• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[VERKOCHT] 2X Laing D5-MCP655

Status
Niet open voor verdere reacties.

skyrip

frappant
0. Volledige naam van het product
Laing D5-MCP655
1. Welke datum heb jij het product gekocht?
ongeveer januari
2. Hoelang heb jij het product in gebruik.
ongeveer 2 maanden
3. Waarom wil jij het verkopen?
ik wil graag 4 mcp 355 pompen kopen voor een dual loop in combinatie met een +- 600 wat tek water chiller.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
nee
5. In welke staat verkeerd het verkochte product?
heel goed. 1 kabel zit echter een andere connector gesoldeerd met krimpkous eromheen zodat ik ze op een enkele molex plug kan zetten.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
nee, zijn die er dan?

ik wil deze 2 pompen het liefst ruilen tegen 3 laing mcp 355.
http://plaatjesupload.net/show/1281475276_DSC06565.JPG

blaadje met info en naam enzo heb ik er niet bij gedaan aangezien het fotograferen in het kastje waar het in zit niet zo makkelijk gaat.
 
Laatst bewerkt:
75 per stuk, want dan moet ik namelijk nieuwe pompen gaan kopen. en daar heb ik eigenlijk niet echt veel zin in.
ik weet het 75 per stuk is te veel maar ik wil ze dus ook eigenlijk liever ruilen

ik wil namelijk in totaal 4 mcp 355 pompen hebben. (2 per loop) en als ik ze bijv. voor 50 per stuk verkoop moet ik zelf nog 200 euro ophoesten. en dat is me net teveel.
 
ik weet niet wat voor een loops jij aan wilt leggen, maar ik weet nu al 99% zeker dat dual 355 way overkill is (en de performance niet eens goed doet)
 
Ik ben het met Dopestuff eens. Meestal is een enkele DDC al overkill voor 1 loop (tenzij je 4 GPU's of 2 CPU's of zoiets draait). De hoeveelheid radiatoren maakt ook geen ruk uit, want 1 enkele Apogee GTZ is ongeveer net zo restrictief als 23 PA120.3's. Dus je moet 23 van die dingen in serie draaien wil je dezelfde restrictie hebben als 1 (relatief restrictief) CPU blok.
 
75 per stuk, want dan moet ik namelijk nieuwe pompen gaan kopen. en daar heb ik eigenlijk niet echt veel zin in.
ik weet het 75 per stuk is te veel maar ik wil ze dus ook eigenlijk liever ruilen

ik wil namelijk in totaal 4 mcp 355 pompen hebben. (2 per loop) en als ik ze bijv. voor 50 per stuk verkoop moet ik zelf nog 200 euro ophoesten. en dat is me net teveel.

Ik wil niet bot overkomen maar wij kunnen toch geen rekening houden met jou upgrade wensen? Dat is nu eenmaal zo dat het geld kost, en dat je verlies maakt. Dat is een keuze die je op voorhand maakt. Maar als de prijs te hoog ligt blijven ze toch te koop staan en kom je er zelf achter.
Dit is geen aanval of dergelijke, maar gewoon een tip wat ik je geef hoor.
 
rofl tja ik wil naar i7 over stappen maar denk niet er er iemand is die mijn het geld geeft voor me quad core om zo te kunnen ruilen voor een i7 hahaha

arwin
 
ik hoef ze ook niet te verkopen als ik dat niet wil dus... en ik wil toch echt ze in 1 keer weg doen tegen 3 mcp 355 anders niet, hoef ook geen pomp tops erbij, die ga ik toch zelf kopen.
en dat het geld kost is geen probleem maar voor 200 euro extra kosten vind ik het niet waard, die pompen die ik nu heb kunnen het ook wel doen hoor.
de rede dat ik zo veel pomp kracht wil is omdat door 13 cpu blokken moet pompen per loop. ( niet restrictieve blokken hoor)
 
nee ik ga 12 tek's koelen met elk een waterblok aan elke zijde van de tek.
en die 12 teks ga ik koelen met behulp van mijn 1080 radiator in combinatie met 9 ultra kazes. maar misschien ga ik nog een buildlog daarvan bijhouden.
 
12 tec's op 1x 1080 rad? maar krijg dan kunnen de 12blokken hun warmte niet snel kwijt waardoor het op het laatst wss erg heet zal worden. Hoeveel watt zijn de tec's?
 
