• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Te weinig koelvloeistof....

fincent

Junior Member
Goedemorgen allen.

Allereerst bedankt voor het forum!! Dit is wel de ultieme plaats (en shop) voor de waterkoeler.
Ik ben gister begonnen met mijn eerste waterkoeling setup.
Vanmorgen de laatste lootjes gelegd en vullen maar........
Je raadt het al, te weinig koelvloeistof!

Nu heb ik dus met spoed een fles Feser VS.C nodig. Aangezien Highflow in het weekend gesloten is en ik niet het geduld heb om te wachten tot maandag wil ik vragen of iemand een alternatief heeft in de buurt van Den Haag.

Alvast bedankt mensen !!!
 
Heb ongeveer nog 200ml nodig.
Verhouding zou dan 5:2 zijn (en een beetje UV vloeistof).
Zal er toch niet veel slechter op worden denk ik.
Ik ga even op zoek naar gedistileerd water.
Als alles draaid zal ik een topic maken met foto's van mijn eerste setup (als de vonken er niet vanaf vliegen :icon_razz:)
 
Dat kan je op zon manier gewoon verdunnen hoor niks mis mee.

Natuurlijk kan hij dit gewoon met gedist water aanlengen... voor mijn part pist hij em vol....

Maar als je een vloeistof koopt die 2X zo veel kost als gewone Feser One omdat er meer ethylene glycol in zit en dan gaat verdunnen, dan haal je de reden toch weg waarvoor je VSC in de eerste plaats gekocht hebt....

Je wilt een lekker speciaal bier drinken van 10 euro per fles maar je krijgt je glas niet vol met dat flesje.... dan tank je em toch ook niet af met lidl bier??
 
Mijn streven is ook perfectie (1 graad koeler is beter), maar nu is het dus kiezen tussen die ene graad (als het dat zou schelen) of wachten tot dinsdag (post komt hier niet op maandag).
Het moet nu gewoon draaien, heb me er teveel op verheugd!
 
Zojuist bij de Gamma, DA, Jumbo en Blokker geweest, en zou inmiddels een zwembad kunnen vullen met gedemineraliseerd water.
Het ergste is dat bijna alle verkopers zeggen dat het het zelfde is en ik eigenwijs ben.......
Nadat ik de mensen subtiel verteld heb dat het debielen zijn (wilde hen het liefst neerknuppelen met een fles demi water) kwam ik bij de Shell.
Zij verkopen onderstaande:

GlycoShell Concentrate
NAP-vrije antivries met hoge prestaties van het 'Long Life'-type. Beschermt het koelsysteem tegen roest en vorst. Geldig voor alle voertuigtypen. GlycoShell bestaat ook in een silicaatvrije versie.

GlycoShell Diluted
Een gebruiksklare koelvloeistof (coolant), gemaakt op basis van GlycoShell (NAP-vrij) en water met gecontroleerde kwaliteit, bestemd voor de koelsystemen van motoren van alle soorten voertuigen. Beschermt het koelsysteem tegen roest.

GlycoShell Longlife Diluted
Een gebruiksklare silicaat vrije koelvloeistof met zeer hoge corrosiebescherming. Ook geschikt voor aluminummotoren. Deze kloelvloeistof is herkenbaar aan zijn rode kleur. Speciaal voorgeschreven voor de systemen van Caterpillar en Komatsu.


Ik durf dit echter niet zomaar in mijn set te gooien aangezien er nergens de term "gedestilleerd" opstaat.

Ik denk dat ik maar even de lokale computershops af ga bellen.
 
Hhhmmm, net te laat. Heb net een fles gedestileerd water gevonden bij de Lenta.
Ik ben allang blij. Hij staat nu te draaien om te kijken of er niets lekt.
Als alles over een half uurtje nog droog is ga ik de rest weer inbouwen.
Zat met een Mugen op 58 graden bij 1,38V
Heb nu mijn proc (Q9550) gelapped en het waterblok ook. Ben benieuwd naar de resultaten.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bar Weinig Bar Weinig - Eelco - First Build. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
Rammstation Usb3 header te weinig Problemen & Oplossingen 1
M Weinig flow of lucht in systeem Waterkoeling 9
M Nieuwe build weinig tot geen water retour in res. Waterkoeling 30
G Weinig druk na CPU Waterkoeling 5
volcom cpu luchtkoeling weinig plaats Overige Koeling 5
E [REFUSED] leuke spullen voor weinig geld Verkocht 6
Johnny Boete 10000euro voor te weinig seks Algemene Discussies 28
Marcel2102 [IN-ACTIVE] Een compleet wc set voor weinig, socket 775 Gevonden 4
J [CANCELED] gezocht hdd's voor weinig geld en het liefs zo veel mogenlijk gb's Gevonden 19
ShockRaver [ADVIES nodig] Weinig FLOW! Advies loop nodig. teveel ristrictie?? Waterkoeling 13
M Te weinig vermogen? Hardware & Software 10
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
E Koelvloeistof bijvullen/verversen. Waterkoeling 2
djghostogb koelvloeistof info Waterkoeling 2
Hightower Nanoxia Coolforce CF1 koelvloeistof HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy EKWB Halloween Promo 2018: 20% korting op EK-CryoFuel koelvloeistof met EK-Velocity HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy EK-CryoFuel Solid Coolant / Koelvloeistof HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
T Koelvloeistof Advies Waterkoeling Setup 5
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Meest onderhoudsvrije koelvloeistof gezocht Waterkoeling 3
S Water koelvloeistof aanvullen Handleidingen en Installatie Tips 2
J vraag rigid primochill icm koelvloeistof Waterkoeling 3
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
E Hulp gevraagd bij keuze koelvloeistof Waterkoeling 7
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
D Koelvloeistof keuze Waterkoeling 3
C Koelvloeistof opnieuw gebruiken? Waterkoeling 6
k.3nny Tapwater als koelvloeistof? DONT! just DONT! Waterkoeling 12
A hoeveelheid koelvloeistof Waterkoeling 3
C koelvloeistof verkeerde kleur Waterkoeling 4
hondaygo Echte gele koelvloeistof. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 30
T Koelvloeistof vernieuwen. Waterkoeling 4
B Kleur verandering koelvloeistof Waterkoeling 4
Freddy Zomer komt eraan, ververs uw koelvloeistof met Feser One: Week Actie! HighFlow Computer Cooling Shop 5
G Gebruikt koelvloeistof Waterkoeling 5
S Schuim op koelwater/koelvloeistof Waterkoeling 16
yamaha_R1 slangen / koelvloeistof - Rood Waterkoeling 12
Arniebomba Verkleuring koelvloeistof Waterkoeling 31
R Mengen koelvloeistof van verschillende merken? Waterkoeling 4
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
PlayGamble Computer blijft piepen, na lekken van koelvloeistof Waterkoeling 33
T Koelvloeistof mixen? Waterkoeling 4
volcom Advies gevraagd: welke kleur koelvloeistof? Waterkoeling 5
I Auto koelvloeistof gebruiken in WC setup Waterkoeling 12
jev09 Beste Koelvloeistof Waterkoeling 45
S tweede vraag omtrent koelvloeistof en Temparatuur. Waterkoeling 3
P [REFUSED] Koelvloeistof 1x blauw , 2x rood Verkocht 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan