Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Natuurlijk zeggen wij dat ook wel eens <=, en net daar zit het verschil hem tussen grappig zijn en irritant overkomen Maar laten we nu met zijn allen van l3p's kunsten genieten ipv. op elkaar lip te zitten?
Natuurlijk zeggen wij dat ook wel eens <=, en net daar zit het verschil hem tussen grappig zijn en irritant overkomen Maar laten we nu met zijn allen van l3p's kunsten genieten ipv. op elkaar lip te zitten?
Ik moet zeggen, iedere keer ik hem zie langs komen, maakt deze meer kans om mijn volgende case te komen
Wel benieuwd waar de HDD/SSD's komen, maar dat zullen binnenkort wel zien.
Ik moet zeggen, iedere keer ik hem zie langs komen, maakt deze meer kans om mijn volgende case te komen
Wel benieuwd waar de HDD/SSD's komen, maar dat zullen binnenkort wel zien.
Met de case zelf ga ik niet veel doen, deze wil ik zo origineel mogelijk houden.
Omdat dit haast nog een prototype is waren er wat dingetjes die ik besproken heb met Parvum om mogelijk in de standaard editie ook te veranderen.
De pootjes is daar één van, deze komen nog, deze worden nu mede dankzij Wwwicked's idee nog gemaakt door Parvum
Is voor mij ook nog een verassing dus
Een maand terug won ik een hele leuke prijs in de CooledPC contest.
Ik heb met Eddy van EK kunnen regelen dat ik ipv het prijzen pakket producten mocht uitkiezen voor de Parvum build.
Dus werd het ook een klein gedeelte sponsoring.
Dit kwam heel mooi uit!
De cpu die ik voor deze build ga gebruiken zat in het prijzen pakket.
En wat extra aluminium CSQ logo's. (voor de haters )