6,5 ampere per stuk, en ik denk dat het wel gaat lukken hoor, heb al een test gedaan met 4 teks en 2 dunne 240 radiators, en dat ging ook wel goed. ik ga ook een schakeling maken waarmee ik handmatig bepaalde teks uit kan zetten zodat ik niet constant alle 12 de teks aan hoef te hebben, dan kunnen de ventilators ook wat langzamer draaien. en als het moet heb ik ook nog een 3x 140 rad liggen en als dat nog niet genoeg is heb ik ook nog een 240 rad liggen, koelvermogen genoeg dus.

ik ga btw ook 4 rijen van 3 teks achter elkaar doen aangezien de koelblokken maar g1/8 zijn en de maximale buis diameter 8 mm is.(anders passen de fittingen niet)
 
heb ik over na gedacht maar heb reviews gelezen over die chillers die ook op de highflow site staan maar die maken me te veel lawaai. en ik denk dat dat veel minder is met mijn zelfgemaakte chiller, die kan ik namelijk op een minder vermogen laten draaien en dat kan met zon phase change chiller niet, die heeft de compresser aan of uit staan. en een 800 watt chiller kost ongeveer even veel.
 
Ik stel voor, buildlog! Ben daar wel benieuwd naar, zo een probeer experimenten allemaal :).
In elk geval succes met de verkoop/ruil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Viepert [VERKOCHT] Laing D5-MCP655 inclusief Bitspower pomptop en fittingen Verkocht 5
canonchiel [VERKOCHT] Dual Laing DDC-1Plus MCP355 140mm res Verkocht 3
N [VERKOCHT] 2x Swiftech Micro Reservoir Verkocht 1
DFusion [VERKOCHT] EK-XRES 140 Revo D5 PWM (Sleeved) Verkocht 5
ShockRaver [VERKOCHT] Diverse Soft Tube Feser koppelingen 1/2 ID 3/4 OD Verkocht 2
Subarist [VERKOCHT] Asrock RX5700 XT Challenger D 8GB /!\Open geweest/!\ Verkocht 5
Freddy [VERKOCHT] Heleboel hardware, laptop, behuizingen en meer Verkocht 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
DBRichard [VERKOCHT] Swiftech Apogee XL2 CPU Waterblock with Iris ALED controller Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] MSI GTX 980 Ti GAMING 6G (compleet met garantie) Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] 3x Noiseblocker BlackSilent XS-1, 50mm Verkocht 1
Sw333t [VERKOCHT] Instap pc met ssd Verkocht 2
Sw333t [verkocht] AMD set met A6-7400K, MSI A88XI AC, RAM, SSHD en W10 Home Verkocht 1
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
R [VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake Verkocht 8
P [VERKOCHT]Ek-Supremacy Clean CSQ (Copper Acetal) Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] ASUS 780 DCII SLI compleet watergekoeld (polished CSQ) Verkocht 1
iSP [VERKOCHT Assassin's Creed Syndicate game key Verkocht 1
Zwelgje [VERKOCHT] 2x BenQ XL2420T Verkocht 4
W [VERKOCHT]3x PALIT GTX 780 Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master V Series V1000 Verkocht 3
Bjorn@demichiel.nl [VERKOCHT] Asus GeForce GTX 690 Verkocht 4
JeanPaul [VERKOCHT] High End EK waterset Verkocht 8
DBRichard [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 6
alain-s [VERKOCHT] Custom casemod watergekoelde game pc Verkocht 3
vincent [VERKOCHT] Nivdia 690gtx msi sniper g1 1300watt enermax Verkocht 12
C [VERKOCHT] Bitspower D5 Mod Kit Matt Black + Bitspower D5 Mod Pump Top V2 POM Verkocht 2
Besje [VERKOCHT] Benchtable met waterkoeling Verkocht 8
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master HAF Stacker 915F + Storage kit. Verkocht 3
88Gamer88 [VERKOCHT] Diverse Spullen: 775 CPU, MOBO, DDR 2 Verkocht 2
stigma [VERKOCHT] EK-FC780 GTX Classy + Backplate Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Eheim 1048 Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Aquacomputer Aquatube G1/4 Silver Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x EK Water Blocks Fitting G1/4 13/19mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Chrome Verkocht 2
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supreme HF, Nickel/Acetal Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-BAY SPIN Reservoir Verkocht 4
mukkel [VERKOCHT] EK GTX670 Copper Acetal Verkocht 2
mukkel [VERKOCHT] MSI GTX670 (N670GTX-PM2D2GD5/OC) met EK fullcover blok Verkocht 6
Pharlap [VERKOCHT] Cooler Master Test Bench V1.0 Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] 9x Coolink SWiF2-120P, 120mm, 1700rpm, Groen/Grijs Verkocht 7
Pharlap [VERKOCHT] Eheim 1048 met Innovatek AGB-O-Matic - Reservoir Blue Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supremacy (Acetal + Nickel) Verkocht 2
Slader [VERKOCHT] asus strix-gtx980-dc2oc-4gd5 Verkocht 1
Sw333t [VERKOCHT] ASRock H61 Pro BTC + Intel Pentium G2030 Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] Kingpin Tek - 9 4.0 slim GPU TUBE Verkocht 2
Vissa [VERKOCHT] Samsung BX2450 Verkocht 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan