• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

KillCoil in 3/8 ID tubing en Koolance RP-401X2 revisie?

Whatts

New member
Ik ga weldra mijn eerste loop bouwen en heb al een lijstje met producten samengesteld (linkje), maar ik heb nog 2 vraagjes:

Is de Silver KillCoil te gebruiken in de 3/8 ID tubing? Volgens de specs is de diameter 11,4mm, is dit flexibel genoeg om in een 10mm ID tube te plaatsen?
Is het Koolance RP-401X2 reservoir de revisie 1.1?

Laatst bewerkt:

Mobomonster

Member
Jouw gekozen reservoir werkt met 1 of 2 Koolance mp400 pompjes, dus jouw gekozen pompje gaat dan niet werken denk ik. Volgens mij kun je de killcoil wel wat buigen, en anders zou je een tussenstukje met 1/2" slang kunnen maken - maar ik meen dat het gewoon kan :)

Whatts

New member
Een MCP35X past inderdaad op het reservoir, maar bedankt om nogmaals te bevestigen :icon_winkle:
Na ettelijke uren (dagen) research weet ik voldoende (denk ik), dus bestelling komt eraan!

Mobomonster

Member
Ik dacht better safe then sorry, omdat ze er iets anders uit zien en het er specifiek bij staat ;) maar als t past, dan past 't :)

Whatts

New member
De bestelling is deze namiddag al geplaatst, dus ik zal het snel zelf ontdekken :)

Off-topic: ik vind de l3pd3sk 1 van de beste scratch-built projecten van de laatste jaren en is zeker 1 van de redenen dat ik nu zelf ook de stap heb gezet naar WC.

l3p

Moderator
Forumleiding
Misschien dat je iets met een diameter van 8mm-8.5mm door de killcoil heen kan steken om zo de mooie ronde vorm te behouden als je hem eromheen buigt :)

Off-topic: Thanks man! Echt heel leuk om te horen dat ik mensen aansteek met deze uberleuke hobby :p

Onderwerp starter Vergelijkbare onderwerpen Forum Replies Datum
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
anub1s18 Primochill Rigid Tubing finishing bit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
S Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver Waterkoeling 2
Freddy EKWB Hard Tubing kitjes :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader volledige hardline tubing loop Waterkoeling 2
T Hard tubing buigen Waterkoeling 16
A Vragen omtrent rigid tubing, merkcompatibiliteit van fittings/tubes, en puur water. Advies Waterkoeling Setup 3
S Monsoon EV2 Rigid tubing fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
TinusB ModSmart 3/4 Inch Cable Tubing Rubber Pass Thru Grommet HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
S Primochill PETG Tubing 1/2OD 3/8ID HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
A Kan iemand mij helpen met acrylic tubing Waterkoeling 9
D PETG tubing Advies Waterkoeling Setup 5
D PrimoChill PETG tubing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D fittingen en tubing Waterkoeling 3
B Advies voor nieuwe tubing Advies Waterkoeling Setup 12
Freddy Bitspower Colored Acrylic / Rigid tubing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Nu Bitspower 16 mm tubing nu in lengtes van 1000 mm "Meer Flow" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 PETG Tubing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
H Primochill Versatile Rigid Tubing Bender HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
P vraagje over tubing Waterkoeling 9
S EK-Fittingen & Primochill Advanced LRT tubing Waterkoeling 4
D Vraag flowrestrictie flexible tubing icm acrylic Waterkoeling 2
E Tygon A-60-G Norprene Tubing Waterkoeling 4
R Swiftech TruFlex Tubing Black/White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
M tubing Waterkoeling 9
H Primochill rigid tubing met bijbehorende fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
T welke tubing? Waterkoeling 11
ChillPascal Welke UV Clear Tubing (3/8ID-1/2OD) Waterkoeling 0
k.3nny HOWTO Acrylic tubing maken voor je waterkoeling! Handleidingen en Installatie Tips 41
pilotter Duralene tubing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
The_Saviour# [IN-ACTIVE] 1/2 id clear tubing Gevonden 3
M5rvii [IN-ACTIVE] Extreem cooling : cpu isolatie , tubing voor tec Gevonden 1
M PrimoFlex Pro LRT Black Tubing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
soppy UV Tubing Cases en Modding 6
soppy [INACTIVE] DangerDen DD-TFC Tubing 3/8ID 5/8OD - UV Red Gevonden 0
bundymania Review: Comparison between 3/8" + 5/8" Tubing - Tygon-Masterkleer-Primochill-Koolance HighFlow Product Reviews 5
The_Saviour# (UV) Oranje tubing 1/2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
coolfris Tygon® B-44-4X Food, Milk and Dairy Tubing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
B Tygon tubing R3400 19,1/12,7mm - black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
D Advies tubing op mobo Waterkoeling 36
D [SLANGEN]PrimoFlex Pro LRT Clear Tubing -1/2in. ID X 3/4in. OD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
K Koolance 1/2" or 3/8" - Quad 1/4" ID Tubing Y-Splitter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
G FS: Bitspower, EKWB, Koolance en Barrow Fittingen en koppelingen Koeling 0
F Koolance CPU-390I, CPU-390CI en VID-NX1080 Waterkoeling 7
F *Nieuwe* Koolance QD3/4 quick release black Waterkoeling 2
gunnie_nl koolance pmp pumpblocker Gevonden 0
D ADT-DXG45 45 graden koolance silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
T Koolance Quick Disconnect voor 3/8 ID 5/8 OD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Sw333t [Gezocht] Koolance SHR-0820 Gevonden 0
R Koolance producten en ander merk fittingen Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan