Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou bijna zeggen, laat hem niet zwart coaten. Zwart zie je alle stof vrij snel op en dit staat wel erg licht . Maar aan de andere kant heeft zwart ook wel weer iets.
Ik zou zelf in ieder geval die zilverkleurige plaat waar je bureaulampje nu op staat gewoon zo laten en niet coaten, gewoon blank laten (of een clear finish erop).
Ik zou in ieder geval de binnenkant zwart maken maar ik ga met wwwicked mee voor die top plaat. Ik denk dat het wel een mooi contrast zou geven als je die zo laat. in ieder geval het overwegen waard.
Nee nog geen plannen qua coaten, dit ivm mischien nieuwe hardware.
Maar het coaten zou niet echt duur moeten zijn omdat dit per kilo gaat als ik het goed heb
Ik liep vorige week steeds vast omdat als ik aan mijn bureau wilde werken ik dan steeds de monitoren moest ontkoppelen, en van het bureau afpakken.
Aangezien ik nog niet aan 2 nieuwe monitoren toe ben wil ik het nog even doen met mijn 24" Samsung en 17"Dell
Ben dus gaan uitzoeken welke beugels ik wel kon gebruiken voor deze monitoren en voor mijn toekomstige monitoren.
Met wat hulp van Cameranu ben ik daar uitgekomen.
Het worden 2 KÖNIG 3-weg LCD Muurbeugel 20-37 inch
Dus kan altijd nog uitbreiden naar 23"-23"-23 of zelfs 19"-30"-19"
En als ik even wat in de keuken wil laten zien, kan ik de middenste ff naar voren trekken
Nu het goede nieuws ...
Cameranu.nl Wil mij volledig sponsoren met de beugels :041: :041: :041:
De eerste hangt
Morgen de 2e ernaast passen, en dan zo dat ik altijd uit kan breiden naar een groter scherm.
Nu kan ik tenminste weer wat aan het bureau zelf doen zonder dat ik van alles moet afkoppelen en eraf pakken
weet ook zeker dat je veel aandacht zal trekken, aangezien deze bak normaal alleen aan de muur hangt dus het zou bijna zonde zijn om geen beugel te maken