• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Achterlicht fiets op zonne-energie

Cygnitr0n

New member
Hallo HF'ers,

In April 2011 dacht ik na over het gebruik van mijn fiets. En de kosten van een batterij vervangen. Ik dacht dit kan anders. Om het milieu te besparen, en dus ook mijn portomonee, heb ik nu verlichting op zonne-energie gemaakt. Het is nu een paar maand verder en hij doet het nog steeds. :eusa_clap:

Hieronder de kleine worklog.

Hoop dat jullie nu ook nadenken over het gebruik van Zonne-energie. Mijn dank namens het milieu.

Think green, be green :D

Fall3n

bartklaasse
Haha grappig idee maar voor de mensen die minder handig zijn bij de Aldi zijn inductie fietslampen in de aanbieding

marksw

New member
super vet idee maar niet een idee om die lampjes rood te maken ofzo :p,ik ben ooit aangehouden omdat ik achter ook witte leds had via naaf dynamo aangesloten :p

Cygnitr0n

New member
Ja inderdaad, daar zat ik ook nog mee. Maar dan zal ik platte led's moeten kopen. Maar ga wel eerst even meten welke ik nodig heb. :) Bedankt voor de tip (nog niet aan gedacht).

Cygnitr0n

New member
Ach het gaat om het idee. Mooier was geweest als je ZonneCel verf had, of stickers die op de frame kunnen. Maar goed, Zoveel wil ik er niet aan uitgeven ofc.

Bovenaan