arwin74 Active member 22 oktober 2014 #1 Goede avond Freddy kan jij misschien ook aan PETG tubing komen? Tijdens werken met de andere tubing toch wel gemerkt dat het vrij kwetsbaar kan zijn (tijdens braampjes verwijderen tubing die barst) Arwin
Goede avond Freddy kan jij misschien ook aan PETG tubing komen? Tijdens werken met de andere tubing toch wel gemerkt dat het vrij kwetsbaar kan zijn (tijdens braampjes verwijderen tubing die barst) Arwin
Freddy Administrator Forumleiding 22 oktober 2014 #2 Als het goed is komt Primochill met PETG buizen. Zodra hierover (of van een ander fabrikant) meer info is, laat ik het hier weten!
Als het goed is komt Primochill met PETG buizen. Zodra hierover (of van een ander fabrikant) meer info is, laat ik het hier weten!
MisterIce New member 15 mei 2015 #3 PrimoChill heeft inmiddels 3/8 ID 1/2 OD PETG Rigid tubing, zal deze in de store komen?
Freddy Administrator Forumleiding 15 mei 2015 #4 We hebben al enkele maanden die van CoolForce op voorraad CF1 Hard Tube 12/10 mm PETG - 5 x 50cm Die van Primochill heeft vooralsnog een onbekende levertijd.
We hebben al enkele maanden die van CoolForce op voorraad CF1 Hard Tube 12/10 mm PETG - 5 x 50cm Die van Primochill heeft vooralsnog een onbekende levertijd.
MisterIce New member 15 mei 2015 #5 Die zag ik ook staan inderdaad, maar omdat CoolForce 10mm/12mm en PrimoChill 10mm/13mm vroeg ik mij af of dat een optie was. Jammer dat ze dan zo moeilijk doen met de levertijden.
Die zag ik ook staan inderdaad, maar omdat CoolForce 10mm/12mm en PrimoChill 10mm/13mm vroeg ik mij af of dat een optie was. Jammer dat ze dan zo moeilijk doen met de levertijden.