Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eigenlijk kan ik je dan deze van corsair aanraden: CMPSU-650HXEU
Die is ongeveer €95,- (de niet modulaire versie is €20,- goedkoper)
Die andere twee voedingen zijn ongeveer even duur.
Als je moet kiezen tussen tussen die twee dan zou ik de 620W pakken, over die 700W lees ik niet zo'n goeie reviews.
btw, wat zit er in je systeem? en welke voeding zit er nu in?
Corsair is gewoon een oer degelijk merk als het op voedingen aankomt.
Persoonlijk zou ik ook gelijk wat meer wattage steken alsje toch aan het upgraden bent.
Zou zonde zijn om er over 2 maanden achter te komen dat je weer nieuwe moet omdat je bijvoorbeeld een nieuwe videokaart haalt die meer watt vereist.
Corsair voedingen hebben een goede reputatie en komen zeer goed uit tests.
Zoals deze: Corsair HX850 850W Review
Dit is dan wel de 850W versie, maar volgens mij is de 650W versie vrijwel identiek. (op leverbaar vermogen na dan.)
Ik ben iemand die graag meerdere ideeën van verschillende mensen hoort zodat ik zelf wat dingen kan vergelijken
Ik zit nu zelf te denken aan deze voeding:
be quiet! Straight Power CM 580W
Iemand die weet of deze stil is?
En dan nog iets anders... Me computer valt uit tijdens grote games waar kan dit door komen? Een stroom tekort? Er word niets te warm dat heb ik al gecheckt maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat 550w te weinig is...
draai die tegelijkertijd en je gebruikt zo'n beetje je hele pc. pas wel op: de temperaturen lopen hierdoor op. als je koeling slecht is gaat je pc dat ook niet leuk vinden. (je pc kan overigens ook uitvallen als je een intel cpu hebt die boven de 100 graden uit komt, uit mijn hoofd)
Ok, je zegt dat als je er Furmark bij gooit dat 'ie af slaat. Probeer eens andersom. Dus eerst Furmark starten, dan de rest.
Laat ons weten wat er gebeurt.
Ik heb namelijk een vermoeden dat dit ook best een driver probleem kan zijn.
je kunt furmark ook "niet fullscreen" draaien.
dan word je gpu ook wel gestressed zolang je er niks voor sleept.
je kan dan gewoon andere dingetjes doen:003: