Chilliewillie
New member
Hallo,
ik ben corné 13jaar
Ik ben al een tijdje bezig met mijn pc maar ik maak er weinig foto's van en ik dacht ik ga is een keer een blog van maken.
Mijn kast is een Coolermaster 430 elite
Maar ik hou niet van standaard
dus mijn eerste mod was proberen alle kabels weg tebergen
Dat is niet zo goed gelukt
Het was veel te hoekig en die gat boven in voor de kabels was ook niet zo netjes die heb ik maar weg gegooid
Toen heb ik besloten om het rooster weg tehalen voor in
zoals je ziet is de rooster weg ik vond dat een veel mooiere effect hebben
Toen ik geld had heb ik 65euro aan een muis besteed...
de cyborg rat 5
Maar ik hou van dikke breede muizen dus toen had ik van mijn oude muis de pinksteun er afgezaagd toen heb ik onder in de pinksteun plamuur gedaan 3mm buisje er boven op gelegd gat geboord aan de zijkant toen laagje plamuur toen laten drogen laagje rubber afgeschuurd primer op gespoten en toen rood. heb geen foto van rood mischien later maken
Toen had ik weer een idee om 2Fans in de voorkant daar ben ik nog mee bezig updates volgen
Groet Corné
ik ben corné 13jaar
Ik ben al een tijdje bezig met mijn pc maar ik maak er weinig foto's van en ik dacht ik ga is een keer een blog van maken.
Mijn kast is een Coolermaster 430 elite
Maar ik hou niet van standaard
dus mijn eerste mod was proberen alle kabels weg tebergen
Dat is niet zo goed gelukt
Het was veel te hoekig en die gat boven in voor de kabels was ook niet zo netjes die heb ik maar weg gegooid
Toen heb ik besloten om het rooster weg tehalen voor in
zoals je ziet is de rooster weg ik vond dat een veel mooiere effect hebben
Toen ik geld had heb ik 65euro aan een muis besteed...
de cyborg rat 5
Maar ik hou van dikke breede muizen dus toen had ik van mijn oude muis de pinksteun er afgezaagd toen heb ik onder in de pinksteun plamuur gedaan 3mm buisje er boven op gelegd gat geboord aan de zijkant toen laagje plamuur toen laten drogen laagje rubber afgeschuurd primer op gespoten en toen rood. heb geen foto van rood mischien later maken
Toen had ik weer een idee om 2Fans in de voorkant daar ben ik nog mee bezig updates volgen
Groet Corné