Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
reserveer er maar 1 voor mij. ik wacht op mijn geld dan bestel ik er eentje. krijg het geld vandaag of morgen binnen. zal ik anders alvast een order plaatsen?
Had al bijna de hoop opgegeven maar hij gaat blijkbaar toch nog komen? Hij is besteld maar we zijn er nog niet... Wie weet krijg je volgende week mail van brian dat de shipment is gekaapt door piraten
Had em bijna vandaag gekocht maar toen zag ik dat je garantie verloopt als je feser one gebruikt of een andere vloeistof met Ethylene Glycol erin.... laat dus maar...
Jah ben me zelf nu ook even af aant vragen welke vloeistof ik moet gaan gebruiken...
Heb Freddy gevraagt of ie wat Primochillvloeistof wil bestellen, maar heb zelf ook alleen goeie ervaring gehad met Feser dus vind het zelf ook maar raar.
Ik vind het ook nergens op slaan.
Het is net als elke andere reservoir gemaakt uit Acrylic.
Lijkt mij meer een actie om hun eigen vloeistof beter te verkopen
kan het aan de lijm soort liggen of zo iets... ik wil em toch graag er bij hebben maar zou het niet leuk vinden als Ethylene Glycol er op in vreet en ik dan geen garantie meer heb...
nieuwere batch beschikbaar zonder lelijke witte lijmstreep:
As of 7-29-09 All Typhoon III Reservoirs are assembled with a Transparent (Invisible) Bonding Agent.. Additionally, we are now offering a top and or bottom fill/drain or both add-on for a small modification fee.
Eh....Freddy.... Ik wil deze... kan je die je nog in voorraad hebt niet omruilen voor deze?? dan wil ik mijne met een top fill dop en ben ik ook van die witte lijm af.