Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verwacht deze week een nieuwe jcw aero 2 lip op de deurmat mn aero 1 is aardig getrashed en mn dikke challenge lip moet ik nog opknappen ....... Kon voor 35 eurie incl verzenden deze aero 2 overnemen dus gelijk gedaan
ik was mijne ook altijd op de hand!
heb inmiddels voor veel teveel geld al besteld bij carclean (heb je namelijk alle "merken" ook zoals poorboys waar ik wel fan van ben)
maar die hotwax is wel een beetje laf (waxen hoeft niet lang te duren of vaak te doen)
Meguiars Gold class is de shizzle wouter , moet je voor de gein maar is halen , lijkt net of je auto gepoetst hebt na die shampoo... Ben je gelijk sonax af
Vette bak hoor!!!!
Heb auto tunen achter me gelaten...werd ik te arm van ?
Heb een Honda crx V-TEC gehad mooi Audi blauw grote taartschep achterop...veel te dikke geluidsinstallatie en te dikke uitlaat....zucht.....dat waren nog 's mooie tijden
JCW aero zit er nou eindelijk goed op en blijft erop
@GeenIdee..... Optisch tunen is ook tunen
Ben eerst met de buitenkant bezig en beetje laag cruisen , ander blok komt pas wanneer t nodig is ......staat net 40k op deze motor dus zolang die t volhoud met enkel uitlaatsysteem en software getuned vind ik t wel ff prima zo