foto,s nemen. *Verder moet er nog een mooie /goede fancontroler komen *Plexi sidepanel *Rechter paneel een circuit stikker van Nurburgring *Heeeeel mischien waterkoeling
Arniebomba New member 24 november 2012 #118 Ja, echt heel mooi gedaan! Vraagje, wat heb/doe je met Nismo? Edit: Never mind.. Zie het GTR logo Rij je zelf ook Nissan?
Ja, echt heel mooi gedaan! Vraagje, wat heb/doe je met Nismo? Edit: Never mind.. Zie het GTR logo Rij je zelf ook Nissan?
V vincent Gouden member 24 november 2012 #120 Arniebomba zei: Ja, echt heel mooi gedaan! Vraagje, wat heb/doe je met Nismo? Edit: Never mind.. Zie het GTR logo Rij je zelf ook Nissan? Klik om te vergroten... ik kan hooguit een nissan micra rijden
Arniebomba zei: Ja, echt heel mooi gedaan! Vraagje, wat heb/doe je met Nismo? Edit: Never mind.. Zie het GTR logo Rij je zelf ook Nissan? Klik om te vergroten... ik kan hooguit een nissan micra rijden