doe eens rechtermuisknop op computer (staat in je startmenu) en dan manage. als je dan naar Event Viewer gaat (links), Windows Logs en dan System dan kan het zijn dat er iets van een foutmelding staat. Ook even kijken bij de andere (Application etc). Als het je voeding is zal je waarschijnlijk geen melding krijgen.
De temperatuur van je videokaart is netjes voor een ATI kaart. Die van mij draait op 90 graden onder lucht (bezig met waterkoeling maar daar ben ik nog niet klaar mee, dus dat nog niet kunnen testen)
besef dat je videokaart onder load al 270 watt trekt. je voeding zal zo te zien 500 halen, dus blijft er 230 watt over voor de rest. Je CPU trekt 95 watt en dan hou je 135 over voor je moederbord, harde schijven, geheugen, extra insteek kaarten als je die hebt, usb apparaten mits aangesloten, dvd speler,
fans etc.
dat trek je of net wel of net niet. ligt er aan wat je hebt aangesloten zitten. Als je een 600 watt van een goed merk koopt moet het genoeg zijn om je hele systeem te trekken.
Als het je voeding is:
Voedingen | Core | Tweakers.net Pricewatch Prijzen
Als je een voeding hebt gevonden kun je het denk ik ook via
Highflow regelen. Stuur Freddy dan een mailtje voor de prijs als die niet op de site staat.