• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe PC, gaat dat passen in de MS-Tech LC-402?

Dustyrick

Junior Member
hallo,

ik weet niet of ik hier goed zit, want ben nog nieuw op dit forum en anders mij excuses,

maar ik heb een vraag en hoop dat iemand hem hier kan beantwoorden,
ik wil het volgende in deze kast zetten:


Grafische kaart:
ATI Radeon HD400, Asus EAH4890/HTDI/1gb5

Proccesor:
Intel Core i5-661
(2x 3333 MHz, 2x 256 kb, 2500 MT/s clarkdale)

Voeding:
Cooler master real power m520

Dvd-writer:
Samsung SH-S223L

Moederboord:
ASRock H55m Pro,

Harddisk:
Samsung HD642JJ
Geheugen:

Geil 4 GB DDR3-1333 kit



en dat in de volgende kast:


MS-Tech LC-402



is dit mogelijk of kom ik hierbij ruimte te kort,

ik wil ook nog evt. neon lampen erin zetten maar dat zou denk ik niet teveel ruimte kosten...


alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is dus deze kast:

300e5qu.jpg


r88oz5.jpg


Formaten:
200 mm x 415 mm x 490 mm


Volgens mij moet dat gewoon passen :)
 
Deze kast ondersteund ATX en mATX, jouw moederbord is een mATX dus dat past. Je houd dan zelfs wat extra ruimte over.

En neon lampen (CCFL Lichtbuizen) zijn er in veel verschillende maten dus er zal wel iets tussen zitten dat perfect is voor jou smaak en kast.

Veel succes, en bij vragen gewoon stellen :001:
 
ja, het is die kast,
maar is het dan ook nog mogelijk om een 80-mm fan aan het plexiglas te zetten,
en aan de voorkant onderin nog een 120-mm fan of past dat niet meer en evt. achterboven
ook nog een 80mm fan?
 
Bij deze kasten kan je een 80mm fan aan de window te zetten. Er kan 1x 120mm fan voorin en 1x 80mm fan achterin

Let trouwens wel op welke versie je gaat kopen van deze kast, het valt me op dat sommige alleen ATX ondersteunen terwijl andere ook mATX ondersteunen (die jij nodig hebt)
 
Ja jij hebt een mATX (MicroATX) moederbord. Als je hem in de winkel koopt is het te zien op de doos. Koop je hem via internet en het staat er niet duidelijk bij dan is het beter om dit altijd even na te vragen bij de verkoper/winkel.
 
ja,
ik had de net mailtje gestuurd over wat ik van plan was enz...
maar ze hadden het erover dat de videokaart best wel groot was en dat de achterliggende 3.5 inch slot waarschijnlijk niet meer bruikbaar was...
heeft dit enige gevolgen of kan je dat ook niet zeggen?
 
dat betekent dat ze denken dat je 1 harde schijf minder kwijt kan, maar dat is geen probleem omdat deze kast groot genoeg is (je hebt 7 slots waar je harde schijven in kan hangen).

Het belangrijkste is dat je videokaart er niet tegenaan komt. 1 slot minder is niet zo erg.
 
okeej,
dat is niet erg want ben van plan om er eerst 1 Hardeschijf in te zetten en later misschien nog een tweede maar meer niet, maar ik heb nog een vraagje,
ik wil in de computer twee CCFL lampen zetten, (10 cm)
maar die kan je toch niet zo rechtstreeks op je voeding zetten daar met toch een special apparaatje tussen of zit dat erbij als je dit koopt ?
 
alles zit erbij, bij sommige ccfl's zit een schakelaar in een pci-plaatje zodat je hem aan en uit kan zetten.

En je kan hem direct op je voeding zetten dat is geen probleem.

Voorbeeld is van een Revoltec setje

kk_set.jpg
 
ik ga denk ik deze kopen,
maar is dat genoeg voor mij kast?
revoltec-ultra-bright-cold-green-light-10cm-twin-set.html


en zit daar ook dat apparaatje bij,,hoe heet dat nouw...:schaam ?
en kan ik eventueel ook de kabeltjes verlengen want die zijn niet zo super lang zie ik..?
 
die ccfl's geven aardig wat licht dus ik denk dat 1 setje van 2 buizen een goed begin is :)
De kabels van de stekker naar de omvormer (zwarte kastje) en naar de CCFL zijn over het algemeen lang genoeg voor bijna elke kast zonder dat je iets hoeft te verlengen.
 
de fan's kan je dan aansluiten direct op de fancontroller (3-pins molex). Bij de fan controller zitten ook losse kabeltjes zodat je toekomt met de lengte.

De fancontroller zelf heeft een 4-pins molex die je direct op je voeding kan aansluiten
 
Achter het frontje zitten 4 fan-headers waar je fans op kan aansluiten. Ook zit er 1 ingang waar je een 3-pin naar molex op moet aansluiten (bijgeleverd). Die molex kan je direct op je voeding aansluiten.

Op dat punt moet je apparaat werken. Pas wel op niet meer dan 2 fans (het liefst maximaal 1) per kanaal aan te sluiten, anders blaas je de fancontroller op ;).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Y Nieuwe Bestelling afrekenen gaat niet HighFlow Computer Cooling Shop 2
S Nieuwe EKWB Direct Die blokken Waterkoeling 2
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
W Nieuwe setup Waterkoeling 1
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
M Nieuwe Custom-Loop Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
mixedup nieuwe pc onderdelen Problemen & Oplossingen 5
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe DarkSide UV LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nieuwe pc Hardware & Software 27
HighFlow Nieuwe EK-Vardar X3M 120ER Fans en Damper Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Lamptron ARGB, DRGB, RGB + PWM Splitters / Hubs en Displays HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
V Nieuwe pc, single loop met mogelijke uitbreiding Waterkoeling 3
F Nieuwe setup custom watercooling 1ste keer Advies Waterkoeling Setup 13
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Computex 2018, nieuwe speeltjes Hardware & Software 8
H nieuwe pomp+res nodig Waterkoeling 2
Freddy Nieuwe EK-Supremacy sTR4 AMD Threadripper waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
DBRichard Nieuwe DBR website! Algemene Discussies 3
Heineken Nieuwe pomp maakt raar geluid Problemen & Oplossingen 4
Freddy Nieuwe Cablemod kabels en kits! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
A nieuwe build phanteks evolv shift x ryzen 5 Gallery & Build Logs 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan