Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geweldig om allemaal te zien en lezen Arnold! Ben ERG benieuwd naar het resultaat!
Ik heb vaak het geduld niet voor een weken/maanden lange bouw, maar het is toch echt..geduld is een schone zaak..en dit wordt een schÖne zaak!
Omdat de mod nu zover is dat ik binnenkort de hw in kan bouwen heb ik alvast de hw uit de Raven02 gehaald (die kast gaat ook binnenkort naar een kennis van me)
Als eerst even een aantal bedankjes aan mede HFers,
Van Vissa een waterblok en backplate overgenomen voor mijn 680 voor een hele mooie prijs! Thx Vissa!
Zien er als nieuw uit en is oude type!
Van een tweaker waterblokken voor mijn moederbord overgenomen voor een mooie prijs! (ook oude type!)
En buurman heeft me geholpen met het aanpassen van de ledjes voor mijn cpu waterblok (Raystorm)
Deze waren blauw en zijn nu rood (thx Stef!)
Oke dan nu verder met de mod:
Steeds als ik naar de mod keek had ik het gevoel dat deze doorzakte, na een aantal keer meten bleek het niet zo te zijn maar aangezien het gewicht wat de plaatjes moet gaan dragen (met name op de eerste verdieping..7 hd's en de voeding) heb ik besloten om er toch een ondersteuning voor te gaan maken.
Als eerste 2 koker 20mm gepakt en afgetekend:
Toen 3 stukken op maat afgeslepen:
Vervolgens 3 doppen op de stukken geslagen (dit zijn kunstof doppen die normaal als voetjes gebruikt worden):
Daarna de poten ontvet en rood carbonfolie erbij gepakt en het folie op maat uigesneden:
Toen de mod uit elkaar gedraaid en op de kop gezet om het eerste pootje te monteren,
Ik heb dit met secondenlijm gedaan want er komt verder geen kracht op van de zijkanten oid (dus hoeft alleen maar vast te zitten )
Mod omgedraaid en de andere 2 poten gelijmd (alles word aan 1 kant gelijmd zodat het geheel wel demontabel blijft) :
(deze is iets te lang waardoor de vloer iets bol gaat staan , deze word dus nog een stukje afgeslepen)
Dit was het weer voor nu, de updates komen nu hopelijk iets sneller achter elkaar