• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Silverstone TJ08-E

Alchemist

Senior Member
TJ08-E

Hardware

Asus Rampage III Gene
Intel Core i7 990X
24GB Corsair Dominator GT 2000C9
2x Asus ENGTX295
2x G.Skill Phoenix PRO 120GB
Koolance PSU-1300ATX-12N

Get the pictures here!

Laatst bewerkt:

Alchemist

Senior Member
+1miljoenmiljard!

Aleen jammer van de zwaar verouderde vid-kaarten.
Ja, ze worden er niet jonger op ik heb op het punt gestaan ze te vervangen door 2 GTX590 kaarten maar heb de (flinke) investering nog even in mijn zak gehouden,ik denk dat het komt dat ik geen gamer ben en vid-kaarten bij mij niet op de eerste plaats komen. Bedankt!

l3p

Moderator
Forumleiding
Die kaartjs draaien alles nog zonder problemen hoor, vind ze wel wat hebben in je case.

Vind het een geweldig mooi, stijlvol "kastje" zo!
Ook zo'n watergekoelde voeding heeft mij altijd getrokken op 1 of andere manier :p

JeanPaul

Bros Family
NETJES ! super relax al die power in zo een klein ding ! .

Echter wat is mis met dual GTX295 ? ja ze zijn wat ouders maar met hun 2e nog steed snel genoeg hoor ?
Naast dat 2x GTX580 is niet bepaald goedkoop :sarc:

Alchemist

Senior Member
Zeker niks mis mee met die 295 vids zoals ik al eerder zij werd ik een beetje te enthousiast en zat eraan te denken om ze te vervangen maar achteraf had ik daar toch spijt van gehad denk ik,althans op dit moment.

Besje

<3 buildlogs
Damn, vet systeem! Heel veel mooie hardware in zo'n kleine ruimte. Vond het al een geweldig kastje, maar jij maakt 'm nog beter!
Waar heb je de 2e SSD verstopt?

Besje

<3 buildlogs
Waarvoor dient die Koolance shroud bovenop, alleen voor de looks? Want ik las hierrrr dat je rads extern zitten...
En is die PSU-1300 standaard zwart? Staat niet op de Koolance-site...

Nogmaals, nice! :D

Alchemist

Senior Member
Door dat de voeding zo groot is (24cm) diep kom ik net wat ruimte te kort om de kabels netjes weg te werken vandaar dat shroud heeft verder ook geen functie,de MO-RA rads hangen in de garderobekast met snelkoppelingen in de muur
De voeding is standaard uitgevoerd in nikkel ben ik niet zo weg van dus heb ik hem maar (mat) zwart gemaakt.THX.

JW.

New member
Heb deze idd ook op HWI voorbij zien komen, gaaf ding!
Maar die (prijs) voeding... pppfff, das toch niet meer leuk.
En blijf erbij... deze bak verdient een benchmark!

Bovenaan