Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziet er zeker goed uit peter, vooral je custom logo ziet er goed uit
Ik vind die foto's onder je kamerlamp wel vet op de 17 foto van je post van de 21ste. Dat heb je met de L4n ook een aantal keer gedaan volgens mij. In elk geval ik ga deze volgen.
Ziet er zeker goed uit peter, vooral je custom logo ziet er goed uit
Ik vind die foto's onder je kamerlamp wel vet op de 17 foto van je post van de 21ste. Dat heb je met de L4n ook een aantal keer gedaan volgens mij. In elk geval ik ga deze volgen.
Dank je GerGio, logo is dankzij Coolfris en Parvum
Ik heb onderhand al duizenden foto's gemaakt onder die gekke lamp, het verveelt mij een beetje maar heb niet veel anders
Damn, wat een tof kastje! Al die customizing opties maken 't een erg uniek product, vind 't een goeie start van die jongens. Ben benieuwd wat jij ervan maakt man!
Damn, wat een tof kastje! Al die customizing opties maken 't een erg uniek product, vind 't een goeie start van die jongens. Ben benieuwd wat jij ervan maakt man!
Ik zou in eerste instantie elke aanbieding weigeren, maar omdat deze 2 jongens alles zo leuk aanpakken heb ik het toch maar gedaan
Hopelijk help ik hun een beetje.