Ik heb vanmiddag mijn WC setup opgebouwd, wat zeker leuk was . Alleen vind ik de pomp nog wel te veel herrie maken, hij zit op zo'n siliconenmatje. Op de pomp zit het XSPC topje met reservoir. Kan die brom veroorzaakt worden doordat er toch nog lucht in de slangen zit? volgens mij is alles er inmiddels uit, heeft namelijk ruim een uur gedraait en ik heb de pomp ook af en toe even scheef gehouden.
Wordt het geluid minder als ik de pomp op een lager voltage zet met een simpele fancontroller? Stilte gaat voor performance bij mij, eerder waren namelijk de spinpoint f1 schijven de grootste herrieschoppers maar nu is het dus de pomp.
Mocht dit blijven, welke pomp kan ik dan beter nemen voor de stilte? Ik lees dat de aquastream pompen zo goed als onhoorbaar zijn.
Wordt het geluid minder als ik de pomp op een lager voltage zet met een simpele fancontroller? Stilte gaat voor performance bij mij, eerder waren namelijk de spinpoint f1 schijven de grootste herrieschoppers maar nu is het dus de pomp.
Mocht dit blijven, welke pomp kan ik dan beter nemen voor de stilte? Ik lees dat de aquastream pompen zo goed als onhoorbaar zijn.