Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog steeds bezig met onderhandelen
Ik sowieso een leuke prijs gewonnen omdat ik eerste was van de benelux in de categorie innovation.
Maar ivm met het sandy bridge probleem mocht ikk iets anders uitzoeken.
De reis naar Taiwan is nog steeds niets over bekend :/
* We are currently finalizing the selection process and shall announce the global winners of the PRIDE competition by 15th February 2011. Thank you for your patience.
Ik wil iedereen toch super bedanken voor het stemmen !!
Ik ben daardoor toch eerste geworden bij Innovation van de Benelux.
Daar heb ik een erg leuke prijs mee gewonnen.
Zal vanavond vertellen wat ik geregeld heb met Asus
Dan nu de uitleg
Ik had oorspronkelijk een p8p67 met een i5 2500 gewonnen, maar ivm met het sandybridge probleem vroeg Milan van Asus Benelux of ik misschien niet iets anders wilde hebben.
Omdat mijn huidige Asus p6t6 ws niet helemaal lekker meer is kreeg ik het idee om voor een ander moederbord te gaan.
Toevallig had Milan nog een Asus Rampage III Extreme liggen.
Een kleine sponsoring leek ze ook wel leuk, het probleem was dat hij "alleen" een Asus GTX480 (Review Sample) beschikbaar had.
Ik moest dus vriendelijk bedanken, want deze kan ik uiteraard niet gaan verwisselen voor mijn huidige 5970. (Hoe jammer dat ook was)
We zijn er toch uitgekomen: Ik mocht de GTX480 verkopen om het geld ervan te gebruiken voor andere Asus kaarten voor in mijn build.
Dus hierbij:
Bedankt Asus, alle stemmers en diegenen die me ermee geholpen hebben !!!!!
(Sorry dat ik geen fotoreportage en kaartje vanuit Taiwan kan sturen )
hmm interessant die GTX 480 Review sample, vraag me af of die ook die GeForce logo leds heeft. Als je wat foto's er van kan maken zoals van de boven kant zij kant en achterkant, dan zou dat erg aangenaam zijn
TNT is pleased to advise you that Asus Computer Benelux B.V. has arranged for a shipment to be collected from them on 25-Feb-2011 , and delivered to Gunnie_nl.