• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PCI-Express PCI-E x16 Extension Cable Riser - Molex Powered - 19cm

Syntraxx

Member
Geachte zeer gewaardeerde mede Flow-ers,

Ik zit even met een dubiootje.Ik kom op de Site van Highflow deze cable tegen : PCI-Express PCI-E x16 Extension Cable Riser - Molex Powered - 19cm

Kan ik deze gewoon gebruiken om mijn GPU verticaal te plaatsen? of is dit echt een mining ding (bitcoin en al dat gekke spul)

Ik zie namelijk gigantische prijs verschillen in sommige kabels en er zijn er zo veel verschillende dat ik ff het kralingse bos door de bomen niet meer ziet.

Ik wil namelijk mijn GPU vertikaal; plaatsen zodat de WB beter zichtbaar is ( en stiekem wat kabels daarachter verbergen) als iemand advies heeft t of een tip helemaal cool .Ik weet dat ik er ook een soort bracket bij nodig hebt maar voor de Inwin 303 schijn ik hier alleen via tauwbuawchingchang.com.ch.japan. weet ik ut aan te kunnen komen. dus wellicht zelf fabriceren of laten doen.

Het gaat mij er eigenlijk dus echt om of ik deze kabel hiervoor kan gebruiken en of ie goed is natuurlijk

Bij voorbaat dank!

(sorry als deze niet is toegestaan )
 
Hey Enola en Freddy bedankt voor jullie reacties,

Enola,

Gaat deze bracket wel in een inwin 303 passen? of moet hier dan ook nog het een en ander voor aangepast worden zou dit namelijk wel heel erg jammer vinden gezien ik net 150 voor een casemod heb gedaan zie foto. Als ik het zo ziet ziet het eruit alof de kabel wel lang genoeg moet zijn ,demonitorkabels vvalt nog wel iets voor de doen zeg maar das het probleem niet maak me eerder druk om te gaan dremmelen in de kast om plaats te maken voor de bracket
IMG_7911.jpg

Okay,

deze zou heel goed kunnen passen:
Vertical Graphic Card Holder with Riser Card - Cooler Master Europe Store

SKU
MCA-U000R-KFVB00+700009960-GP

Weet niet precies hoe je monitor kabels uitkomen.
 
Moeilijk te zeggen, Deze bracket heeft 6 slots nodig. Zo uit mijn hoofd. Als jij de slots verwijderd is het dan 1 groot gat of zitten er spijlen. Als er spijlen zitten denk dat je deze moet verwijderen met een kniptang of een dremmel. Kniptang geeft geen rommel dat in je kast achter blijft. Als toch gaat slijpen stofzuiger er naast houden.

maar ik zou gewoon aan cooler master vragen of deze past.
 
Zo te zien zit er gewoon een groot gat als ik de 7 plaatjes verwijderd.Dus dat zou dan niet nodig zijn .Wat mij ook wel boeit aan deze is dat er een holder onderop zit .Ook niet zo duur zo te zien.

Wellicht wel de moeite waard deze misschien uit te proberen ..

Heel erg bedankt hiervoor
 
Geen probleem altijd leuk om mensen te kunnen helpen.
Deze past jammer genoeg niet in mijn kast. Althans Ik moet gaan knippen.... ff geen zijn in en ik gebruik ook mijn 2de PCI slot voor een SSD.

Riser geven wel minder preformance ! hahaha... volgens mij 1 tot 2 % Wat dus teniet gedaan kan worden tegen random tests.
 
Die een of 2 procent verlies weegt niets op tegen wat ik ervoor ga teerug krijgen en dat is echt awesome looks wat ik ervoor terug krijgt...een uniek ding dus :p lookie ,lookie ,lookie en dan met die riser erbij .. :119: IMG_8032.jpgIMG_8102.jpg

en dat allemaal te danken aan iedereen hier op het forum met advies en raad .. en in de shop natuurlijk ;) voor snelle levering enzo
 
Je gaat wat werk krijgen zie ik.... Drain en vervangen van wat hard tubes. De vraag is nu ga je je hard tubes voorlangs laten lopen of achter langs. Zelf zou ik nooit hard tubes gebruiken. Ik ben te veel bezig in de kast. Ook toen ik mijn SSD m.2 bracket installeerde had ik mijn GPU er uitgehaald :) .... hardtubes had dat ooit gekund.

maar alvast veel plezier met bouwen.

ooooo nu zie ik pas de TROOPER !!!
 
