Quadcore Low and Slow ... 25 december 2010 #241 Calimero zei: Is een optie als je uiterlijk boven comfort verkiest Ik vind "knoppie drukken" wel handig Klik om te vergroten... precies wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch
Calimero zei: Is een optie als je uiterlijk boven comfort verkiest Ik vind "knoppie drukken" wel handig Klik om te vergroten... precies wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch
maomanna Shoutboxspammer 25 december 2010 #242 Zolang je je rechterspiegel hebt, is een binnenspiegel niet verplicht. Best leuk als je compleet op spiegels kan rijden Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Zolang je je rechterspiegel hebt, is een binnenspiegel niet verplicht. Best leuk als je compleet op spiegels kan rijden Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Calimero Banned 25 december 2010 #243 Toch vind ik vooral op de snelweg een binnenspiegel erg handig. Het inschatten van het overige verkeer wil dan beter dan in de rechter buitenspiegel.
Toch vind ik vooral op de snelweg een binnenspiegel erg handig. Het inschatten van het overige verkeer wil dan beter dan in de rechter buitenspiegel.
Quadcore Low and Slow ... 25 december 2010 #244 de achteruitkijkspiegel blijft ook gewoon hoor ookal kan ik ook op mn buitenspiegels rijden want mn vrachtwaggel heeft ook geen achteruitkijkspiegel foto's van de skirts tot nu toe en de wisser is pleite op naar de volgene mods en sorry voor de crappy pics , ik ga niet mn dure camera blootstellen aan zoveel stof en ronddwarrelend spuitnevel
de achteruitkijkspiegel blijft ook gewoon hoor ookal kan ik ook op mn buitenspiegels rijden want mn vrachtwaggel heeft ook geen achteruitkijkspiegel foto's van de skirts tot nu toe en de wisser is pleite op naar de volgene mods en sorry voor de crappy pics , ik ga niet mn dure camera blootstellen aan zoveel stof en ronddwarrelend spuitnevel
Johnny Moderator Forumleiding 27 december 2010 #248 w00t nice!! Bij het zien van de foto moest ik meteen aan Wall-e denken : Is wss mijn te kort komen hahaha
w00t nice!! Bij het zien van de foto moest ik meteen aan Wall-e denken : Is wss mijn te kort komen hahaha
Sw333t I Love my NUC 28 december 2010 #249 Oew, ziet er weer lekker geil uit Renato. En wat maakt het een verschil in looks zeg, die ruitewisser die nu pleite is. Lekker strak kontje zo.
Oew, ziet er weer lekker geil uit Renato. En wat maakt het een verschil in looks zeg, die ruitewisser die nu pleite is. Lekker strak kontje zo.
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 28 december 2010 #250 Maareuh je hebt het nieuwe carbon lipje al liggen voor de uitlaat (A)
G gertsoenen Junior Member 28 december 2010 #252 mooie wagen !!, Die details maken hem echt mooi !; )
Quadcore Low and Slow ... 28 december 2010 #253 Thanx guys Vandaag ff wezen spieken in de garagebox bij de skirts nu ze droog zijn en ik moet zeggen ....... kan niet wachten
Thanx guys Vandaag ff wezen spieken in de garagebox bij de skirts nu ze droog zijn en ik moet zeggen ....... kan niet wachten
Quadcore Low and Slow ... 29 december 2010 #254 de jcw tips moet ik ooit nogeens veranderen :S maar die kosten 150euro en dat vind ik te duur vind deze ook wel netjes genoeg
de jcw tips moet ik ooit nogeens veranderen :S maar die kosten 150euro en dat vind ik te duur vind deze ook wel netjes genoeg
k.3nny Oldscool. 29 december 2010 #255 Netjes, ik vind subtiele pijpen altijd wel wat hebben! maar 1 ovale wat precies zou passen in het midden kan ook vet zijn!
Netjes, ik vind subtiele pijpen altijd wel wat hebben! maar 1 ovale wat precies zou passen in het midden kan ook vet zijn!
Quadcore Low and Slow ... 29 december 2010 #256 ZwerverRoodbaard zei: Maareuh je hebt het nieuwe carbon lipje al liggen voor de uitlaat (A) Klik om te vergroten... Ik heb t lipje wel maar niet in carbon kostte in carbon 350euro en heb m nu voor 80 euro overgenomen van iemand en zelf in kleur gespoten Als ik t niks vind dan kan ik m altijd nog wrappen zoals ik m wil
ZwerverRoodbaard zei: Maareuh je hebt het nieuwe carbon lipje al liggen voor de uitlaat (A) Klik om te vergroten... Ik heb t lipje wel maar niet in carbon kostte in carbon 350euro en heb m nu voor 80 euro overgenomen van iemand en zelf in kleur gespoten Als ik t niks vind dan kan ik m altijd nog wrappen zoals ik m wil
Quadcore Low and Slow ... 5 januari 2011 #258 zo skirt zit erop ..... vrijdag de volgende want de stealer heeft maar 1 setje met clips geleverd :s
soppy Topic polluter 5 januari 2011 #259 lekker man blijft ook een heel veelzijdige auto ohnee sorry ootoo in het nederlands.
Calimero Banned 6 januari 2011 #260 soppy zei: ohnee sorry ootoo in het nederlands. Klik om te vergroten... Ah, ik ben dus niet de enige die me daar gruwelijk aan stoort ? Nog 1 stap verder en je moet ze bestellen bij Otto ....
soppy zei: ohnee sorry ootoo in het nederlands. Klik om te vergroten... Ah, ik ben dus niet de enige die me daar gruwelijk aan stoort ? Nog 1 stap verder en je moet ze bestellen bij Otto ....