Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een ET van 15mm minder is technisch precies goed als je velg 30mm breder wordt.
Dat het slecht is voor de auto komt doordat het lager anders belast zou worden, wat
in het voorbeeld wat ik schetste weer opgeheven wordt.
Verder neem ik aan dat je goed uitgezocht hebt dat deze velgen vrij draaien onder de Mini
En die platte bandjes ....
Sportschoenen zijn nou eenmaal duurder dan pantoffels
Ik vind het (bij elke auto) lelijk als ik de bovenkant van de band net niet kan zien ....
Als ze zwart worden, dan exact de mat kleur van de randen doen lijkt me, maar
dan nog komt het op mij teveel als (een soort van houten) karrewielen over, sorry.
Maatje kleiner met meer rubber lost dat in mijn optiek op.
Ze gaan naar de coater mensen rondom zwart natuurlijk dat zilver vind ik ook niet mooi , die photosoep was beetje een indicatie hoe hij op zn wielen komt te staan
Mn huidige velgen word een wintersetup
Ik vind hoe lager hoe mooier en 35mm band is toch genoeg
Ja ieder zn ding ikzelf vind stanced echt helemaal super
Voor de mensen die niet weten wat Stanced is ...negatief camber aan je wielen geven zoals hierboven iets gebeurd is waardoor je m iets verder kan verlagen
Geen idee of je met eerdere auto's al eens gereden heb met 'stanced' setup? Mijn eigen ervaring was behoorlijk crap. Los van dat je banden 2x zo snel naar de engelen zijn, rijdt het erg leuk wanneer je in spoorvorming terecht komt, te maken krijgt met veel waterafvoer EN je velgen krijgen aan de binnenzijde (waar de velg het minst sterk is) veel meer te voor duren. Resultaat (zeker bij een matig merk), krom
Als je echt laag wilt zou ik je eerder adviseren om je wielkast randen te laten om /uit rollen, aangezien je toch kunststof sierlijsten hebt.
Leuk karretje trouwens
Toevoeging
Een CRX '89 +/- 900 kg (geen idee van welk jaar die van jou was?) is geen Mini Cooper +/- 1140 kg het gewicht speelt een behoorlijke rol in de effecten.
Ja ik weet hoe t rijd mn crx was ook stanced heerlijk vind ik t en ik rij ong 15000km prive per jaar dus is te doen kwa slijtage zelf zit ik eraan te denken on camberplates te plaatsen dat ze maar klein beetje negatief komen te staan (t oog wil ook wat) en veeel te laag kan ik niet gaan want dan kom ik mn parkeergarage niet meer in of uit
Beetje is idd niet verkeerd en zorgt ook voor meer "camber-thrust" in de bochtjes is dat idd dus wel fijn als je koets gaat hellen, maar de bandjes slijten idd wel meer op 1 kant. Laat het spul wel fatsoenlijk afstellen door een specialist, want als het verkeerd gedaan wordt kan het de hele ophanging vernagelen en nog belangrijker het kan erg gevaarlijk zijn voor jezelf en de overige weggebruikers!