• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ms-tech lc-402 kleine mod.

Dustyrick

Junior Member
hallo,
nadat ik vele build's al heb gevolgt wilde ik ook iets gaan doen,
maar ik niet teveel geld heb ging ik eerst maar is beginnen met het
spuiten van me kast want dat vond ik niet super, over een paar maanden komt er ook waterkoeling in (als ik klaar ben met sparen:021:).!
vandaag de kast uit elkaar gehaald en de grondverf erop gespoten.
dit is het orgineel:
ms_tech_lc_402_silver_03.jpg


en zo na de grondverf laag:
xpcxmh.jpg



97k8xu.jpg



2hzr041.jpg


wu3wv4.jpg


1zxy049.jpg



en nog een vraagje: dit is het originelen paneel maar ik vind hem zo standaard en saai, want iedereen kan hem zo kopen, iemand nog leuke ideeën omdat hem aan te passen?:
2eb71a9.jpg


Is het niet erg als mij computer (wat je nog computer noemt..) er zo een tijdje bij ligt??
sc99mu.jpg
 
Dat je pc op tafel ligt? Is totaal niet schadelijk hoor?.

Btw, ik denk dat het voor je airflow heel veel scheelt als je fan gaten uitdremelt en ruimte maatk voro 120mm fans.


okweej, ik zal ze uitdremelen voordat ik de lak erop doe, maar alleen de voorste is 120mm en de achterste is 80... moet ik de achterste dan gewoon groter maken of gewoon uitdremelen tot 80mm?
 
Als ik jou was, zou ik 1 of 2x 120mm in de topcover doen. Dan is die ook meteen geschikt voor waterkoeling :)

Zegmaar als dit:
mk8xah.jpg


Maar dan kan je een zwarte gebruiken als je wilt:p
 
Als ik jou was, zou ik 1 of 2x 120mm in de topcover doen. Dan is die ook meteen geschikt voor waterkoeling :)

Zegmaar als dit:
mk8xah.jpg


Maar dan kan je een zwarte gebruiken als je wilt:p

maar hoe zit dat dan als ik een 360 radiator wil want dat kan dan toch niet?
en nog een probleem is dat mijn voeding en disc reader dan in de weg zitten dus dat gaat hem denk ik niet echt worden..?
 
Als je je dvd speler naar onderen doet, moet er makkelijk een 120 inpassen.
Je kunt natuurlijk ook hetzelfde doen voor de onderkant, misschien past er dan een 360 in.
Je moet dan wel even je case verhogen, en op het bureau zetten tegen stof ( als je dat nog niet had :) )

En voor het window: tja, ik zou dat hele middelste gedeelte eruit halen, mits er plexi achterlangs zit. Maarja als je van dat uitelijk houd, moet je het zo houden he :p Hou zelf van een cleane look maar ja dat is my opinion.. :D
 
Als je je dvd speler naar onderen doet, moet er makkelijk een 120 inpassen.
Je kunt natuurlijk ook hetzelfde doen voor de onderkant, misschien past er dan een 360 in.
Je moet dan wel even je case verhogen, en op het bureau zetten tegen stof ( als je dat nog niet had :) )

En voor het window: tja, ik zou dat hele middelste gedeelte eruit halen, mits er plexi achterlangs zit. Maarja als je van dat uitelijk houd, moet je het zo houden he :p Hou zelf van een cleane look maar ja dat is my opinion.. :D

ja er zit plexi achter, maar dat is zo dun en van zulke slechte kwaliteit, ik heb het pas 1 keertje schoon gemaakt en over zitten al krasjes, en die idi*ten hebben dat ooit vastgelijmd dus waneer ik dat middelste eruit haal zie je van die lelijke lijm rondjes.....

en over die fans: dit ben ik binnenkort van plan met waterkoeling: http://www.highflow.nl/forum/f6/advies-waterkoeling-intel-i5-661-en-asus-eah4890-5535/index2.html
 
Koop deze dan :) Lexan is super krasvast en lekker stevig :D Heb die plaat zelf ook en is echt mooi! En dat voor een prikkie, in de winkels kost dat wel 4/5x zo veel :119:

En als het kan, ook nog die TRIM edge uit de shop om de rand doen, heeft een strak uiterlijk en werkt je dremelkunsten ook meteen weg!