Drainen zo gebeurd.. en Ik ben gek op verbouwen sterker nog ik zoek altijd een excuus mn kast weer overhoop te halen ..je moest is weten wat ik ondertussen al voor geld verspild hebt aan tubbes...Het maakt me niet uit..Ik denk dat ik de tubes probeerd bovenlangs te krijgen en ander doormiddel van een (weer te aanschaffen ) 90 graden net bovenlangs

Ik ben juist echt helemaal fan van HT soft vindt ik iets A: te makkelijk en B: ja... nee niet mijn ding
hehehe ja is een harmeless stormtropper moet ik ook nog een andere plekje voor gaan zoeken dan :119: maar ook dat gaat wel goed komen
 
IMG_8161.jpgEnola: ik wilde je even laten weten/zien ik heb dus de coolermaster besteld en met een kleine aanpassing past ie perfect!zoals je kan zien op de foto...pc is nu een schoonmaak beurt aan t krijgen en als maandag (GLS... :( ) mn nieuwe tubes binnenkomen gaat het echte werk weer beginnen tot mn afdek plaat er is Maar bedankt voor je goeie tip ..!!!
 
thanks, Natuurlijk ben ik nog niet klaar.De bovenste tubbes vindt ik niet echt heel mooi staan ,dus die worden nog anders als mn andere tubbes arriveren. en natuurlijk zit ook mn Opaque er niet in ..Wast ik echter wel erg vindt is dat ik op het moment mn EK coolstream 120 niet kwijt kan die zat namelijk aan de achterzijde van Resevoir naar GPU van GPU naar radiator 1 van radiator naar CPU naar Radiator 2 naar resevoir.. om alles lekker cool te houden
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
gunnie_nl PCI-E Express 4X to 4X Slot Riser Card Adapter Extension Flex Cable HighFlow Webshop 3
B PCI Express x16 riser card van Delock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
lemonade PCI-E Express Riser Flexible Cable / kabel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Sw333t [VERKOCHT] Asus PCE-N13 802.11b/g/n Wireless PCI-Express Adapter Verkocht 9
Fall3n [IN-ACTIVE] cheap ass pci (express) gpu Gevonden 6
Jason CableMod PCI-e 4.0 Riser Cable & Vertical PCI-e Bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
H Hoe kabels bevestigen aan PCI-e female Cases en Modding 2
Jason Lamptron CS635 - Lighted Fan Controller (ARGB+PCI) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
iSP Oud low-end test pci-e kaartje AMD/Nvidia Gevonden 1
Freddy CableMod Vertical PCI-e Bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
S Phanteks Evolv ATX + GPU/PCI riser mod Cases en Modding 1
XenoMorpH PCI-E kabel custom kabels anders in de connector Electronica 1
Hightower EVGA Power Link Adapter - PCI-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
gunnie_nl Corsair pci-e 6+2 kabel HX serie? Gevonden 2
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
K Gpu los van moederbord - PCI Riser Cable Cases en Modding 4
Freddy Li-Heat High Quality PCI-E Riser Cables - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
C Pci ricer, Gevonden 2
sir serial PCI Riser? Cases en Modding 12
A Lian Li case met tool-les PCI Cases en Modding 5
Freddy PCI-E Riser en een M.2 SSD Adapter? Welke riser kabel? Hardware & Software 8
Mortum PCI-E Risers en gaming in SLI? (een vage droom of werkelijk te realiseren?) Hardware & Software 30
Sw333t [CLOSED] Nvidia PCI-e videokaart, maximaal 190mm lang Gevonden 1
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
melchiortheijs Nieuw idee voor de shop, pci-e extender? HighFlow Webshop 2
D geluidskaart op een ander pci-e slot Handleidingen en Installatie Tips 3
C Grafische kaart - PCI-e 2.0 x16 Hardware & Software 3
J Voeding Pci E aansluiting 6+2 pins Hardware & Software 2
z999 [VERKOCHT] XFX Radeon HD 5870 1GB GDDR5 PCI-E Verkocht 4
Vissa PCI-E 3.0 op X79 ingeschakeld! NVIDIA 1
Bart D Welke Corsair AX850 pci-e extension cables? Cases en Modding 7
R 6pin PCI-E extender HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Rico [GEVONDEN] Mobo! S775 met pci-e Gevonden 6
Das Experiment NZXT 8pin - 8pin PCI-E extender 250mm (black) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t Vermoedelijk probleem met mijn voeding (PCI-e power probleem) Problemen & Oplossingen 7
Sw333t [GEVONDEN] PCI-e 6/8 pin kabel van een Cooler Master modulaire voeding Gevonden 1
W0uTeR PSU 6 pin PCI-E kabels door elkaar Electronica 1
S [VERKOCHT] Sapphire HD6950 2GB GDDR5 PCI-E (geflashed naar 6970) Verkocht 3
X [ANIMO] Club3D HD6970 PCI-E Verkocht 1
D Lian-Li Tool-less PCI Card Holders HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
dark viper zwolle 8 pin pci-e y splitter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
P [IN-ACTIVE] SAS/SATA2 controller voor min. 8 schijven SATA2 voor PCI-E x4/x8 Win7x64 Gevonden 9
Sw333t [INACTIVE] PCI-e grafische kaart Gevonden 3
Sw333t [VERKOCHT] Asus Ageia PhysX PCI kaart te koop Verkocht 18
L Zolid PCI tv-tuner IR remote Hardware & Software 1
H Vraagje over PCI-E voeding Cases en Modding 10
Legendary1985 PSU 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 25CM Premium Sleeved Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy MSI USB3.0 PCI-E kaartje HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M Force 3D ATIRadeon HD4670 - GDDR3 1GB/128Bit PCI-E nieuwe cooler Overige Koeling 5
D PCI-e verloopstuk Hardware & Software 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan