Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha Ga je weer met die PMP400 Die is niet PWM gestuurd
Ik begrijp dat het de beste optie zou zijn, maar ik heb simpelweg geen ruimte voor een controller.
Vandaar de eerder genoemde Laing DDC pump 12V DDC 3.25 18W
Haha. Ja ik wil echter geen vliegtuig naast me hebben staan.
Naar jouw idee heeft de Laing DDC pump 12V DDC 3.25 18W of mijn huidige PCM533-1RT Plus te weinig vermogen?
Net even een verlichtend momentje gehad in een conversatie met Freddy over de mail.. Mijn pomp draait niet op PWM maar gewoon constant! Ik dacht soms toerental verschillen te horen en een PWM aansluiting te hebben, maar dat was dus onjuist. Zodoende betekend dat dat ik mij niet stoor aan het pomp geluid en ik ook voor een niet PWM aangestuurde pomp kan gaan zoals..jaja..nou komt ie Kenny..de PMP400! ..of zelfde de PMP500..
Goed, ik ga niet voor de PMP 400 maar voor een tweede pomp. Nu had ik een nieuwe 2e hands DDC pomp op de kop getikt. Echter heb ik nu een DDC-1RT Plus en een DDC-1 Plus. (had ik mij op verkeken) Daar zit volgens de specs 100lph verschil in tov elkaar. Zou dat problemen kunnen geven?
Dat klopt niet, door restrictie en dergelijke verlaagt de druk van je water door je loop(flow blijft wel het zelfde), zeker eens het in je res komt. Daarom ook dat je de sterkste pomp laatst zet, zo geef je meeste druk op je leiding. Ook is het zo dat als je het omgekeerd doet jouw sterkste pomp dan jouw zwakste pomp 'aandrijft', wat ook niet goed is.