• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

L3p's D3sk

Thanks all :p


Damn dat ziet er echt super wreed uit! :D Maar wat nou als je stress moet verwerken (van bijv tijdens het gamen) en je slaat per ongeluk hard op je bureau? :p

Dat kan gewoon, het is gehard en gelaagd glas, denk dat je eerder je hand kapot slaat ;)



supervet!!

misschien een leuk idee om de bovenkant van je hdd's (waar nu de sticker vanaf is) te polijsten?? :)

Dat is een idee, maar ik moet nu even nergens aan denken ;)
 
LEP, die kast, euhm Bureau blijft er echt gigantisch mooi uitzien, maar zie ik daar nu zwart slang ergens of in een filmpje van jou?

Zelf ben ik niet echt een fan van groen water, maar in jouw "bureautje" ziet het er wel massas vet uit !
 
Inderdaad, het eerste stuk tot aan de snelkoppelingen is zwart, het stuk van de andere snelkoppelingen naar de kruipruimte moet ik nog vervangen voor zwarte slang. (Dit kan nog niet ivm mijn knie)
En thanks :)
 
All i can say is:

P1050014%20%5B1280px%5D.JPG


haha!
Supper vet resultaat voor een flink weekendje doorbeunen!
 
Nou dat zit zo ..

Nadat ik de Koolance blokjes heb verwisseld voor de EK blokjes op de mosfets heb ik ineens meer flow, en kan ik dus met 2 pompen op standje 1 draaien, zelfs nu ik de hdd's er bij genomen heb in de loop ^^
Weet dus niet of ik hem ga plaatsen.
 
Thanks allemaal trouwens :)

Nee, het is nu zelfs zo, al zet ik de temp sensoren rechtstreeks, dus buiten de schakeling om, op een andere lijn, en ik schakel het relais, valt de temperatuur weg en blijft het venster blauw branden :(
 
De Corsair voeding heeft een paar 40A 12v+ lijnen , de Strider heeft veel meer 25 of 30A lijnen, dus ik denk dat het daar zit.

In ieder geval als ik het 12V puls relais bedien gaat er iets goed mis op beide voedingen met terugkomende spanning of een piek/dal spanning/stroom.
Zoals al aangegeven werd (Al heb ik nog geen idee hoe) zal ik dit dus op moeten lossen met een condensator en/of een diode.

Misschien een uitdaging voor jou Calimero ? ;)
 
Misschien een uitdaging voor jou Calimero ? ;)

Ik ben druk aan het mee denken, maar moet dan het plaatje wel zo compleet mogelijk hebben ;)

Het kan in ieder geval nooit nadelig zijn als je die dubbele plus draad aan legt.
Eén voor het relais (de spoel) en één voor "het geschakelde".
Mogelijk is er dan ook meer effect uit de elco te halen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p L3p D3sk 2013 Gallery & Build Logs 42
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 2
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 5
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 3
the_cyberspace Gefeliciteerd l3p! Felicitaties 5
Freddy Tweakers interviews FAT (Femke) en l3p (Peter) Cases en Modding 1
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter [l3p] Felicitaties 9
l3p L3p NUC Gallery & Build Logs 14
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter (l3p) Felicitaties 9
l3p L3p - SteigerWood Gallery & Build Logs 49
Sw333t Van harte gefeliciteerd l3p Felicitaties 17
Zwelgje Gefeliciteerd L3P Felicitaties 23
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
DieHard L3p on 9GAG :D Algemene Discussies 3
l3p [VERKOCHT] Origen ae S21T + Koolance fan/pump controller +RGB controller (L3p L4n) Verkocht 20
l3p L3p - Parvum Systems S1.0 Gallery & Build Logs 117
l3p L3p AlCu Gallery & Build Logs 66
sir serial L3P Gefeliciteerd! Felicitaties 25
boefmans Feli l3p Felicitaties 0
W Gefeliciteerd L3p Felicitaties 33
F Eerste WC opstelling en heb hulp nodig !!! Doorverwezen door l3p Advies Waterkoeling Setup 4
l3p L3p L4n Gallery & Build Logs 701
l3p L3p gaat naar Asus Headquarters in Taiwan ! Algemene Discussies 159
l3p l3p's Nieuwe Site rdy ! Algemene Discussies 14
Quadcore Gefeliciteerd L3P en vrouw Felicitaties 27
Quadcore Van harte l3p Felicitaties 28
l3p Tt D3sk - Finished! Gallery & Build Logs 85
A Alweer een d3sk mod, # zoveel! Gallery & Build Logs 17
l3p Raz3r D3sk Gallery & Build Logs 164

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan