dio New member 26 maart 2014 #1.361 Ik bedoelde er eigenlijk niet zo veel mee hoor, was eigenlijk meer bedoeld om aan te geven voor de orginele vraag dat het misschien niet kan kloppen. ik had het misschien anders moeten formuleren L3P, excuus.
Ik bedoelde er eigenlijk niet zo veel mee hoor, was eigenlijk meer bedoeld om aan te geven voor de orginele vraag dat het misschien niet kan kloppen. ik had het misschien anders moeten formuleren L3P, excuus.
l3p Moderator Forumleiding 26 maart 2014 #1.362 Geen probleem hoor, was ook niet echt tegen iemand sowieso bedoeld. Wist niet of ik dit ooit al eens uitgelegd had
Geen probleem hoor, was ook niet echt tegen iemand sowieso bedoeld. Wist niet of ik dit ooit al eens uitgelegd had
Hightower chef prutser 28 maart 2014 #1.363 Hallo, heb je dat plak rubber bij rubbermagazijn.nl gekocht?
l3p Moderator Forumleiding 28 maart 2014 #1.364 Nee, dat lag toevallig daar in het magazijn waar ik het bureau gezet heb, wordt op schepen vaak gebruikt onder de traanplaten.
Nee, dat lag toevallig daar in het magazijn waar ik het bureau gezet heb, wordt op schepen vaak gebruikt onder de traanplaten.
l3p Moderator Forumleiding 2 november 2014 #1.365 Kleine refresh van L3p D3sk weer Drain/fill video: Meer foto's en specs: L3p D3sk 2014 | L3p Laatst bewerkt: 3 november 2014