TinusB
Member
Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem:
Tijdens het gamen geeft het monitor plotseling geen beeld meer en reboot het systeem
Hierna start het systeem weer op maar de monitor geeft aan geen signaal te krijgen.
Aanvankelijk dacht ik aan een probleem met de videokaart, maar als ik deze videokaart in mijn backup systeem zet werk deze gewoon.
Ook als ik mijn monitor aansluit op mijn backup systeem, werk deze gewoon.
Dus volgens mij ligt het niet aan de monitor of de videokaart.
Ik heb de monitor direct op het mobo aangesloten, dus zonder videokaart in het systeem, maar dat geeft hetzeldde probleem, geen signaal naar de monitor, ook bij switchen tussen de verschillende aansluitingen van de monitor.
Videokaart in een ander slot lost ook het probleem niet op.
Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
TinusB
Tijdens het gamen geeft het monitor plotseling geen beeld meer en reboot het systeem
Hierna start het systeem weer op maar de monitor geeft aan geen signaal te krijgen.
Aanvankelijk dacht ik aan een probleem met de videokaart, maar als ik deze videokaart in mijn backup systeem zet werk deze gewoon.
Ook als ik mijn monitor aansluit op mijn backup systeem, werk deze gewoon.
Dus volgens mij ligt het niet aan de monitor of de videokaart.
Ik heb de monitor direct op het mobo aangesloten, dus zonder videokaart in het systeem, maar dat geeft hetzeldde probleem, geen signaal naar de monitor, ook bij switchen tussen de verschillende aansluitingen van de monitor.
Videokaart in een ander slot lost ook het probleem niet op.
Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
TinusB