ah, ok :) Ik zou ook ongeveer hetzelfde doen wat hij heeft.. ziet er zeker goed uit! :)
Fuwa Fuwa New member 14 september 2009 #41 ah, ok Ik zou ook ongeveer hetzelfde doen wat hij heeft.. ziet er zeker goed uit!
k.3nny Oldscool. 15 september 2009 #43 Johnny zei: Ziet er pro uit hé homer :098: Klik om te vergroten... Een pRo-css-er heeft een PROW case nodig he :056:
Johnny zei: Ziet er pro uit hé homer :098: Klik om te vergroten... Een pRo-css-er heeft een PROW case nodig he :056:
k.3nny Oldscool. 16 september 2009 #50 Zoow laatste en definitieve uitstraling dat was de monster mod! binnen kort even met een goede camera foto's nemen.
Zoow laatste en definitieve uitstraling dat was de monster mod! binnen kort even met een goede camera foto's nemen.
Johnny Moderator Forumleiding 16 september 2009 #51 1ste foto erg koeel die videokaart die blinkt er helemaal uit dat rode in zwart. Ergg nice voel me vereerd om samen met jou te mogen gamen :053:
1ste foto erg koeel die videokaart die blinkt er helemaal uit dat rode in zwart. Ergg nice voel me vereerd om samen met jou te mogen gamen :053:
P Pindakaas Junior Member 16 september 2009 #52 welke kasten zijn dat? ik vindt ze er namelijk wel stoer uit zien...
k.3nny Oldscool. 16 september 2009 #53 MWhahahaa goed he ^^ Pindakaas zei: welke kasten zijn dat? ik vindt ze er namelijk wel stoer uit zien... Klik om te vergroten... Lianli metalboned k7 in de webshop tekoop voor een heel! goed bedrag !! hier nog 2 overzichtjes: Laatst bewerkt: 16 september 2009
MWhahahaa goed he ^^ Pindakaas zei: welke kasten zijn dat? ik vindt ze er namelijk wel stoer uit zien... Klik om te vergroten... Lianli metalboned k7 in de webshop tekoop voor een heel! goed bedrag !! hier nog 2 overzichtjes:
coolfris Moderator Forumleiding 16 september 2009 #54 Wow, heel mooi en origineel dat schuin geplaatste rad en reservoir. :023:
k.3nny Oldscool. 16 september 2009 #55 Bedankt voor jullie reacties ! Ik ben zeer te spreken over deze case! hij straalt gewoon energie uit !
Bedankt voor jullie reacties ! Ik ben zeer te spreken over deze case! hij straalt gewoon energie uit !
k.3nny Oldscool. 6 oktober 2009 #57 Owja hier ook nog even updaten !! . Nieuwe ride! dus budgeteren voor 2 maanden
Exeon Junior Member 6 oktober 2009 #59 Vind dat reservoir aan de zijkant erg nice! enne mooie bolide hoor !! :040:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 6 oktober 2009 #60 Zie ik daar ook een Monster Energie Mod aankomen voor je Civic Het is en blijft een erg strak PC'tje wat je daar hebt.
Zie ik daar ook een Monster Energie Mod aankomen voor je Civic Het is en blijft een erg strak PC'tje wat je daar hebt.