Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb sinds een paar dagen 2 Laing MCP350 pompen draaien in mijn pc (dubbele loop). Hiervoor had ik een D5 die je gewoon makkelijk kon regelen. Nu vroeg ik mij af of ik deze 2 pompen ook gewoon ergens mee kan regelen zodat deze iets minder lawaai maken.
volgens mij kan je ze wel op 7V laten draaien ( pin in je molex omzetten)
mbv van een fancontroller zou je moeten testen maar let op wel op je fancontroller genoeg vermogen heeft op de kanalen tov de pomp
volgens mij kan je ze wel op 7V laten draaien ( pin in je molex omzetten)
mbv van een fancontroller zou je moeten testen maar let op wel op je fancontroller genoeg vermogen heeft op de kanalen tov de pomp
Ik ben er achter gekomen dat slechts één pomp een hoog zoemend geluid maakt. Deze draait tevens ook niet op 5v omdat hij dan niet genoeg power heeft om te gaan draaien. Dus ik denk dat ik een defecte pomp heb. de andere is vrijwel geruisloos.
Je moet ze eigenlijk niet draaien zonder vloeistof!!
Dat is namelijk ook al hun smering.
Top eraf is ook al geen garantie meer helaas
Heb je hem al eens goed schoon gemaakt?
Ik had zo i zo geen garantie meer omdat ik de beugeltjes aan de zijkanten er afgeslepen heb. Maar dit was even een voorbeeld van wat voor geluid hij maakt, dit geluid maakt hij ook als hij gewoon water rond pompt.