nbtran1975 Junior Member 7 september 2009 #21 ik zag die monster blokje vandaag met lunch toen ik bij de febo grill burger en chicken burger ging halen geen blikje ervan gekocht.
ik zag die monster blokje vandaag met lunch toen ik bij de febo grill burger en chicken burger ging halen geen blikje ervan gekocht.
The_Saviour# Deus Ex Machina 7 september 2009 #23 ik vind het echte een vette mod, maar ik vind die sticker van q-base echt jammer
k.3nny Oldscool. 7 september 2009 #24 whaha die heb ik er net afgehaald werd op mijn tshirt geplakt op The Qontinent
k.3nny Oldscool. 12 september 2009 #25 2 overzicht foto's morgen om spuitbusje en daarna nieuwe slangen bestellen en interieur afmaken/stealthen/leds/ccfl etc
2 overzicht foto's morgen om spuitbusje en daarna nieuwe slangen bestellen en interieur afmaken/stealthen/leds/ccfl etc
nbtran1975 Junior Member 12 september 2009 #26 hey cool misschien die steuntjes van de radiator groen maken?
Thierry perfectly imperfect 12 september 2009 #28 een paar van deze er bij.... Nanoxia 120MM FX12-1250
k.3nny Oldscool. 12 september 2009 #29 ik heb al groene zalman fans. vandaag alles zwart gespoten en aangewerkt etc,nu aleen nog 3 meter slang halen (bij freddy ofc ) zouw ik voor transparant met groene vloeistof gaan of hoe ik het eerst had ? groene slangen + vloeistof. ik heb ook nog even aan zwarte slangen lopen denken en dan groene anti knik veren.
ik heb al groene zalman fans. vandaag alles zwart gespoten en aangewerkt etc,nu aleen nog 3 meter slang halen (bij freddy ofc ) zouw ik voor transparant met groene vloeistof gaan of hoe ik het eerst had ? groene slangen + vloeistof. ik heb ook nog even aan zwarte slangen lopen denken en dan groene anti knik veren.
Thierry perfectly imperfect 13 september 2009 #30 zwarte slang met groene antie knikveren zal zeker ook mooi staan....
k.3nny Oldscool. 13 september 2009 #31 Weer kleine mod gedaan,zoals hierboven stond. Vergelijk t maar met de foto's hierboven
nbtran1975 Junior Member 13 september 2009 #32 cool ziet er goed uit ik zie dat je die steuntjes zwart hebt gemaakt
k.3nny Oldscool. 13 september 2009 #33 ja netzoals radiator,case,2achterste lian li fangrils,mobo-plate,diverse steuntjes. daarna nog een bay-cover gemaakt en een waterpomp onhangcover.
ja netzoals radiator,case,2achterste lian li fangrils,mobo-plate,diverse steuntjes. daarna nog een bay-cover gemaakt en een waterpomp onhangcover.
Freddy Administrator Forumleiding 13 september 2009 #34 Ziet er vet uit met de radiator zo diagonaal!
Fuwa Fuwa New member 14 september 2009 #38 Ik vind het geslaagd uitzien. top :023: Is toch niet jouw case?
K Kamuchi Member 14 september 2009 #40 Gave kast en een interresant idee voor de rad, denk dat ik nog maar eens een keer naar de mijne ga kijken
Gave kast en een interresant idee voor de rad, denk dat ik nog maar eens een keer naar de mijne ga kijken