Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geachte mede forum bezoekers,
Ik heb bijna alles uitgezocht voor mijn eerste waterkoeling game pc.
Echter zit ik met 1 vraag, hoe vaak moet je de liquid vervangen.
Zijn daar regels voor.
Ik kan dit niet vinden.
Met vriendelijke groeten van,
Ss4goku27.
dat verschilt per vloeistof, hoe goed je alles van te voren schoongemaakt hebt (vooral ook nieuwe radiatoren moet je goed schoonmaken van te voren)
ik heb laatst na ruim een jaar weer eens mijn vloeistof vervangen en alles schoongemaakt, maar had best nog wel een half jaar gekund
hoewel je ook de pech kan hebben dat het na een paar maanden al moet
heet water met een scheutje azijn en dan schudden, dit een aantal keer herhalen tot het water mooi helder is dan nog paar keer met gewoon water spoelen zodat er geen azijn achterblijft
Greetz B0B0
heet water met een scheutje azijn en dan schudden, dit een aantal keer herhalen tot het water mooi helder is dan nog paar keer met gewoon water spoelen zodat er geen azijn achterblijft
Greetz B0B0
Verwar het niet met het soldeersel smelten, dat is op geen enkele wijze van sprake.
Maar het is een feit dat warmte elke chemische aanhechting of scheiding bevordert, de warmte is een soort katalysator voor het azijn.