En nu aan het modden jij!:075:
 
Bij bouwplastics.nl zou dit ongeveer 35 euro inclusief verzenden kosten. Ik zou zeggen pak die kans en zorg dat je dat alvast hebt, zo goedkoop ga je het niet weer vinden..
 
okweej, ik zal ze uitdremelen voordat ik de lak erop doe, maar alleen de voorste is 120mm en de achterste is 80... moet ik de achterste dan gewoon groter maken of gewoon uitdremelen tot 80mm?

Achterste groter maken zodat er 120's in passen. Er staan genoeg templates op internet. Wel eerst ff passen, ik denk dat dat wel wil, maar fotos kunnen soms bedriegen.
 
Ricardo, nog eventueel interesse in een Bulgin power switch met groene led?
Kwam hem net tegen, maar ga hier niets meer mee doen.

Is te gebruiken als: power switch (voor het aanzetten van je pc), reset switch (spreekt voor zich) of eventueel als knopje voor je dvd-brander mocht je die gaan stealthen (moet je zelf natuurlijk solderen).

Deze is het om precies te zijn.

Heb je adres nog, kan hem zo naar je toesturen :p.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sanders [REJECTED] MS-Tech LC-402 ongeopend Verkocht 1
Dustyrick Nieuwe PC, gaat dat passen in de MS-Tech LC-402? Cases en Modding 20
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Mayhems Restock (incl. Mayhems XTR Nano Tech) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader Kier is genomineerd in de Bit-tech Mod of the Year 2014 Cases en Modding 0
D [CLOSED]Inter-Tech Combat Power 750W Gesloten 6
S Celtic Tech Gallery & Build Logs 19
Joren MS-Tech CA-0210 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
k.3nny Ik vraag om jullie steun bij bit tech. Cases en Modding 23
Craven MS-TECH LC-02 review? Cases en Modding 7
E MS-Tech MC-300 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 25
dopestuff petra's tech PT nuke HighFlow Product Suggesties en Nieuws 72
Sanders [VERKOCHT] MsTech LC-402 Verkocht 6
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
Sw333t [TKA PC] Kleine AMD PC, zie omschrijving Verkocht 1
Sw333t [Gezocht] Kleine ssd, sata300/600, geen errors. 30-64 GB Gevonden 0
arwin74 kleine kamer aanpassing :P Overige Builds 15
Mortum Kleine modjes verzameltopic Overige Builds 21
H Kleine mod Phanteks Enthoo Primo Cases en Modding 4
C Kleine casemod Coolermaster 430 Elite en Cyborg rat 5 pinksteun mod Cases en Modding 2
maomanna Tips kleine WC onderdelen Advies Waterkoeling Setup 15
Blackdash Mijn Kleine project :) Gallery & Build Logs 0
X Grote of kleine fans voor cooling pad? Overige Koeling 4
Joren [Overclock] Kleine Vragen Topic Overclocking 4
Adam Vandervorst Te kleine fitting ? Genoeg flow ? Advies Waterkoeling Setup 2
Sw333t Iemand een adresje voor kleine maten rvs buisjes? Cases en Modding 3
Sw333t [IN-ACTIVE] Kleine WC set Gevonden 11
M Plaats hier je kleine mods e.d. Gallery & Build Logs 9
J Kleine tower geschikt voor waterkoeling Cases en Modding 0
C 2de kleine bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry Kleine pics! HighFlow Forum 5
J Kleine introductie :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Dustyrick [kleine] lanparty organiseren Hardware & Software 20
V Kleine waterkoel upgrade Gallery & Build Logs 6
maomanna Kleine ATX case Hardware & Software 4
l3p Advies gevraagd ivm kleine 2.0 Computer speaker set Hardware & Software 36
aadje93 1 grote en 1 kleine (kleine pakket was 2x zo duur maargoed xD) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
vincent kleine koters hou ze in de gaten Algemene Discussies 9
B Het kleine vraagjes topic Waterkoeling 4
Roel1966 Kleine beschadiging radiator Corsair H50 Waterkoeling 12
N kleine G15 mod Cases en Modding 6
Exeon ff kleine bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 10
Freddy Verschil koelprestaties met grote of kleine slang formaten Waterkoeling 8
S Het Grote Kleine vragen topic Hardware & Software 8
MASTERBLASTER wat vinden jullie van deze kleine film? Gaming 5
blingbling Paar kleine vraagjes. Waterkoeling 25

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan