Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog lager ? Kan niet ik kan nu al niet sturen zonder wielkast randen te eten de achterkant gaat nog wel cm of 2,5 zakken zodat de skirts volledig recht staan
Voorbeeldje:
Zal je civ goed doen setje spacers erop mooi gevulde wielkast maak m DIK !!
Uitlaat systeem van voor tot achter incl. Spaghetti spruitstuk,gechipt, lichter vliegwiel.....was
ook allemaal gedaan ? maar vondt de looks en geluid leuker...
Staan jouw wieletjes ook vlucht?
Lekker om in de bochten te knallen( niet leuk voor slijtage van je banden?)
als je daarmee camber bedoeld. ? .... Ja heb aan de voorzijde de topmounts vervangen voor camberplates en aan de achterzijde verstelbare camberlinks geplaatst
Voor staan de plates op maximaal camber anders past t niet als je zo laag gaat en achter word nog veranderd , moet iets meer want wil m nog wat laten zakken
Aan de voorzijde zijn ook de stabi stangetjes vervangen voor challenge stangen omdat mijn oem mini stabi's krom trokken door t verre verlagen en de spanning die erop komt te staan daar door , kortom t is niet ff schroeven en klaar om de juiste stance te bereiken
Nog 1 puntje is dat ik de mini cooper echt een toffe car vind, alleen het dashbord met die grote km teller in het midden vind ik echt lelijk.
Hebben ze daar ook kits voor om het strakker te maken?
Nog 1 puntje is dat ik de mini cooper echt een toffe car vind, alleen het dashbord met die grote km teller in het midden vind ik echt lelijk.
Hebben ze daar ook kits voor om het strakker te maken?
Alles kan , moet je wel genoeg eurie's in je pocket hebben om daar aan te beginnen ... Google maar is Duell-AG , kost een setje wijzerplaten tussen de 300 en 500 om dat naar NL te krijgen
Ik vind t juist leuk dat ze bepaalde dingen van de oude mini behouden hebben en in een nieuw jasje hebben gestoken dus bij mij blijft t zo , wil wel met de toekomst de panelen hoogglans zwart maken ipv pepperwhite en chrome line pakket incl leer erin hebben maar dat zijn dingen waar ik tegenaan moet lopen
hahaha ik vind het wel vet een oud dashbord voor de nieuwe en het is dan weer anders dan de normale versie, EN je heb niet zon kilometer teller in het midden van je dashbord